Wij hebben in januari 2 krukken gekocht bij Jencikova in de Arena in Amsterdam, met een levertijd van 8 weken. Nu bijna 8 maanden later heb ik nog steeds geen goede krukken en wordt ik door mw. La Mar (bedrijfsleidster) steeds aan het lijntje gehouden.
Na diverse keren te horen te hebben gekregen dat ze echt over 2 weken geleverd zouden worden werd 2 maanden geleden een doos afgeleverd. Nadat er net betaald was, bleek dat alleen de zittingen geleverd waren. Weer diverse keren te horen gekregen dat de onderstellen echt binnenkort geleverd gaan worden. ook een brief naar het hoofdkantoor gestuurd, maar daar is geen enkele reactie op gekomen.
Vorige week kwam er uiteindelijk een doos met onderstellen die niet passen op de eerder geleverde zittingen. Weer met mw. La Mar gebeld. Tja, daar kan ik niks aan doen. Hoeveel klopt het niet?
Terug krijgen van geld, nee daar doen ze niet aan. Misschien dat de service-afdeling iets voor ons kan betekenen. We moeten dan een serviceformulier invullen (ja, dat zal ik vandaag echt naar jullie op de post doen) en foto's maken voor het bewijs dat de kruk inderdaad niet aan elkaar past en misschien dat het probleem dan verholpen kan worden. Mevrouw, ik vind het raar dat u zich druk maakt. Het zal uiteindelijk echt nog wel goed komen.
Nu inmiddels een week later nog steeds geen formulier ontvangen. We zullen dus weer een keer naar de Arena moeten om zelf de formulieren op te halen. mw. La Mar heeft de afgelopen maanden nog niet 1 keer gedaan wat ze beloofd heeft (tja, ik heb het echt te druk om zoals afgesproken terug te bellen).
We staan echt machteloos tegen deze organisatie. Iedereen: wees gewaarschuwd!! Ik heb inmiddels al diverse klachten over Jencikova gevonden op het internet en ik hoop dat er eindelijk eens iets gedaan kan worden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] let op bij Jencikova (met name die in de Villa Arena)
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 aug 2007 11:11
-
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17
Re: let op bij Jencikova (met name die in de Villa Arena)
Jencikova?
Althans die meubelzaak?
Bij mijn weten was deze aan de Arenaboulevard toch failliet of in betalingsmoeilijkheden?
Althans, dit meende ik uit reacties op dit forum te hebben kunnen opmaken, maar ik kan dit fout hebben.
Wel ben ik ook een ander adres van dit bedrijf/ winkel tegengekomen
en wel pal tegenover de Nieuwe Kerk bij de Dam-Amsterdam.
Molsteeg, een steeg tussen Nieuwe ZijdsVoorburgwal en Spuistraat.
Laat nog even horen of dat de problemen kan oplossen.
Grootvader
Althans die meubelzaak?
Bij mijn weten was deze aan de Arenaboulevard toch failliet of in betalingsmoeilijkheden?
Althans, dit meende ik uit reacties op dit forum te hebben kunnen opmaken, maar ik kan dit fout hebben.
Wel ben ik ook een ander adres van dit bedrijf/ winkel tegengekomen
en wel pal tegenover de Nieuwe Kerk bij de Dam-Amsterdam.
Molsteeg, een steeg tussen Nieuwe ZijdsVoorburgwal en Spuistraat.
Laat nog even horen of dat de problemen kan oplossen.
Grootvader
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 22 sep 2007 14:43
Re: let op bij Jencikova (met name die in de Villa Arena)
Tranentrekkend is deze zogennaamde designzaak in Villa Arena. Na 8 maanden wachten een console geleverd gekregen met een gebroken poot en nu 6 maanden later nog in afwachting van een reeds toegezegde financiele tegemoetkoming (zelf laten herstellen aangezien ik anders weer 8 maanden moest wachten). Mevr La Mar (bedrijfsleider) in Villa Arena komt leuk over echter heeft maling aan klanten. GEEN enkele afspraak wordt nagekomen (liegen is haar passie) en iedereen verschuilt zich achter het hoofdkantoor (meneer Johan de Vries) die ergens onder een steen verborgen zit (niemand mag zijn telefoonnummer hebben, sterker niemand daar mag gebeld worden..). IK ADVISEER IEDEREEN HIER NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MEUBELS TE KOPEN, zeker gezien de prijsklasse (erg duur) icm de "klantvriendelijkheid". Enfin, waarschijnlijk zal deze toko spoedig failliet gaan met weer een spoor van gedupeerde klanten achter zich latend!
