Pagina 1 van 1
telfort klacht
Geplaatst: 29 aug 2007 11:02
door franksmul
Ik ben overgegaan van T mobile naar Telfort sim-only omdat telfort 2 euro goedkoper is per maand. Nu heb ik al voor 5 euro per maand hoofdpijn van telfort. Om te beginnen kun je niet zelf de datum bepalen waarop je abbonement ingaat, zodoende 1 week zonder bereik. Dan is de ingangsdatum niet automatisch de start datum van de bundel zodat je aan het bellen bent buiten de bundel zonder dat je dat weet. Als je telefonisch kontakt zoekt met telfort kost je dat 20 euro ct / min. ondanks dat men bij telfort beweert dat het gratis is voor klanten, want dit bedrag voor 5 min. is afgeschreven bij mij. Dan kun je op je telfort account niet zien hoeveel bel min. je die maand nog hebt, in tegenstelling tot t mobile. Als laatste, opzeggen gaat moeilijk, ik heb 3 brieven moeten schrijven voordat ze reageren. Telfort creert onduidelijkheid om meer geld uit de zakken van klanten te kloppen. Als laatste zag ik gisteren in de Metro een advertentie van Telfort waarbij ze vergelijken met T mobile. Hierbij gooit telfort ook e.e.a. doorelkaar. Dus niet met telfort in zee gaan is mijn advies
Re: telfort klacht
Geplaatst: 30 aug 2007 00:47
door Marssjo
Met iets meer vooronderzoek op de Telfort website had je alles, waarover je nu klaagt, kunnen weten.
Re: telfort klacht
Geplaatst: 30 aug 2007 19:18
door franksmul
Dit zal wel dat je op de site van Telfort dit vooraf had kunnen lezen, maar in mijn naiviteit ging ik ervan uit dat de kwaliteit tussen telfort en t- mobile gelijk was, en dit blijkt een vergisseng, en daarvoor wil ik andere waarschuwen.
Re: telfort klacht
Geplaatst: 04 sep 2007 21:57
door gertvisscher
kwaliteit qua netwerk van telfort is echt beter als tmobile omdat je via kpn belt,maar 1 nadeel van telfort is ,is dat je op enkele manier je tegoed kunt opvragen of controleren !!! dit had ik je van te voren kunnen vertellen
Re: telfort klacht
Geplaatst: 07 sep 2007 19:34
door wil110
Ik heb mijn prepaid chip van Telfort omgeruild voor Vodafoon. Telfort is onbetrouwbaar als je via je bank gaat opwaarderen.
Ongeveer 3mnd geleden heb ik voor 20 Euro opgewaardeerd maar dat is nooit bij mijn beltegoed gekomen.
Heb vele malen gebeld en geschreven maar men zegt dat er niet zomaar beltegoed kan verdwijnen.
Nou bij mij wel.
Re: telfort klacht
Geplaatst: 07 sep 2007 20:55
door Paultje
Waarschuwen? Voor wat?!
Je bedoelt dat je zelf niet oplettend genoeg bent geweest en dat je anderen wijst op jou eigen fout!?
Het is algemeen bekend dat je bij telfort je bundel tussentijds NIET kan checken...
Goedkoop is goedkoop en dat brengt een minder aantal diensten met zich mee! Bij Telfort kan je weldegelijk kiezen wanneer je je abonnement in wil laten gaan, dat kan: PER DIRECT, 1 MAAND LATER, 2 MAANDEN LATER of 3 MAANDEN LATER na datum van afsluiten.
Het enige advies is nu om je teller van je mobiel iedere keer op nul te zetten zodra je belbundel ingaat.