LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Digitenne tuners aanbod:
Digitenne tuners aanbod:
Dag mensen,
Bij de KPN heb je keuze uit 2 apparaten: Een single tuner of een met een personal recorder met 90 uren opname mogelijkheid.
Waar de KPN geen rekening mee houd is dat mensen al soms een DVD of video recorder in hun bezit hebben.
Met de single tuner kun je wel opnemen als je wilt maar je kan op dat moment niet naar een andere zender zitten te kijken. Ook zit op de single tuner geen mogelijkheid op dat je bv van 22.00 uur tot 23.00 uur een programma op wilt nemen. Je zult dan het apparaat aan moeten laten of een tijd schakelaar er tussen moeten doen. Niet erg handig dus!
Zo jaagt de KPN je op hoge kosten!
Bij de KPN heb je keuze uit 2 apparaten: Een single tuner of een met een personal recorder met 90 uren opname mogelijkheid.
Waar de KPN geen rekening mee houd is dat mensen al soms een DVD of video recorder in hun bezit hebben.
Met de single tuner kun je wel opnemen als je wilt maar je kan op dat moment niet naar een andere zender zitten te kijken. Ook zit op de single tuner geen mogelijkheid op dat je bv van 22.00 uur tot 23.00 uur een programma op wilt nemen. Je zult dan het apparaat aan moeten laten of een tijd schakelaar er tussen moeten doen. Niet erg handig dus!
Zo jaagt de KPN je op hoge kosten!
Re: Digitenne tuners aanbod:
Een duo tuner met harde schijf kun je programmeren voor meerdere zenders op diverse tijden..
Helaas is die DVD brander met harde schijf gemaakt voor kabel tv...
op sateliet hetzelfde, en daar zijn ze ook gestopt met duotuners... te storings gevoelig, en de verkoop was te laag, dus omdat ze niet deze dure wilde is het gestopt en niet KPN maar de fabriekanten.....
Helaas is die DVD brander met harde schijf gemaakt voor kabel tv...
op sateliet hetzelfde, en daar zijn ze ook gestopt met duotuners... te storings gevoelig, en de verkoop was te laag, dus omdat ze niet deze dure wilde is het gestopt en niet KPN maar de fabriekanten.....
Wij hebben sinds een maand digitenne, op zich niet slecht als je de storing gevoeligheid niet meerekent, maar ik had er niet op gerekent dat je de radoio niet meer kan gebruiken als je de kabel hebt op gezegd, ik wil niet de hele dag de televisie aan als ik muziek wil horen.
Heeft iemand ervaring met een kamerantenne voor radio en wat is een goede.
groetjes ayla
Heeft iemand ervaring met een kamerantenne voor radio en wat is een goede.
groetjes ayla
Je kan je Digitenne op de stereo toren aansluiten mits je daarop tulp stekkers hebt.
# Rolandroland, op Marktplaats staan regelmatig twintuners ...
ik heb die van mij zo een maand geleden verkocht.
ik heb die van mij zo een maand geleden verkocht.
beste ayla.
ik heb misschien een tip voor je.
bij de lidl verkopen ze zo af en toe van die binnen antennes voor radio en tv hij ziet er als volgt uit een kleine voet met een draaiknop om hem aan of uit te zetten twee spriet antennes die je kunt uit schuiven en in het midden een ronde antenne.
ik gebruik hem voor de radio en die werkt perfect
hij is voorzien van een versterkertje die de inkomende zenders versterkt
ik weet niet meer wat ik er voor betaald heb maar het was volgens mij niet meer dan 10 euro.
groetjes yahman
ik heb misschien een tip voor je.
bij de lidl verkopen ze zo af en toe van die binnen antennes voor radio en tv hij ziet er als volgt uit een kleine voet met een draaiknop om hem aan of uit te zetten twee spriet antennes die je kunt uit schuiven en in het midden een ronde antenne.
ik gebruik hem voor de radio en die werkt perfect
hij is voorzien van een versterkertje die de inkomende zenders versterkt
ik weet niet meer wat ik er voor betaald heb maar het was volgens mij niet meer dan 10 euro.
groetjes yahman
Dag yahman,
Bedankt voor dr tip ik ga het zeker proberen als ik er aan kan komen
groetjes ayla
Bedankt voor dr tip ik ga het zeker proberen als ik er aan kan komen
groetjes ayla
Bij de KPN kost het 14,95 euro zo een antenne. Die is gevoelliger en beter dan die van de Lidl. Bovendien kost de antenne die je er bij hebt van de Lidl extra stroom of je moet die elke keer ook weer uitzetten.
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1754026
Volgens Hyllan heeft dit bericht niets van doen met Digitenne. De link die hier in staat vermeld verwijst door naar antennes die benodigd zijn van Digitenne. Digitenne is van de KPN. De vermelde website gaat naar de KPN.
