Tele2 Compleet (waardeloos)
Geplaatst: 04 sep 2007 15:40
Hoi,
Wij zijn begin dit jaar naar een nieuwe woning in een andere plaats verhuisd. Van te voren bij Tele2 geinformeerd of we telefoon en internet mee konden verhuizen en dat was geen probleem. Het advies was om een maand van te voren contact op te nemen en dan kwam alles in orde.
Begin januari contact op genomen, alle formulieren ingevuld, en binnen 21 dagen zou alles overgezet zijn naar het nieuwe adres. Per 1 februari de sleutel ontvangen van het nieuwe huis. Vervolgens nog niet van tele2 vernomen: bellen. Foutje van hun kant, kwam in orde. Na nog enkele telefoontjes werdt uiteindelijk 13 maart!! de lijn omgezet naar KPN waarna we wee terug konden naar tele2. Gewoon even wachten, kwam vanzelf.
Niet Dus: eind maart gebeld, paar uur aan de telefoon gehangen, blijkt Tele2 op ons nieuwe adres geen internet te kunnen leveren!!!!!! Hadden ze dat een paar maanden geleden niet kunnen zeggen??? Volgende dag brief de deur uit (hebben ze 2 april ontvangen) en per direct opgezegd.
Nu, inmiddels een paar maanden later, op 30 augustus valt er een brief van Intum Justitia op de mat, of we even 145 euro willen betalen wegens achterstallige betalingen. Wij weten van niets.
Tele2 Bellen (tot 3 keer toe omdat de lijn telkens werdt verbroken!!!!), uitleg gegeven. Blijkt dat de rekeningen naar het oude adres gestuurd waren. Tevens kregen wij als dank voor hun fouten een maand opzeg termijn na onze opzegbrief (in april betekend dus mei ook nog betalen!!), dit terwijl we sinds begin februari al geen telefoon en internet meer hadden, we waren inmiddels al verhuisd.
De medewerkers van Tele2 konden niets voor ons doen was de mededeling, chef krijg je ook niet te spreken, betalen was het enige.
Even een mededeling voor tele2: IK GA NIET BETALEN VOOR DIENSTEN DIE IK NIET ONTVANGEN HEB en WAAR IK GEEN FACTUUR VAN HEB GEKREGEN. Ik ben nu al maanden bezig, heb al uren aan de telefoon gehangen, heb brieven en mailtjes geschreven. Ik doe na vandaag helemaal niets meer!!!!!!!!!! Heb net weer 1,5 uur aan de lijn gehangen. Jullie zorgen maar dat jullie je eigen rotzooi eerst op orde hebben voordat je mij lastig valt. Ik betaal niets, je sleept me maar voor de rechter.
Groeten,
Peter (heeft het helemaal gehad met tele2)
Wij zijn begin dit jaar naar een nieuwe woning in een andere plaats verhuisd. Van te voren bij Tele2 geinformeerd of we telefoon en internet mee konden verhuizen en dat was geen probleem. Het advies was om een maand van te voren contact op te nemen en dan kwam alles in orde.
Begin januari contact op genomen, alle formulieren ingevuld, en binnen 21 dagen zou alles overgezet zijn naar het nieuwe adres. Per 1 februari de sleutel ontvangen van het nieuwe huis. Vervolgens nog niet van tele2 vernomen: bellen. Foutje van hun kant, kwam in orde. Na nog enkele telefoontjes werdt uiteindelijk 13 maart!! de lijn omgezet naar KPN waarna we wee terug konden naar tele2. Gewoon even wachten, kwam vanzelf.
Niet Dus: eind maart gebeld, paar uur aan de telefoon gehangen, blijkt Tele2 op ons nieuwe adres geen internet te kunnen leveren!!!!!! Hadden ze dat een paar maanden geleden niet kunnen zeggen??? Volgende dag brief de deur uit (hebben ze 2 april ontvangen) en per direct opgezegd.
Nu, inmiddels een paar maanden later, op 30 augustus valt er een brief van Intum Justitia op de mat, of we even 145 euro willen betalen wegens achterstallige betalingen. Wij weten van niets.
Tele2 Bellen (tot 3 keer toe omdat de lijn telkens werdt verbroken!!!!), uitleg gegeven. Blijkt dat de rekeningen naar het oude adres gestuurd waren. Tevens kregen wij als dank voor hun fouten een maand opzeg termijn na onze opzegbrief (in april betekend dus mei ook nog betalen!!), dit terwijl we sinds begin februari al geen telefoon en internet meer hadden, we waren inmiddels al verhuisd.
De medewerkers van Tele2 konden niets voor ons doen was de mededeling, chef krijg je ook niet te spreken, betalen was het enige.
Even een mededeling voor tele2: IK GA NIET BETALEN VOOR DIENSTEN DIE IK NIET ONTVANGEN HEB en WAAR IK GEEN FACTUUR VAN HEB GEKREGEN. Ik ben nu al maanden bezig, heb al uren aan de telefoon gehangen, heb brieven en mailtjes geschreven. Ik doe na vandaag helemaal niets meer!!!!!!!!!! Heb net weer 1,5 uur aan de lijn gehangen. Jullie zorgen maar dat jullie je eigen rotzooi eerst op orde hebben voordat je mij lastig valt. Ik betaal niets, je sleept me maar voor de rechter.
Groeten,
Peter (heeft het helemaal gehad met tele2)