Navigon webwinkel
Geplaatst: 17 sep 2007 20:53
Op 19 Augustus een bestelling geplaatst bij deze webshop.
Na enig wachten geinformeerd waar de bestelling bleef.
Geen voorraad, komt 1e week september.
9 september weer geinformeerd.
Antwoord was nu, geen voorraad, komt week33, terwijl het toen week 37 was.
15 september bestelling geannuleerd.
17 september antwoord, geen voorraad, wordt verwacht in de eerste 2weken van october.
, dit terwijl de annulering uit de E-mail was verwijderd.
Vandaag weer opnieuw geannuleerd.
Zijn er nog meer mensen in den lande die deze toch wel zeer klantonvriendelijke behandeling hebben ondervonden van deze webstore.
Dit alles terwijl bij webwinkels in NL hetzelfde apparaat direct te leveren is.
pieko
Na enig wachten geinformeerd waar de bestelling bleef.
Geen voorraad, komt 1e week september.
9 september weer geinformeerd.
Antwoord was nu, geen voorraad, komt week33, terwijl het toen week 37 was.
15 september bestelling geannuleerd.
17 september antwoord, geen voorraad, wordt verwacht in de eerste 2weken van october.
, dit terwijl de annulering uit de E-mail was verwijderd.
Vandaag weer opnieuw geannuleerd.
Zijn er nog meer mensen in den lande die deze toch wel zeer klantonvriendelijke behandeling hebben ondervonden van deze webstore.
Dit alles terwijl bij webwinkels in NL hetzelfde apparaat direct te leveren is.
pieko