Zanussi ZRT 16JC al na 2 1/2 jaar kapot
Geplaatst: 03 sep 2007 16:03
In april 2005 zanussi zrt 16 jc gekocht bij een EXPERT in Klazinaveen.
Wij dachten dat zit wet goed onze vorige zanussi had het 14 jaar goed gedaan, echter na 2 1/2 jaar stuk waarschijnlijk de compressor volgens de EXPERT winkelier. Hij reageert niet op het instellen van de temperatuur alleen het lamje brandt als je de kast open doet, verder niets meer
Van GARANTIE willen zanussi noch de EXPERT niets weten, die zijn alleen EXPERT in hun eigen zakken vullen en verder niets.Dus kijk uit wat en waar je koopt.Op 4 september mailtje gestuurd naar het hoofdkantoor van EXPERT daar zeggen ze dat ik bij de de winkelier moet zijn waar de koelkast is gekocht en de winkelier zegt dat ik bij
zanussi moet zijn, wat een service van EXPERT.OP hun website staat dat je in iedere winkel van hun terecht kunt voor service.Welke service?
Vandaag 5 september de koelkast zelf naar klazinaveen gebracht en???
hij wordt gerepareerd!!.Toen ik thuis was kreeg ik een telefoontje of ik wist met wie er gebeld was, ja helaas die naam was ik ff kwijt er was navraag gedaan bij het personeel en niemand wist er nog van terwijl wij teruggebeld waren dan zanussie er niets meer aan doen wil.
Wordt vervolgd.Het vervolg is dat de koelkast gratis is gerepareerd.
Blijft vreemd dat dit niet op de normale manier door de winkelier werd geregeld je moet eerst een klachtenprocedure starten om resultaat te krijgen veel mensen kopen in deze situatie gewoon een nieuwe koelkast,
Wij dachten dat zit wet goed onze vorige zanussi had het 14 jaar goed gedaan, echter na 2 1/2 jaar stuk waarschijnlijk de compressor volgens de EXPERT winkelier. Hij reageert niet op het instellen van de temperatuur alleen het lamje brandt als je de kast open doet, verder niets meer
Van GARANTIE willen zanussi noch de EXPERT niets weten, die zijn alleen EXPERT in hun eigen zakken vullen en verder niets.Dus kijk uit wat en waar je koopt.Op 4 september mailtje gestuurd naar het hoofdkantoor van EXPERT daar zeggen ze dat ik bij de de winkelier moet zijn waar de koelkast is gekocht en de winkelier zegt dat ik bij
zanussi moet zijn, wat een service van EXPERT.OP hun website staat dat je in iedere winkel van hun terecht kunt voor service.Welke service?
Vandaag 5 september de koelkast zelf naar klazinaveen gebracht en???
hij wordt gerepareerd!!.Toen ik thuis was kreeg ik een telefoontje of ik wist met wie er gebeld was, ja helaas die naam was ik ff kwijt er was navraag gedaan bij het personeel en niemand wist er nog van terwijl wij teruggebeld waren dan zanussie er niets meer aan doen wil.
Wordt vervolgd.Het vervolg is dat de koelkast gratis is gerepareerd.
Blijft vreemd dat dit niet op de normale manier door de winkelier werd geregeld je moet eerst een klachtenprocedure starten om resultaat te krijgen veel mensen kopen in deze situatie gewoon een nieuwe koelkast,