Pagina 1 van 1

UPC box retour sturen groot probleem

Geplaatst: 03 sep 2007 13:57
door P.Koelman
Hallo allemaal,

Wij hebben ongeveer 5 maanden geleden UPC genomen met zo'n mediabox met als "actie" 6 maanden vrijblijvend op proef en als het niet zou bevallen konden we deze retourneren. Nu begon reeds na 2 maanden het gezeur al dat we vanuit t niets ineens film1 en sport1 konden ontvangen waar wij dus helemaal niet om gevraagd hebben, en nu willen we de box terugzenden en dit kan volgens de altijd behulpzame hum hum klantenservice omdat we volgens hun tot aan 2008 aan dat film1 en sport1 abonnement vast zouden zitten :evil: :evil: ???? Is er iemand hier die hier soortgelijke ervaringen mee heeft gehad en zo ja wat is hier tegen te doen????

Met vriendelijke groet,

P.Koelman

Re: UPC box retour sturen groot probleem

Geplaatst: 04 sep 2007 04:47
door MaffeDarkie
Ik zou even telefonisch contact opnemen met UPC en vragen of ze kunnen zien hoe Film1 en Sport1 zijn aangevraagd.

Ik vermoed dat iemand bij jullie thuis een fout gemaakt heeft door op de groene of rode knop Film1 en Sport1 te bestellen terwijl men op kanaal 101 of 201 zat en dan ga je uiteindelijk inderdaad een contract aan.

Inmiddels zou dit echter veranderd moeten zijn en zou je deze zogenaamde Premium Channels maandelijks of 2 maandelijks op moeten kunnen zeggen.

Re: UPC box retour sturen groot probleem

Geplaatst: 04 sep 2007 06:30
door P.Koelman
Hi

Dit hebben we inderdaad nagevraagd en hun zeggen inderdaad dat dat via de afstandsbediening is gebeurd terwijl wij beide voor 200% zeker weten dat we dat nooit gedaan hebben. We hebben 1x een melding gehad van software update oid, en daarna een scherm met daarop vermeld dat we vanaf dat moment film1 en sport1 konden kijken maar verders nooit iets ingedrukt op de afstandsbediening, dus een erg vreemd verhaal. En hun blijven nu volhouden dat we er sowieso tot april 2008 aan vast zitten....

groeten P.Koelman

Re: UPC box retour sturen groot probleem

Geplaatst: 04 sep 2007 09:43
door MAXIEM
Dag koelman,

Gewoon de hele rotzooi van upc zo snel mogelijk terugsturen, dan ben je overal van af. En vooral je rekeningnummer goed in de gaten houden en tijdig storneren als dit ********bedrijf onrechtmatig automatisch incasseert. 8)

Groeten Maxiem.

Re: UPC box retour sturen groot probleem

Geplaatst: 04 sep 2007 13:26
door P.Koelman
Hi

Dit willen we dus ook doen we krijgen alleen dus geen adres of retoursticker oid van hun nu. Dus als iemand het adres heeft waar dit heen gestuurd kan worden hou ik me ten zeerste aanbevolen.

gr P.Koelman

Re: UPC box retour sturen groot probleem

Geplaatst: 04 sep 2007 16:24
door MAXIEM
Dag koelman,

Wij (UPC dus 8) ) verzoeken u vriendelijk de mediabox kosteloos retour te sturen naar:
TNT Logistics, Antwoordnummer 2711, 3600 VA te Maarssen.

Of

UPC
Antwoordnummer 6000,
3600 VA Maarssen.
(dit is een adres waar de mediabox ook naar terug gestuurd kan worden).

Of

TNT Logistics Netherlands B.V. Industrieweg 24 -28, 3606 AS Maarssen

En ook al beschik je niet over een antwoordnummer dan kun je via TPG het pakket op kosten van de verzender terugsturen (als je dat uitdrukkelijk aangeeft).

Je kunt ook eerst bellen en vragen welk retouradres je moet gebruiken:

0800-0235210

Vraag wel een bewijs bij TPG dat je deze troep terug hebt gestuurd.

Sukses, Maxiem.

Re: UPC box retour sturen groot probleem

Geplaatst: 04 sep 2007 16:31
door P.Koelman
Hee thanks,

super ga gelijk een brief maken met de gegevens erin en opsturen naar Maarssen hartstikke bedankt. Dan hoop ik dat we er met deze actie vanaf zijn, bedankt

Re: UPC box retour sturen groot probleem

Geplaatst: 09 sep 2007 14:31
door testcase
Slecht advies.

Als UPC kan aantonen dat de kanalen toch via de decoder zijn besteld, zit je er toch echt een jaar aan vast. Kan je de box wel terugsturen, maar de rekeningen blijven dan gewoon doorkomen incusief de deurwaarder.

Ik zou dus eerst aan UPC het bewijs vragen dat het besteld is.

Re: UPC box retour sturen groot probleem

Geplaatst: 09 sep 2007 14:44
door gravedigger
Ja testcase, dát is pas een goed advies. Zit je lekker vast aan een digitaal abo :) Val je van k*kkebed on p*ssebed ;)

Re: UPC box retour sturen groot probleem

Geplaatst: 09 sep 2007 18:07
door D1RK
Als je vrijblijvend 6 maanden mag proberen en via een knop (visite kan het ook doen) dan is dit zonder waarschuwing!

Als je met een druk genoeg hebt, en dus geen bevestiging van U gaat nu een extra dienst aan voor langere tijd, dan lijkt dit mij niet geldig...

Een nieuw produkt dat zo onduidelijk is, dat is geen onbeperkt testen!

Of je de normale kabel nog ontvangt?
Vermoedelijk word op afstand ook deze afgesloten, dus informeer eens naar digitenne voor €6,95 of sateliet.. want ik verwacht dat je straks ook de normale kabel kwijt bent, en hopelijk geen internet via UPC?

Wees voorberijd op de afsluiting, het enige wat altijd wel snel en foutloos word uitgevoerd, de beste afdeling dus...

Re: UPC box retour sturen groot probleem

Geplaatst: 10 sep 2007 05:15
door P.Koelman
Hi,

We hebben inderdaad al digitenne aangeschaft, en werkt perfect (ook al zou het volgens de postcode check niet moeten kunnen maar okay) en nee gelukkig geen internet via upc dus dat probleem hebben we gelukkig ook niet. Zijn afgelopen weekend wel gebeld door een of andere hoge sjaak van upc en die zou het gaan uitzoeken ofzo (dit na aanleiding van een 'vriendelijk' mailtje naar de hogere sferen van upc) en zouden we meer over horen, maar de box is in ieder geval met verzend bevestiging de deur uit. En dat was eens maar nooit geen upc meer, no way!
Dus nu maar afwachten waar hij mee gaat komen......we houden jullie op de hoogte....

- word vervolgd -

groeten P.Koelman