Pagina 1 van 1

@ home en terminale patient

Geplaatst: 07 sep 2007 13:21
door unieko
Onvoorstelbaar wat men hier klaar speelt: iemand die door verschillende problemen niet in de gaten heeft dat de begin 2006 telefonisch aangegane overeenkomst om over te stappen van analoog naar digitale tv van @home een smartcard en decoder nodig heeft.
@home schrijft wel het abonnementsgeld af maar vergeet gewoon de decoder en smartcard op te sturen, vanaf begin 2007 is het abonnement uitgebreid met sport1 en film1 zonder dat het opvalt dat er geen decoder is, nu deze meneer zelf terminaal is en nog maar een paar maanden te leven heeft wil hij graag sport1 zien ivm het voetbal, na verschillende pogingen via de telefoon en e-mail en ondanks allerlei toezeggingen HELEMAAL NIETS.
En zoals ik in mijn e-mails aan @home al zei : het probleem is opgelost

De abonnee is vanmorgen overleden!!!!!!!!!

Zonder nog iets ontvangen te hebben en te kunnen kijken naar zijn voetbal, "bedankt" stelletje aso's bij @home, je wil zeker niet weten wat jullie wordt toegewenst

Re: @ home en terminale patient

Geplaatst: 09 sep 2007 18:10
door D1RK
Laatste maand terugboeken, toch nog iets..

en laat ze maar lekker uitzoeken...

@ home is ook vaak niet thuis.

Re: @ home en terminale patient

Geplaatst: 09 sep 2007 18:20
door gravedigger
Valt weinig terug te boeken als je overleden bent D!rk. ff nadenken :!:

Re: @ home en terminale patient

Geplaatst: 09 sep 2007 18:26
door D1RK
De nabestaanden mogen alle onterechte boekingen wel terugboeken!

Dus die nemen de afhandeling over, omdat de persoon zelf niet meer in staat is, doen de erfgenamen dat dus gewoon.
Na enige tijd is de rekering beeindigt, want soms komen er nog betalingen binnen, afschrijven kan niet meer, maar ontvangen nog wel...
komt vaker voor...