Van: [email protected]
Verzonden:
woensdag 7 maart 2007 10:33:47
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.
Het spijt ons te horen dat u nog gefactureerd bent voor het abonnement op het Standaardpakket Radio/TV. Wij hebben naar aanleiding van uw bericht onze systemen nagekeken en geconstateerd dat op 7-11 uw abonnement is beëindigd. Wanneer u toch van Eneco een factuur heeft ontvangen voor de periode na 7-11, dient u dat bij Eneco aan te geven. U kunt hiervoor bellen met de Klantenservice van Eneco op 0900-0201.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Van: ENECO Klantenservice ([email protected])
Verzonden:
donderdag 8 maart 2007 16:21:35
Geachte mevrouw, heer
Graag reageren wij op uw e-mail van 07-03-2007 16:25 betreffende UPC.
Wij hebben november 2006 al in rekening gebracht op het moment dat uw contract bij UPC is beëindigd. Eventueel te veel betaalde bedragen worden op de jaarnota verrekend.
Wilt u meer weten? Op onze website vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen: http://www.eneco.nl/vraag
Met vriendelijke groet,
Yolande van Heerde
Medewerker Klantenservice
Verzonden: donderdag 13 september 2007 12:13:58
Geachte mevrouw, heer
Graag reageren wij op uw e-mail van 12 september 2007 waarin u vragen heeft over de kabeltelevisie.
Wij hebben in opdracht van UPC gefactureerd, voor vragen over verrekeningen kunt u contact opnemen met de Customer Service van UPC:
Klantenservice UPC
Postbus 806
2900 AV Capelle aan den IJssel.
Telefoonnummer 0900 - 15 80 (€0,10 per minuut)
www.upc.nl.
Verzonden: vrijdag 14 Sep 2007 08:40:39
Geachte mevrouw, heer,
Graag reageren wij op uw e-mails van 13 september 2007 betreffende uw aanvraag correctienota.
Wij begrijpen dat de ontstane situatie ontevredenheid bij u teweeg heeft gebracht. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.
Echter is het niet mogelijk om een correctienota bij ENECO Energie aan te vragen. Na 31 december 2006 is alles overgedragen naar UPC Nederland. Indien er correctienota's opgemaakt dienen te worden, dient u dit aan te vragen bij UPC. Wij hebben de afspraak met UPC Nederland gemaakt dat wij niets meer corrigeren en dat zij dit zelf dienen te doen.
Het spijt ons dat wij u niet positiever kunnen berichten.
Wilt u meer weten? Op onze website vindt u de antwoorden op de meest
gestelde vragen: http://www.eneco.nl/vraag
Met vriendelijke groet,
Patricia Bunschoten
Ech Wel ziet een goede afloop van deze kwestie met vertrouwen tegemoet
NOT
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC en ENECO / krijg het heen en weer
UPC en ENECO / krijg het heen en weer
Laatst gewijzigd door ech wel op 14 sep 2007 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: UPC en ENECO / krijg het heen en weer
Dat heet een"afschuifsysteem"
Naar aanleiding van de respectievelijke antwoorden van de enecomedewerkers deze mailtjes op 14-09-2007 aan ENECO gestuurd:
Mail 1:
Ik ga ervanuit dat in tegenstelling tot wat U gisteren mailde dat mijn probleem met UPC/ENECO conform Uw e-mail bericht van 8 maart jl. opgelost gaat worden en mij niet tot waanzin (=UPC) gaat drijven.
en mail 2:
Ik neem geen contact op met UPC (kansloos en slecht voor mijn bloeddruk). ENECO heeft toegezegd het via de jaarnota (zie mail van 8 mei 2007) te verrekenen en aan die afspraak moet ENECO zich houden. Indien UPC aan ENECO niet de juiste gegevens vertrekt heeft, is dat niet aan mij om dat recht te zetten.
De fout ligt bij UPC (of ENECO), speel mij niet de bal toe
reactie ENECO op mail 1
Verzonden:
maandag 17 september 2007 14:23:14
Graag reageren wij op uw e-mail van 14-09-2007 09:41 waarin u vraagt of alles wordt verrekend m.b.t. uw jaarnota.
Hierbij delen wij u mede dat inderdaad alles wat onterecht is geïnd wordt verrekend met uw jaarnota.
Met vriendelijke groet,
Esen Elem
reactie op mail 2
Verzonden:
dinsdag 18 september 2007 11:26:23
Graag reageren wij op uw e-mail van 14 september 2007 over de facturering van het abonnement kabeltelevisie.
