planet internet+bellen
Geplaatst: 06 sep 2007 13:48
Op 25-8-2007 werd mijn emailbox afgesloten omdat ik het abonnement had opgezegd!!!. Heb helemaal niets opgezegd.
Ben nu al bijna 14 dagen bezig om dit ongedaan te maken. De helpdesk medewerkers (ik ken ze nu allemaal denk ik) geven nu het standaard antwoord "de technische dienst is er mee bezig".
Het valt me nog mee dat het antwoord niet "het ligt aan de computer"luidt.
Maar het is mogelijk om je emailbox af te sluiten maar weer openen vergt waarschijnlijk heel veel werk.
Heb nu formeel een klacht ingediend bij Planet. Afhankelijk van het antwoord kan ik dan het contract beeeindigen op basis van wanprestatie.
Planet = KPN = is ellende
Ben nu al bijna 14 dagen bezig om dit ongedaan te maken. De helpdesk medewerkers (ik ken ze nu allemaal denk ik) geven nu het standaard antwoord "de technische dienst is er mee bezig".
Het valt me nog mee dat het antwoord niet "het ligt aan de computer"luidt.
Maar het is mogelijk om je emailbox af te sluiten maar weer openen vergt waarschijnlijk heel veel werk.
Heb nu formeel een klacht ingediend bij Planet. Afhankelijk van het antwoord kan ik dan het contract beeeindigen op basis van wanprestatie.
Planet = KPN = is ellende