LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beste wasmachine

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
twanbens
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 sep 2007 22:09

beste wasmachine

Ongelezen bericht door twanbens »

Kan iemand me vertellen wat de beste wasmachine is? Als je even niet naar de prijs hoeft te kijken.Zo'n LG stoom wasmachine is dat wat?Of zou ook deze keer Miele weer het antwoord van een van jullie zijn? :lol:

Toolboy

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door Toolboy »

Haha.,nee koop naar uw portomonaie :lol:

Groet T

MAXIEM

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag twanbens,

Het is inderdaad zo dat Miele verreweg de beste wasmachines maakt. Bovendien kun je er tegen een redelijke prijs 8 jaar garantie bijkopen en dan zit je helemaal gebakken. De service van Miele is nog beter dan het produkt zelf, maar dat merk je pas als je ze (gelukkig sporadisch) nodig hebt, want ook een Miele kan natuurlijk wel eens defekt raken.

Groeten, Maxiem.

Toolboy

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door Toolboy »

@ Maxiem

Dat laatste regeltje doet het hem.

Ben het helemaal met je eens.

groet T

twanbens
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 sep 2007 22:09

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door twanbens »

Toolboy of Maxim weten jullie iets van zo'n stoomwasmachine?Aanrader of niet? Natuuurlijk stel ik iedereen zijn antwoord op prijs.Alvast bedankt.

Twan Bens :lol:

twanbens
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 sep 2007 22:09

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door twanbens »

Heeft er iemand ervaring met deze machine?Bij e witgoedzaak vertelde ze medat ik m beter niet kon nemen.Delen jullie die mening? :lol:

Toolboy

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door Toolboy »

@twanbens.

De stoom machine is alhier nog zo nieuw dat wij er nog geen ervaringen mee hebben opgedaan,in de praktijk.
Is dus ook heel lastig om daar een oordeel over te vellen.

M`n gevoel zegt vanwege de aanschaf prijs dat de kopende partij tevens als proefkonijn fungeerd

groet T

twanbens
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 sep 2007 22:09

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door twanbens »

Die ziet er echt gaaf uit!!In de witgoedzaak raadde ze hem mij af.Hoe denk jij hier over?

Bedankt voor je snelle reactie.

Toolboy

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door Toolboy »

@ twanbens

Nou verras me eens met het type nr.

Groet T

twanbens
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 sep 2007 22:09

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door twanbens »

De Silver Nano van Samsung :idea:

Toolboy

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door Toolboy »

Okay

Dat is er een die niet in onze data base voorkomt.
Maar dat maakt niets uit,het iedee van stoom is goed.
Ik denk echter omdat er een aparte boiler in zit om stoom te produceren de machine ook storings gevoeliger is.
Voor de meerprijs kunt u een heel aantal strijkijzers aanschaffen die ook de kreukels eruit halen :wink:

groet T

twanbens
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 sep 2007 22:09

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door twanbens »

Wasmachines

WF-J145NV


Revolutionair! Silver Nano Health System™. De gepatenteerde technologie gebruikt de reinigende kracht van zilverionen. Deze neutraliseren en steriliseren de bacteriën en schimmels in het wasgoed voor een hygiënisch schone was. Verder heeft Silver Nano het effect van een kookwas maar op lagere temperaturen en zonder het risico van beschadiging van uw kleding. En omdat het systeem 99,99% puur zilver gebruikt, is de kans op allergieën nihil en dus ook geschikt voor het reinigen van tere babykleding.

:roll:

Toolboy

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door Toolboy »

@twanbens

Vraagt u hier nu advies of bent u reclame aan het maken.

Groet T

twanbens
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 sep 2007 22:09

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door twanbens »

Advies nodig Toolboy. Ik wilde je extra info geven gezien je er meer verstand van lijkt te hebben. :oops:

picnicker
Berichten: 89
Lid geworden op: 09 sep 2007 12:34

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door picnicker »


In de Consumentengids van maart 2007 staat een test met wasmachines. Hierin staat ook de LG stoomwasmachine. In mijn eigen woorden lees ik in de test dat het ding helemaal zo goed niet is en wast.
ff lezen zou ik zeggen twanbens

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door D1RK »

Een Duitse test kwamen de LG er niet zo goed af, veel energie verbruik en resultaten waren nauwelijks beter dan de LG 7 KG die je vanaf €350,- kunt kopen!

Samsung heeft een betere, die Nano kwam goed uit de test, maar alleen voor Baby's en gevoelige huidjes is deze meerprijs terug te halen, ik ben niet zo kieskeurig, en koop een vrijwel gelijke Samsung voor de helft...

Als je toch voor deze zeer goede machine gaat de 24 maanden durende 24 uurs service is goed, maar ik zou deze liever verlengen, want deze techniek kan nog wel eens in de toekomst problemen geven!
Vrijwel niemand heeft ervaring, dus alleen de Fabrieksmonteurs zullen komende jaren ervaring krijgen, mede gezien de verkoopcyfers...

Zelf voor minder als half geld een ongeveer gelijke Samsung gekocht!
Betaalbaar, betrouwbaar, redelijk zuinig en stil en omdat ze na de rest van de wereld nu eindelijk Europa willen veroveren, net als de telefoontjes komen ze nu vrij scherp geprijst op de markt.
Vanaf €290,- reeds een 6KG 1200 toeren machine, incl tijdklok en past zich ook nog aan wat betreft wasprogramma aan hoe vol de trommel is!

Een technisch goede en moderne machine's die eigenlijk €100,- duurder zouden moeten zijn als je ze met de concurenten vergelijk....

picnicker
Berichten: 89
Lid geworden op: 09 sep 2007 12:34

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door picnicker »

DIRK het gaat hier over een stoomwasmachine,dus geef
daar je mening over en probeer niet die troep van
jou hier te verkopen.

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Samsung en wasmachines gaan niet samen! Rommel voor lage prijzen, zo willen ze Europa veroveren, dat doe je 1 keer en daarna nooit meer. Geen wonder dat Miele zoveel tevreden klanten hebben die niets anders meer willen. Vraag 10 huisvrouwen naar hun mening en je weet genoeg. Hier op het forum wordt vaak meer naar de prijs gekeken. Gelukkig zitten er ook enkele kenners op het forum!!

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door D1RK »

@ Picnikerssstje...?

Ik schreef over LG dat deze niet zo goed......

En de Samsung Nano is een dure machine, maar gezien de lage verkoopcyfers, ik koos anders, en dat schreef ik ook..

Verder geen link geplaatst naar mijn winkel want ... zie voorwaarden radar...

ripley11472
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 sep 2007 14:42

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door ripley11472 »

hallo allemaal

kijk goed voor je koopt
heb zelf twee jaar geleden een nieuwe gekocht en van af dag 1 niets dan ellende
een edy de w-214
start doe hij heel moeilijk
heb er ik weet niet hoe veel monteur bij gehad en nog doet hij het niet
wacht tot ik het geld heb voor een andere wat deze gaat de deur uit het liefst vandaag dan morgen

Gesloten