Pagina 1 van 2
T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 04 sep 2007 13:08
door sin
Allereerst wil ik vermelden dat ik ruim 3 jaar met T-mobile bel en heb nog nooit eerder klachten gehad.
Maar op 13 aug. begon de ellende, geen bereik in mijn hele woonplaats niet. dus kon niet bellen en gebeld worden, heel vervellend nog geduld gehouden misschien was het een storing, dit was niet het geval dus heb op 17 aug. contact opgenomen met t-mobile klantenservice zij waren nog op de hoogte van oorzaak. sim-kaart in 2 andere telefoon geprobeerd, maar ook dat wat het niet.
wordt op 24 aug. gebeld door iemand van t-mobile om te melden dat er een mast was omgewaaid en dat er inmiddels een andere mast geplaatst is, ook kreeg ik 20% korting op de volgende faktuur.
heb weer teruggebeld om te melden dat er nog steeds niks veranderd is, kan nog steeds niet bellen en gebeld worden alleen buiten mijn woonplaats.
Ja er wordt aan gewerkt en verder kunnen ze er ook niks overzeggen en ook niks aan doen, kortom ik moet niet zo zeuren en maar gewoon afwachten wanneer ik weer kan bellen!! ze wist niet hoe snel ze van het gesprek moest beeindigen.
Ondertussen kan ik dus wel blijven betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken en ben zelfs nog kosten aan het maken op een prepaid kaart van vodafone!!
nu heb ik 2 maanden terug, voor al dit gedoe m'n contract met een jaar verlengd en gaat op 14 oktober van start, maar hier zou ik het liefst zo snel mogelijk van onderuit willen, vindt het te lang gaan duren en misschien veranderd er helemaal niks, bovendien vind ik dat ik niet zo netjes ben behandeld door de klantenservice, geen service, geen bereik en wel kunnen betalen.
Ben alles behalve tevreden!!!
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 04 sep 2007 21:54
door gertvisscher
om welke plaats gaat het hier ?
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 04 sep 2007 22:13
door sin
Heinkenszand (prov. Zeeland)
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 05 sep 2007 10:43
door speedykat
ik heb nu hetzelfde en ben nog aan het wachten op een telefoontje alleen in een andere plaats ze hebben bij mij het bereik getject en geven me gelijk over het slechte bereik ze kunnen het ook niet verbeteren ze zijn nu aan het kijken wat ze met mijn abbonement gaan doen ik heb nu nog een half dit abbonement maar wil dus stoppen en hoop ook dat ze dat doen als ik meer weet laat ik het wel horen ok
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 05 sep 2007 13:38
door speedykat
nou ben vandaag terug gebeld door t-mobile en ze gaan mijn nummer vrijgeven dat betekent dat ik een andere profider kan kiezen dus ik denk als je vriendelijk blijft en geduld heb bereik je een hoop dus blijf het proberen. en wat ook help is zeggen dat je baas je niet kan bereiken en dat hij daar al een beetje boos om word verzin wat !!
bij mij konden ze zien dat het slecht was en daar gingen ze verlopig niets aan doen daarom hebben ze mijn nummer vrij gegeven succes
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 09 sep 2007 22:52
door sin
Bedankt voor de info en de tips.
maar waar woon je, ook in zeeland?
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 10 sep 2007 00:46
door wolferl
Hier hetzelfde, maar dan in Assendelft, Noord Holland.
Ik heb nu bijna 2 jaar T-Mobile en al 2 jaar lang geen bereik.
Kan alleen in Zaandam bellen en gebeld worden. Ik loop al 2 jaar met T Mobile te kibbelen over mijn bereikbaarheid. En al 2 jaar krijg ik nul op het request, terwijl ik verder geen problemen met ze heb. Ik kreeg onlangs een sms, email, telefoontje en een brief of ik mijn contract wilde verlengen. Nou dat dacht ik dus niet. Heb nu een Prepaid kaart van Orange, en dat bevalt me uitstekend.
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 10 sep 2007 14:12
door de konijnenwinkel
Hier hetzelfde verhaal, ik woon ook in heinkenszand en heb vanaf begin augustus geen bereik meer kan slecht bellen en bijna niet worden gebeld. na een klachtentelefoontje zou het zo snel mogelijk verholpen worden en op 21 augustus werd dan ook een nood mast geplaatst die alle problemen zou moeten oplossen. Maar niks is minder waar ik kan niet gebeld worden en als ik zelf bel vallen steeds dleen van het gesprek weg. 2 keer ben ik gebeld dor een lieve t mobile dame die mij 20% vergoeding aanbood......
Maar nu het volgende ik ben een beginnend ondernemer met een internet bedrijf waarmee alle bestellingen via de telefoon binnekomen. Ik ga nu voor 1000 den euro's de boot in. na smeekbeden via de mail om dit zo snel mogelijk op te lossen staat er een reactie tijd van 10 dagen op.... maar daarop wordt niet gereageerd, helemaal niks!!! Mijn bedrijf gaat straks falliet door t mobile en er wereklijk niks wat ik daaraan kan doen... echt heel treurig...
