LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aluplast kunststof kozijnen
Aluplast kunststof kozijnen
Heeft iemand ervaring met kunststof kozijnen van het merk Aluplast? Positief of negatief, we willen alles horen!
Re: Aluplast kunststof kozijnen
gewoon aluplast intikken in google komt dacht ik uit polen.
Even googelen op internet....zo ver was ik ook.
Ik zou graag ervaringen horen van mensen bij wie het daadwerkelijk is geplaatst, want Aluplast kan op internet wel vertellen dat ze geweldig zijn, ik zou het ook graag van anderen horen.
gr. Ellen
Ik zou graag ervaringen horen van mensen bij wie het daadwerkelijk is geplaatst, want Aluplast kan op internet wel vertellen dat ze geweldig zijn, ik zou het ook graag van anderen horen.
gr. Ellen
aluplast is ook alleen het profiel, er kunnen vele bedrijven dit kozijn monteren dus het is zeker afhankelijk van goede bedrijven die goed monteren, het merk op zich zegt eigenlijk niet veel andere profielen bv schuco of profel of veka enz zijn ook allemaal goede profielen maar heel veel hangt af van montage, het beste is gewoon het bedrijf wat bij u langs komt vragen naar referentie adressen bij u in de buurt dan kunt u het zelf gaan bekijken, want er zal niemand bij u thuis gaan zitten en en zeggen dat ze slecht zijn, in ieder geval nooit direct tekenen wat u ook wordt voorgeschoteld gewoon een offerte op papier vragen.
ik kan AA-Kozijnen aanraden echt een top bedrijf met ALUPLAST en PROFIALIS profielen en alle soorten kozijnen