Pagina 1 van 1
geen idee
Geplaatst: 05 sep 2007 16:53
door Stefan1321987
Probleem opgelost
Re: geen idee
Geplaatst: 07 sep 2007 11:25
door magel725
Als hij echt stuk is (en dus 100% geen software fout) dan moet deze na zoveel reparaties gewoon worden omgeruild voor een andere.
Re: geen idee
Geplaatst: 07 sep 2007 13:46
door Dirkie
het tweede uur liep deze helemaal vol met gevonden fouten in mijn CPU, harddisk en RAM memory.
Voor een eventueel advies in dit forum zou het interessant om (relevante delen van) de logfile hier eens neer te zetten.
Nog afgezien van het feit, dat je na zoveel reparaties toch wel recht zou moeten hebben op een nieuwe laptop, maar is helaas een groot verschil tussen rechten hebben en recht krijgen!
Re: geen idee
Geplaatst: 08 sep 2007 10:46
door Stefan1321987
Ik heb de logfiles op mn laptop mee gestuurd naar hp, helaas heb ik deze niet op mijn andere pc. dus afwachten geblazen..

Re: geen idee
Geplaatst: 08 sep 2007 11:14
door ikbenik
Heb je wel de nieuwste drivers van internet gehaald en geïnstalleerd?
Wat voor viruscanner heb je draaien?
Re: geen idee
Geplaatst: 11 sep 2007 13:34
door alfatrion
Het beste is om het product bij een winkel te kopen die is aangesloten bij een geschillencommissie of eentje waar je van weet dat je er bij defecten achteraf geen problemen mee krijgt.
BCC is aangesloten bij de geschillencommissie thuiswinkel, maar hier kun je alleen terecht als je het product op afstand hebt gekocht.
Je hebt recht op een vergoeding voor alle aantoonbare gevolgschade, incl. vrijedagen. En mag de koop inmiddels rustig ontbinden. Maar of je dat zult krijgen.