Tele2
Geplaatst: 31 aug 2007 13:01
Omdat ik op mijn berichten van 16 en 18 augustus een vervolg beloofd heb meld ik het volgende nog.
Terwijl een en ander nog uitgezocht werd hoe alles kon mislopen en mijn opgevraagde kopie van de nota nog onderweg was werd ik reeds afgesloten wanneer de betaling binnen zou zijn zou het nog zeker 72 uren duren voordat ik weer aangesloten zou worden. nadat mijn betalingsopdracht op 8-8-07 naar de bank was gebracht bleek op 16-8-07 nog niets te zijn afgeschreven alhoewel ze bij de bank hier niets over konden vertellen kreeg ik naderhand bericht dat mijn handtekening na 50 jaar gebruik plotseling een ietse pietsje afweek. Dus met spoedopdracht op 16-8 deze betaling gedaan (mei,juni,juli,) let op kopie was nog niet binnen, door mijn tel. contacten met tele2 wist ik dat de rekening van augustus wel weer automatische van bank zoon was afgegaan. Nu kreeg ik echter hierover een aanmaning. Nadat ik hierover contact kreeg met afdeling Credit Control werd mij verteld dat de nota van mei,juni en juli ook nog openstond. Alhoewel 8 dagen na mijn betaling de telefoon weer werd aangesloten bleek bij afdeling Credit mijn spoedbetaling gedaan op 16-08-07 nog niet te zijn doorgekomen (15 dagen na overmaking). Ik mag nu betalingsbewijzen bij mijn bank gaan halen (telefonisch sturen ze die niet) anders wordt ik weer afgesloten en daarna mag ik deze bewijzen naar afd. creditcontrol gaan faxen. Gelukkig ben ik nog redelijk ter been anders had ik natuurlijk een gigantisch probleem erbij. Klantvriendelijk? Nee. Problemen die bij Tele2 spelen mogen door de klanten opgelost worden. Wordt vervolgd EGELTJE
Terwijl een en ander nog uitgezocht werd hoe alles kon mislopen en mijn opgevraagde kopie van de nota nog onderweg was werd ik reeds afgesloten wanneer de betaling binnen zou zijn zou het nog zeker 72 uren duren voordat ik weer aangesloten zou worden. nadat mijn betalingsopdracht op 8-8-07 naar de bank was gebracht bleek op 16-8-07 nog niets te zijn afgeschreven alhoewel ze bij de bank hier niets over konden vertellen kreeg ik naderhand bericht dat mijn handtekening na 50 jaar gebruik plotseling een ietse pietsje afweek. Dus met spoedopdracht op 16-8 deze betaling gedaan (mei,juni,juli,) let op kopie was nog niet binnen, door mijn tel. contacten met tele2 wist ik dat de rekening van augustus wel weer automatische van bank zoon was afgegaan. Nu kreeg ik echter hierover een aanmaning. Nadat ik hierover contact kreeg met afdeling Credit Control werd mij verteld dat de nota van mei,juni en juli ook nog openstond. Alhoewel 8 dagen na mijn betaling de telefoon weer werd aangesloten bleek bij afdeling Credit mijn spoedbetaling gedaan op 16-08-07 nog niet te zijn doorgekomen (15 dagen na overmaking). Ik mag nu betalingsbewijzen bij mijn bank gaan halen (telefonisch sturen ze die niet) anders wordt ik weer afgesloten en daarna mag ik deze bewijzen naar afd. creditcontrol gaan faxen. Gelukkig ben ik nog redelijk ter been anders had ik natuurlijk een gigantisch probleem erbij. Klantvriendelijk? Nee. Problemen die bij Tele2 spelen mogen door de klanten opgelost worden. Wordt vervolgd EGELTJE