Het enige wat nog rest is t mobile aan te klagen voor geleden schade, terwijl het simpel opgelost kan worden.
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 10 sep 2007 14:37
door D1RK
Advies;
Probeer eerst een prepaid van zelfde firma, maakt niet uit welke je neemt, en test op werk en thuis of plaatsen waar je veel komt, zoals voetbal of scouting of daar berijk is!
Een streepje is tekort, ik wil minstens 3 van 4, ook binnen, dit voorkomt dure abbonementen die onbruikbaar zijn!
Zelf testen is beter als het kaartje, want mijn oude woning gaf 3 streep en de nieuwe 4, en het is nog verder van antenne ook...
gewoon isolatie zonder allu reflectie erop, bijde gebouwd in 2003 maar andere firma bouwde, en andere materialen!
Sommige materialen isoleren meer als alleen maar warmte, vandaar!
Diggitenne van 5 naar 80% door antenne afdekken met isolatie...
Even een demo voor de buren, een buiten antenne dek je nooit af, maar officieel heb ik geen Digitenne ontvangst!
Verder is voor sommige (meestal Siemens) een extra antenne mogelijk, de carkit aansluiting, en dit draadje van 60CM zorgt voor een berijk over gehele IJsselmeer.... terwijl dit normaal maar enkele Kilometers uit de kust is...
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 13 sep 2007 17:35
door Petra van Duijl
@sin,
Ik vind het vervelend om te horen dat je problemen ondervindt met het bereik in je woonplaats. Als je je gegevens (NAW, telefoonnummer en geboortedatum) mailt naar webcare(at)t-mobile.nl, wil ik graag nakijken wat ik voor je kan doen.
Petra van Duijl
T-Mobile Klantenservice BV
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 14 sep 2007 15:37
door de konijnenwinkel
15 dagen als niks van t- mobile gehoord ondanks klachten brieven, mails en telefoontjes. Ik heb geprobeerd mijn contract op te zeggen maar ook dat gaat niet ik moet mijn contractduur van een jaar uitzingen dus 600,- betalen en daarvoor krijg ik terug....een telefoon zonder netwerk bereik.. In de hoop dat ik zo snel mogelijk weer te bereiken ben voor mijn klanten en met behoud van nr. aangezien op alle advertenties, internet , kaartjes, briefpapier mijn zakelijke tel nr staat. Dus kan wel een andere tel aanschaffen maar daar los ik mijn zakelijke probleem niet op dat al mijn klanten bellen naar een nr dat niet functioneert. geweldig. Als je te kennen geef dat hun contractbreuk hebben gepleegd door een zendmast weg te halen waardoor er geen bereik meer is in en rond mijn huis en daardoor 1 zijdig het contract gewijzigd is van hun kant en dat ik daar niet mee akkoord ben gegaan dus juridisch gezien in alle recht sta om het contract te beëindigen ...wordt er simpel weg gezegd dit is niet mogelijk zonder goedkeuring van t- mobile. U moet gewoon u contract betalen voor de resterende maanden.
iemand suggesties tips hoe ik dit het beste aan kan pakken want t- mobile neemt geen contact met mij op over deze kwestie.
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 17 sep 2007 10:14
door de konijnenwinkel
14 september... weer een mail gestuurd of ze contact met me willen opnemen maar er wordt niet gebeld naar het alternatieve nr wat ik op heb gegeven, een mail gestuurd... niks vandaag 17 september met een medewerker gechat live, ook zij geeft aan dat er aan gewerkt wordt en dat naar herhaaldelijk vragen of ik mijn contract mag opzeggen wegens contract breuk, maar dat mag ik niet ik mag mijn contract niet opzeggen daar moet ik toestemming van de technische dienst voor hebben!!! Ook op de vraag of ik iemand kon spreken van de technische dienst of een hoger personeels lid die meer bevoegdheid had wordt niet gehonoreerd. Ze kan kan niks voor me doen, het contract wordt niet beëindigd ik moet maar wachten. Ik heb al 1,5 maand geen bereik niemand kan me bellen.. mijn bedrijf lijd elke dag erg veel schade en ik kan het financieel niet dragen om zo nog erg lang door te gaan... hoe lang mag t mobile mij nu nog aan het lijntje houden? 1,5 maand geen bereik moet toch voldoende zijn om het contract om ze ontbinden ??
hier boven staat dat ik contact op moet nemen met petra van duijl van t mobile klanten service maar van haar heb ik tot op heden ook nog niks vernomen. …
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 17 sep 2007 21:43
door sin
Ik heb nieuws,
Vandaag ben ik gebeld door iemand van t-mobile om te vertellen dat ze het allemaal vervellend vinden en met de mededeling dat m'n contract dat 14 oktober verlengd zou worden, nu wordt beeindigd per 14 oktober joehoe dat betekent dus dat ik een nieuwe provider kan gaan zoeken en dat ik weer bereikbaar ben. en m'n vriend z'n abonnement wordt stop gezet.