Re: let op bij Jencikova (met name die in de Villa Arena)
Afd. KLANTENSERVICE.
JENCIKOVA International, Zeewolde
Op 24-05-07 besteld 6 stoelen en een tafel: ordenr: 411445 in filiaal Arena Amsterdam.
Geleverd op 31-08-07.
Na uitpakken en in elkaar zetten van SOHO tafel diverse beschadigingen gezien, poten passen niet echt goed onder blad ! gefotografeerd. Met foto's naar Arena!
31-08-07 naar uw winkel in Villa Arena geweest, service rapport gemaakt
art.nr: 2870052.Personeel in winkel zeer hulpvaardig en beloofden zsm levering nieuwe tafel, want de PC gaf aan dat er tafels op voorraad waren.
05-09-07 tel contact ;;;;even afwachten, u staat in de planning
14-09-07 wederom telefonisch contact, graag wat geduld. !!
NU vandaag 12 oktober 2007 wederom tel contact winkel Arena, vrouwelijke verkoopster, zeer geïrriteerd, want zij was niet de service afdeling en kon totaal niets voor mij doen, want dat doet de service afdeling !! nu geen tijd want klanten in de winkel !! Ik ben dus kennelijk geen klant meer, de verkoop is betaald, maar dat klant zeer ontevreden is , heeft geen waarde. Ik wil dus NU zsm een andere tafel !!
12-10-2007 Via telefoon, hoofdkantoor getracht te bellen.
Voice response systeem waarin je geen keuze hebt om de klantenservice aan de lijn te krijgen, je wordt verzocht om de winkel te bellen of een betaald 0900 nummer.
Mogelijkheid tot bericht inspreken….maar de voicemailbox is VOL !!!!!!!
Toen maar de email geprobeerd, en wat schetst mijn verbazing, je kunt het bijna niet geloven ....ook deze mailbox is VOL !!
Deze klacht bij KASSA of Radar melden…..blijft als enige mogelijkheid over !! DUS RADAR , zeer koude douche voor JENCIKOVA
Y. de Graaff
JENCIKOVA International, Zeewolde
Op 24-05-07 besteld 6 stoelen en een tafel: ordenr: 411445 in filiaal Arena Amsterdam.
Geleverd op 31-08-07.
Na uitpakken en in elkaar zetten van SOHO tafel diverse beschadigingen gezien, poten passen niet echt goed onder blad ! gefotografeerd. Met foto's naar Arena!
31-08-07 naar uw winkel in Villa Arena geweest, service rapport gemaakt
art.nr: 2870052.Personeel in winkel zeer hulpvaardig en beloofden zsm levering nieuwe tafel, want de PC gaf aan dat er tafels op voorraad waren.
05-09-07 tel contact ;;;;even afwachten, u staat in de planning
14-09-07 wederom telefonisch contact, graag wat geduld. !!
NU vandaag 12 oktober 2007 wederom tel contact winkel Arena, vrouwelijke verkoopster, zeer geïrriteerd, want zij was niet de service afdeling en kon totaal niets voor mij doen, want dat doet de service afdeling !! nu geen tijd want klanten in de winkel !! Ik ben dus kennelijk geen klant meer, de verkoop is betaald, maar dat klant zeer ontevreden is , heeft geen waarde. Ik wil dus NU zsm een andere tafel !!
12-10-2007 Via telefoon, hoofdkantoor getracht te bellen.
Voice response systeem waarin je geen keuze hebt om de klantenservice aan de lijn te krijgen, je wordt verzocht om de winkel te bellen of een betaald 0900 nummer.
Mogelijkheid tot bericht inspreken….maar de voicemailbox is VOL !!!!!!!
Toen maar de email geprobeerd, en wat schetst mijn verbazing, je kunt het bijna niet geloven ....ook deze mailbox is VOL !!
Deze klacht bij KASSA of Radar melden…..blijft als enige mogelijkheid over !! DUS RADAR , zeer koude douche voor JENCIKOVA
Y. de Graaff