Sinds er e-mail is komt er nog maar weinig post in de bus.
Interessant. Jij wel, ik ook vele andere maken nog steeds gebruik van TNT. TNT houd geheim hoeveel poststukken jaarlijkse verwerkt wordt uit concurrentie overwegingen. Ik geloof niet dat je ze zou willen tellen:D
Om dat twee keer per dag leeg te maken moet je wel
van de ratten besnuffeld zijn.Wat denk je niet wat dat kost.
Dat is een nieuwe voor mij. Woon jij in een achterbuurt?:D
Heb je de posttarieven wel eens gezien. Wat denk je dat de netto winst van TNT is?
Gewoon je brief op tijd de bus indoen en dan maar hopen
dat hij aankomt.Is vandaag de dag ook een gok.
Inderdaad "hopen"is het juiste woord. TNT garandeerd GEEN 24 uurs postbezorging.
Ik heb een halve dag vrij moeten nemen omdat ik nog wat post te versturen had. O.a een paar aangetekende stukken. Er werd mij daarbij gevraagd of het nog belangrijk was dat ze morgen zouden aankomen. De kosten daarvoor, 24 uurs bezorging dus, 2 euro extra bovenop de 6,40 aantekenkosten.
Wat krijg je nu? Die brieven aangetekend worden bezorgt wanneer is echter onduidelijk. En dat voor 6,40 Post op Maandag voor 18:00 uur gepost kan woensdag's pas aankomen!
Ik wil jullie nogmaals op je luie en afwachtende gedrag wijzen. Jullie zijn de gangmakers. Op je reet blijven zitten geeft dit soort bedrijven de kans om je in de **** te nemen.
Ik ga me zelfs afvragen wat jullie hier eigenlijk doen?
RADAR komt toch op voor de consumentenbelangen die jullie eigenlijk bestrijden!
Ik hoop dat 2008 het jaar van de liberalisatie wordt en dat er ook verschuivingen, grote verschuivingen gaan plaatsvinden binnen deze sector. Meer concurrentie betekend lager prijzen, beter service. Kortom.