Ben wel heel blij dat het toch zo kan, wel is waar ruim een maand later maar bespaart mij en m'n vriend een hoop geld, irritaties en ellende.
Dus het kan dus toch netjes worden opgelost.
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 22 sep 2007 12:05
door zeeland2
ook een inwoner van heinkenszand , heb 4 gelockte t. mobile telefoons in huis kan met geen een bellen ! heb van t.mobile vernomen dat het probleem inmiddels is opgelost omdat er afgelopen woensdag een monteur langs is geweest om naar de zendmast te "kijken"nou daar is het ook bij gebleven geloof ik kan nm nog steeds niet bellen en ben evenmin bereikbaar , ik heb wel begrepen dat de omgewaaide zendmast een smoes is daar t.mobile vergeten is zijn vergunning te verlengen bij de gemeente borsele moest deorginele mast weg en nu staat er een klein mastje op een kar hier vlakbij wat gewoon niet werkt blijkbaar !
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 10 okt 2007 16:25
door MarionJ
*kick*
ik heb precies hetzelfde met T-Mobile
meer als 2 jaar heb ik nooit problemen gehad met T-mobile, tot ik zo'n 3.5 km verderop (in Leusden) ging wonen.
In het nieuwe huis heb ik amper bereik, en op de plekken waar ik het wél heb, is het zo slecht dat ik vaak slecht of niet te horen ben voor de ander. En die ander klinkt voor mij vaak amper hoorbaar.
Dus ook ik heb T-Mobile gebeld en ook ik werd afgescheept met 20% korting. Wat heb ik aan korting als ik niet kan bellen?!
Volgens de medewerker van T-Mobile had het te maken met de frequentie van t-mob hoger ligt dan van andere providers (mijn broer die met KPN belt heeft nl geen enkel probleem) en dat die frequentie kennelijk ergens door gestoord wordt.
Ook werd mij verteld dat er binnen een jaar sowieso geen verbetering op zou treden.
En toch zit ik nog een half jaar vast aan een abonnement waar ik dus niks aan heb.
Ik zie me zelf van de winter al staan, buiten op straat als ik iemand wil bellen!
Ik heb echt het idee dat t/mob geen andere oplossing aanbied zodat ze nog van mij (en die personen hierboven) geld kunnen plukken.
Ik ga nu eerst een schriftelijke klacht indienen en als dat niks uithaalt overweeg ik om verdere stappen te ondernemen.
Ik ben zeker wel verplicht om nog 6 maanden te betalen maar zij hoeven zeker niks te leveren?! Ik dacht het niet...
En als het echt niet anders kan probeer ik wel mijn abo door te geven aan een ander, die niet hier in de buurt woont...
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 22 nov 2007 17:04
door lady one
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 24 okt 2008 22:41
door sjefke001
nou, wij wonen in Zoetermeer en sinds weken/maanden? is het bereik hier belabbert.
Het begon ermee dat iemand mij belde vanuit de auto. Meteen voicemail. Ik zat gewoon thuis, had bereik, maar ontving niets. Toen die persoon later in mijn huis stond, ging de telefoon wel over...
Nog een ander voorbeeld. Ik zit rustig thuis, wel bereik geen telefoon. Loop ik een dag later buiten, krijg ik ineens een sms dat er twee boodschappen zijn ingesproken... de dag ervoor! Ik had geen gesprekken gemist, die zijn rechtstreeks naar de voicemail gegaan.
En een paar dagen later gebeurde dat weer! Dacht toen dat het aan mijn telefoon lag, en heb een nieuwe gekocht, maar helaas... dat was het dus niet want later miste ik weer telefoontjes!
Ik weet niet wat ze daar aan het doen zijn... maar ik weet wel dat zo gauw dit abonnement eindigt, ik naar een andere provider ga!
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 04 dec 2008 10:08
door Chriseibergen
Ik kap er ook zo snel mogelijk mee, helaas heb ik een 2 jarig contract. Als ik dit wil verbreken, wat zijn de gevolgen dan?
Moet ik het afbetalen? Telefoon inleveren?
Iemand een idee?
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 04 dec 2008 10:42
door sjefke001
nou, per 26 januari loopt gelukkig mijn abonnement af... maar omdat ik mijn eigen nummer wil behouden word ik pas per 26 maart overgeschreven naar nieuwe provider....
Te belachelijk voor woorden! Waarom duurt dat gewoon 4 maanden?
Service van niks!
Re: T-mobile contract beeindigen
Geplaatst: 04 dec 2008 10:44
door Chriseibergen
Ik zeg je dat gaat fout.
Bij mij zou ie op 14 nov worden overgezet.
Helaas zijn ze het contract kwijt geraakt en moest alles telefonisch ingevoerd worden waardoor mijn nummer niet kon worden overgezet.