Wij hebben opdracht gekregen om uw abonnement kabeltelevisie per 31 december 2006 te beëindigen en hebben moeten constateren dat UPC Nederland een andere einddatum hanteert. Omdat ENECO Energie geen correctie's meer uitvoert voor UPC, hebben wij u moeten doorverwijzen naar UPC. Wij vinden het vervelend dat u weer wordt doorverwezen naar ENECO Energie. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.
Inmiddels is contact geweest met UPC Nederland. Omdat de gefactureerde bedragen aan UPC zijn afgedragen, gaat UPC het door u teveel betaalde bedrag crediteren. UPC neemt met u hierover contact op via het telefoonnummer *********.
Met vriendelijke groet,
Leo Jansen
Komt ech wel goed
Mail 1:
Ik ga ervanuit dat in tegenstelling tot wat U gisteren mailde dat mijn probleem met UPC/ENECO conform Uw e-mail bericht van 8 maart jl. opgelost gaat worden en mij niet tot waanzin (=UPC) gaat drijven.
en mail 2:
Ik neem geen contact op met UPC (kansloos en slecht voor mijn bloeddruk). ENECO heeft toegezegd het via de jaarnota (zie mail van 8 mei 2007) te verrekenen en aan die afspraak moet ENECO zich houden. Indien UPC aan ENECO niet de juiste gegevens vertrekt heeft, is dat niet aan mij om dat recht te zetten.
De fout ligt bij UPC (of ENECO), speel mij niet de bal toe
reactie ENECO op mail 1
Verzonden:
maandag 17 september 2007 14:23:14
Graag reageren wij op uw e-mail van 14-09-2007 09:41 waarin u vraagt of alles wordt verrekend m.b.t. uw jaarnota.
Hierbij delen wij u mede dat inderdaad alles wat onterecht is geïnd wordt verrekend met uw jaarnota.
Met vriendelijke groet,
Esen Elem
reactie op mail 2
Verzonden:
dinsdag 18 september 2007 11:26:23
Graag reageren wij op uw e-mail van 14 september 2007 over de facturering van het abonnement kabeltelevisie.
Wij hebben opdracht gekregen om uw abonnement kabeltelevisie per 31 december 2006 te beëindigen en hebben moeten constateren dat UPC Nederland een andere einddatum hanteert. Omdat ENECO Energie geen correctie's meer uitvoert voor UPC, hebben wij u moeten doorverwijzen naar UPC. Wij vinden het vervelend dat u weer wordt doorverwezen naar ENECO Energie. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.
Inmiddels is contact geweest met UPC Nederland. Omdat de gefactureerde bedragen aan UPC zijn afgedragen, gaat UPC het door u teveel betaalde bedrag crediteren. UPC neemt met u hierover contact op via het telefoonnummer *********.
Met vriendelijke groet,
Leo Jansen
Komt ech wel goed
-
Ik neem aan dat ze nog steeds moeten bellen?
Geduld is een schone zaak.
Klopt maar als upc klant wordt dit wel danig op de proef gesteld.Geduld is een schone zaak.
Ben geen UPC klant meer
Maar eerder dan verwacht (eerlijk is eerlijk) zit er dan toch schot in de zaak:
Ondanks het eerdere bericht van ENECO ben ik niet door UPC gebeld (Eneco had UPC mijn nieuwe telefoonnummer op het nieuwe adres doorgegeven), maar heeft UPC mij een brief gestuurd (naar het oude adres, ben sinds vorig jaar geen klant meer van UPC, UPC dus geen verhuisbericht gestuurd) derhalve de brief met wat oponthoud bekomen.
UPC verzoekt mij een kopie van de betreffende Jaarnota van ENECO en kopie van een recent bankafschrift te sturen opdat het verschuldigde bedrag overgemaakt kan worden.
Gaat het dan toch nog rechtkomen
Eerst zien en dan geloven
Maar eerder dan verwacht (eerlijk is eerlijk) zit er dan toch schot in de zaak:
Ondanks het eerdere bericht van ENECO ben ik niet door UPC gebeld (Eneco had UPC mijn nieuwe telefoonnummer op het nieuwe adres doorgegeven), maar heeft UPC mij een brief gestuurd (naar het oude adres, ben sinds vorig jaar geen klant meer van UPC, UPC dus geen verhuisbericht gestuurd) derhalve de brief met wat oponthoud bekomen.
UPC verzoekt mij een kopie van de betreffende Jaarnota van ENECO en kopie van een recent bankafschrift te sturen opdat het verschuldigde bedrag overgemaakt kan worden.
Gaat het dan toch nog rechtkomen
Eerst zien en dan geloven