Pagina 1 van 1

pelgrim geeft geen reaktie op klacht !

Geplaatst: 09 nov 2002 19:21
door j.vd.vleuten
ik heb al 5 keer een email gestuurd vanaf 7 oktober betreffende een klacht over de wokbrander in mijn roestvrijstalen gaskookplaat die tussen de ringen bruin is en met geen enkel schoonmaakmiddel is schoon te maken.
zijn er meer mensen die met dit probleem zitten, of die ook geen reaktie op hun email krijgen, schrijf het in dit forum!

Re: pelgrim geeft geen reaktie op klacht !

Geplaatst: 14 nov 2002 22:12
door Mariska Bosch
Ik denk in uw geval dat ik een aangetekende brief zal schrijven, dan weet u zeker dat ze hem hebben ontvangen en dan kunt u in die brief schrijven dat u een reaktie verwacht binnen 14 dagen.

sterkte ermee

Re: pelgrim geeft geen reaktie op klacht !

Geplaatst: 01 dec 2003 21:50
door vanveldhuizen
Wij zijn momenteel al 2 maanden met de Pelgrim een klacht af te handelen. Het duurt allemaal zeer lang, maar telefonisch krijg je wel direct reactie. misschien en tip?

Re: pelgrim geeft geen reaktie op klacht !

Geplaatst: 27 mei 2004 19:36
door Henkie62
Ik heb zelf problemen gehad met mij Pelgrim vaatwasser, oven en keramische kookplaat.

erg vervelend, maar alles is opgelost.

:P :P :P :P :P :P

Re: pelgrim geeft geen reaktie op klacht !

Geplaatst: 27 mei 2004 19:55
door Gast
Zeker omdat ze deze opgehaald hebben.

Re: pelgrim geeft geen reaktie op klacht !

Geplaatst: 27 mei 2004 19:56
door keukenspecialist
Ik had hier wel een reactie op verwacht van keukenadvies.com

Mario,

Laat via dit forum even weten hoe jij van Veldhuizen gaat helpen!

Re: pelgrim geeft geen reaktie op klacht !

Geplaatst: 29 mei 2004 19:28
door sjaakie
Ik heb wel een tip voor die brander: waarschijnlijk is het gemaakt van aluminium en moeilijk bereikbaar.
Insmeren met chroomreiniger (dat spul waar je de velgen van een fiets mee poetst), uurtje laten intrekken en dan borstelen met een tandenborstel oid.

Is lastig, zo'n wokbrander; wordt erg heet en erg vet.

Gr S

Re: pelgrim geeft geen reaktie op klacht !

Geplaatst: 01 jun 2004 12:27
door Gast
Wij hebben problemen met onze koel/vriescombinatie gehad.
Via internet een mail gestuurd en we kregen gelijk reactie en een paar dagen later waren ze er al.
Tot nu toe erge goede service gehad.
Dus van onze kant uit een pluim voor Pelgrim.