hoi
ik heb afgelopen vrijdag een bank gekocht bij sas(seats and sofa's)
ik heb de morris gekocht heeft iemand ervaring met deze bank
het is een ruime 3 zitter een jumbo zoals het hier staat en er zit 1 jaar garantie op mischien heeft er iemand ervaring met deze bank
ik vraag niet om negatieve of positieve reactie's over sas in het algemeen het gaat me om de bank
groetjes fulco
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bank gekocht bij SaS
-
Re: bank gekocht bij SaS
Had je die vraag niet beter voor de koop kunnen stellen?
ik vraag of iemand ervaring heeft met deze bank kwa kwaliteit hoe hem/haar deze bevalt niks meer of minder maar blijkbaar is dat niemand.
en nee niet voor de koop toe wist ik niet welke bank ik zou kopen
ben geen helderziende
en nee niet voor de koop toe wist ik niet welke bank ik zou kopen
ben geen helderziende
-
Wil niet lullig doen, van deze aankoop krijg je spijt!
Kijk maar eens op de diverse forums, o.a. ook op deze van Radar.
Het is pure troep, wat ze daar verkopen! Service en kwaliteit, wat is dat?
Met name bij Seat en Sofa's en Populiers.
Hoe kan je nu kwaliteit verwachten voor een lage prijs, en ook nog een fiets cadeau krijgen! Die fiets betaal je echt zelf!
GOEDKOOP IS NOG ALTIJD DUURKOOP!!!
Toch succes gewenst, al ben ik er bang voor.
Kijk maar eens op de diverse forums, o.a. ook op deze van Radar.
Het is pure troep, wat ze daar verkopen! Service en kwaliteit, wat is dat?
Met name bij Seat en Sofa's en Populiers.
Hoe kan je nu kwaliteit verwachten voor een lage prijs, en ook nog een fiets cadeau krijgen! Die fiets betaal je echt zelf!
GOEDKOOP IS NOG ALTIJD DUURKOOP!!!
Toch succes gewenst, al ben ik er bang voor.
beste a tolboom
ik vroeg om reactie's over de bank
en nadrukkelijk niet over de firma SaS
ik ken in totaal 15 mensen die allemaal banken hebben van SaS of populiers allemaal zeer tevreden klanten
het is bekend dat een bank van SaS gemiddeld een leeftijd heeft van 4 jaar dit vind ik niet erg omdat ik van verandering hou en gezien de prijs kan mijn broer (meubelmaker) zelf betere banken maken
maar omdat ik dat te duur vind heb ik voor SaS gekozen prima keuze
de meeste mensen komen hier alleen klagen zoek maar eens op leen bakker of piet klerx moet je is kijken hoeveel klachten
dus die zijn ook erg slecht en belabberd
aangaande de reacties hier op dit forum
ik vroeg om reactie's over de bank
en nadrukkelijk niet over de firma SaS
ik ken in totaal 15 mensen die allemaal banken hebben van SaS of populiers allemaal zeer tevreden klanten
het is bekend dat een bank van SaS gemiddeld een leeftijd heeft van 4 jaar dit vind ik niet erg omdat ik van verandering hou en gezien de prijs kan mijn broer (meubelmaker) zelf betere banken maken
maar omdat ik dat te duur vind heb ik voor SaS gekozen prima keuze
de meeste mensen komen hier alleen klagen zoek maar eens op leen bakker of piet klerx moet je is kijken hoeveel klachten
dus die zijn ook erg slecht en belabberd
aangaande de reacties hier op dit forum
Het lijkt er een beetje op dat je zoekt naar voorstanders in plaats van neutrale informatie. Via www.google.nl vind je vele fora op het internet waar het letterlijk klachten regent. Ik heb er om die reden niets gekocht.Het zou goed kunnen dat er ook heel veel tevreden klanten hebt bij zo een groot berdijf maar dat doet niets af aan het feit dat de klachten talloos zijn.Je reageert hierboven dat jij het garantie vind als iemand een driezitsbank op zijn nek moet nemen of €51.- moet betalen om de meubelmaker er naar te laten kijken. Vreemde gedachtegang en heeft totaal niks met garantie en of service te maken.
evne te verduidelijking
ik vraag info over een bank niet over sas
over die andere reactie van mij dat was niet hier dus daar geef ik hier geen reactie op blijf aub bij de topic
ik vraag info over een bank niet over sas
over die andere reactie van mij dat was niet hier dus daar geef ik hier geen reactie op blijf aub bij de topic