Pagina 1 van 1

planet internet+bellen

Geplaatst: 06 sep 2007 13:48
door bebogard
Op 25-8-2007 werd mijn emailbox afgesloten omdat ik het abonnement had opgezegd!!!. Heb helemaal niets opgezegd.
Ben nu al bijna 14 dagen bezig om dit ongedaan te maken. De helpdesk medewerkers (ik ken ze nu allemaal denk ik) geven nu het standaard antwoord "de technische dienst is er mee bezig".
Het valt me nog mee dat het antwoord niet "het ligt aan de computer"luidt.
Maar het is mogelijk om je emailbox af te sluiten maar weer openen vergt waarschijnlijk heel veel werk.

Heb nu formeel een klacht ingediend bij Planet. Afhankelijk van het antwoord kan ik dan het contract beeeindigen op basis van wanprestatie.
Planet = KPN = is ellende

Re: planet internet+bellen

Geplaatst: 08 sep 2007 19:12
door Ulbe
Die e-mail boxen van de provider gebruik ik persoonlijk nooit,

Wanneer ik van provider switch is er bij mij dus niks aan de hand, maak een box aan bij een gratis email verstrekker zoals Gmail, Hotmail of iets dergelijks,

Deze service is gratis en wanneer je provider moeilijk doet, blijft onder alle omstandigheden je bus behouden,

Veel succes!,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Re: planet internet+bellen

Geplaatst: 18 sep 2007 14:48
door mirjamblok
komt nooit meer goed. dat kan ik je vertellen. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt en heb nu geen internet en telefoon meer.

Jammer maar helaas, ik zou me alvast bij een ander aanmelden.

WORD NOOIT LID VAN PLANET INTERNET :twisted:

Re: planet internet+bellen

Geplaatst: 18 sep 2007 17:59
door bebogard
Het is nu 18-9-2007 en nog steeds niet in orde.
Gisteravond heeft iemand van de "technische dienst"eindelijk mijn emailbox van mijn oude adsl abonnement overgezet naar mijn internet +bellen abo. /maar de resultaten daarvan zie ik pas weer over... u raadt het al, 2 dagen.
wordt vervolgd.