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1754026
Volgens Hyllan heeft dit bericht niets van doen met Digitenne. De link die hier in staat vermeld verwijst door naar antennes die benodigd zijn van Digitenne. Digitenne is van de KPN. De vermelde website gaat naar de KPN.
Laatst gewijzigd door Rolandroland op 19 nov 2007 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Laatst gewijzigd door Hyllan op 19 nov 2007 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Beste Hyllan,
Tot mijn verbazing las ik dat u suggereert dat mijn bovenstaande tekst niets met Digitenne van doen heeft. Met een antenne kunt u Digitenne ontvangen en heeft hier alles mee te maken. Als u een dergelijke opmerking heeft graag concreter zijn wat u precies bedoeld. U geeft enkel aan dat het niets met Digitenne van doen heeft. Dat klopt dus niet. Digitenne is synoniem voor Antenne.
Tot mijn verbazing las ik dat u suggereert dat mijn bovenstaande tekst niets met Digitenne van doen heeft. Met een antenne kunt u Digitenne ontvangen en heeft hier alles mee te maken. Als u een dergelijke opmerking heeft graag concreter zijn wat u precies bedoeld. U geeft enkel aan dat het niets met Digitenne van doen heeft. Dat klopt dus niet. Digitenne is synoniem voor Antenne.
Mij tekst heeft helemaal niest met jou verhaal te maken. Er heeft namelijk tussen jou en mij tekst een ander verhaal gestaan, wat alleen maar met sex site te maken had. Dit is ook de reden dat ik aan de beheerder heb gevraagd om dit te verwijderen. Sorry voor het ongemak.
Hyllan
Hyllan
Bedankt voor uw reactie. Misschien dat u in het vervolg de gebruikersnaam kunt vermelden.
-
De bekende KPN antenne voor DVB-T ontvangst, is beperkt gevoelig.
Echter de duitse DVB-T binnenantenne van Clixxun , Type Vube Alpha, bevalt mij beter , haalt meer programma's ongestoord uit de ether, ervaar ik. ( Minder blokjes en meer beeld.)
Er is ook een voeding meegeleverd met de Vube Alpha waardoor je met deze antenne zo hoog mogelijk op zolder verschillende DVB-T ontvangers in het hele huis op die ene antenne kunt aansluiten door lussen of splitten.
Ook de DAB radioontvanger werkt perfect met deze robuuste ontvangantenne.
De KPN DVB-T ontvangantenne heeft deze functies niet.
peter jan cornelis
Echter de duitse DVB-T binnenantenne van Clixxun , Type Vube Alpha, bevalt mij beter , haalt meer programma's ongestoord uit de ether, ervaar ik. ( Minder blokjes en meer beeld.)
Er is ook een voeding meegeleverd met de Vube Alpha waardoor je met deze antenne zo hoog mogelijk op zolder verschillende DVB-T ontvangers in het hele huis op die ene antenne kunt aansluiten door lussen of splitten.
Ook de DAB radioontvanger werkt perfect met deze robuuste ontvangantenne.
De KPN DVB-T ontvangantenne heeft deze functies niet.
peter jan cornelis
Hallo PJC, waar kan ik deze antenne kopen? en weet je ook toevallig wat hij kost?
duitse DVB-T binnenantenne van Clixxun , Type Vube Alpha
deze antenne dus in plaats van de BINNENANTENNE VAN KPN VOOR DIGITENNE TV ONTVANGST?
(ik ben een echte leek op dit gebied)
mvg.
bovenstaande antenne dus in plaats van de BINNENANTENNE VAN KPN VOOR DIGITENNE TV ONTVANGST?
mvg.
mvg.
-
Met de Clixxun VUBE Alpha in de plaats van de KPN antenne heb ik veel betere ontvangst van de DVB-T zenders zoals Digitenne en in de grensgebieden de buitenlandsen DVB-T programma's.
Verkrijgbaar en inlichtingen in nederland bij Star-digitaal.nl Bussum.
Kan vanuit de DVB-T Digitenne ontvanger gevoed worden , maar heeft ook bijgesloten een eigen netvoeding.
De richtingsgevoeligheid wordt in een diagram op papier bijgesloten.
Doordat de versterking van deze antenne groot is kan er een coax verlengkabel aangesloten worden , waardoor de antenne zo hoog mogelijk binnenshuis opgesteld kan worden, zodat dan geen buitenantenne opgesteld hoeft te worden.
pjc
Verkrijgbaar en inlichtingen in nederland bij Star-digitaal.nl Bussum.
Kan vanuit de DVB-T Digitenne ontvanger gevoed worden , maar heeft ook bijgesloten een eigen netvoeding.
De richtingsgevoeligheid wordt in een diagram op papier bijgesloten.
Doordat de versterking van deze antenne groot is kan er een coax verlengkabel aangesloten worden , waardoor de antenne zo hoog mogelijk binnenshuis opgesteld kan worden, zodat dan geen buitenantenne opgesteld hoeft te worden.
pjc