Pagina 1 van 1

Service NUON beneden peil

Geplaatst: 28 aug 2007 07:59
door Ad 100
Begin mei 2007 heb ik me bij de NUON digitaal aangemeld voor een stroom- en gascontract. Binnen 3 weken zou ik de contracten ontvangen en 150 euro actiekorting op de rekening gestort krijgen. Het is nu 28 augustus en het is nog steeds niet gebeurd: het digitale aanmeldingsformulier had men niet ontvangen; een mail met toelichting had men niet ontvangen; op mijn brief met de uitdraaien van mijn aanmelding wordt veel te laat gereageerd; op diverse mails met vragen en opmerkingen wordt niet gereageerd. Wat is er aan de hand bij de klantenservice van de NUON? Bij mijn laatste telefonische contact werd gezegd: "ik bel u terug, maar waarschijnlijk niet meer vandaag". We zijn nu weken verder en ik heb nog steeds niets gehoord. Heel ergerlijk.

Re: Service NUON beneden peil

Geplaatst: 29 aug 2007 11:51
door De medewerker
Beste Ad 100,

Uit uw bericht van 28 augustus 2007 maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over uw aanmelding bij Nuon.

Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u een toelichting te geven. Ik maak uit uw bericht echter op dat u nog geen nieuw contractrekeningnummer heeft bij Nuon. Dit maakt het lastig voor mij om uw telefoonnummer te achterhalen. Wellicht heeft u een oud contractrekeningnummer (van oude adres) dat u mij kunt geven, zodat ik op basis daarvan uw gegevens kan achterhalen ? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.

Met vriendelijke groet,

De medewerker

Re: Service NUON beneden peil

Geplaatst: 29 aug 2007 18:45
door Ad 100
Beste Medewerker,
Mijn contractrekeningnummer is 3001789548.
Ik zat voor gas al bij de Nuon en ben voor electriciteit overgestapt van EnergieDirect naar Nuon.
Met vriendelijk groet,
Ad