LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Sundert Etten-Leur

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
watch-it
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 aug 2007 21:54

Van Sundert Etten-Leur

Ongelezen bericht door watch-it »

Wie heeft er ervaring met Van Sundert Keukens uit Etten-Leur

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Van Sundert Etten-Leur

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 16 feb 2010 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Van Sundert Etten-Leur

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Hebben inderdaad een heel goede naam, en grote "branchekeuze" (badkamers/tegels/keukens)

(Nog) geen negatieve verhalen over gehoord.

mutske
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 sep 2007 16:17

Re: Van Sundert Etten-Leur

Ongelezen bericht door mutske »

Zij hebben inderdaad een prachtige showroom en de verkopers staan direkt voor je klaar.
Ben daar zelf ook geweest en was heel tevreden totdat ik exact dezelfde keuken ( 15.000 euro ex apparatuur )van dezelfde fabrikant, nog geen 10 km verder voor 5000 euro zag staan. Tja, die prachtige showroom moet ook terugverdiend worden.

GvdB
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 okt 2007 17:34

Re: Van Sundert Etten-Leur

Ongelezen bericht door GvdB »

Hoi Mutske: Allereerst wil ik zeggen dat ik niet helemaal objectief ben omdat in nl bij Jan van Sundert in de winkel werk en dit al vele jaren met plezier.
Maar wil even reageren op de opmerking van 15.000- die jij maakt.
Tuurlijk, ga shoppen en je vindt altijd een keukenzaak die meer honger heeft en iets lager nog verkoopt dan wij, echter alle prijzen in onze showroom zijn de prijzen zoals opgesteld, dit kom je niet veel tegen in onze branche, iedereen gebruikt bordjes met voorbeeldopstellingen, wij niet !! wat er staat aan keuken, staat geprijsd op de prijskaart, gewoon eerlijk zonder fratsen. Zo steekt deze onderneming al bijna 40 jaar in elkaar. Als jij het verschil niet kan zien tussen een keuken van 5000 en 15000 euro, dan ben jij slecht in vergelijken. Er moet dan iets zijn wat het verschil maakt toch ??
Enne de showroom.......die moet je overal een beetje betalen hoor ! Bij ons gaat ook wel eens iets mis, maar we doen alles om de klant tevreden te krijgen.
Een goede naam heb je niet, die bouw je op!

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Van Sundert Etten-Leur

Ongelezen bericht door keukenklepper »

@ GvdB.
De zaak waar je werkt heeft een naam in jullie regio waar menig vakidioot jaloers op is (inclusief deze)! Niets dan lof voor jullie werkwijze!

Even een non-consumer vraagje tussendoor..(moet kunnen)
-Werkt die opgevoerde bandenverkoper nog bij jullie?

mvg.

Klepper

GvdB
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 okt 2007 17:34

Re: Van Sundert Etten-Leur

Ongelezen bericht door GvdB »

hoi klepper, yep die is nog bij ons, we zijn hem netjes aan het opvoeden en dit gaat heel goed !

bedankt voor de positiever reactie !

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Van Sundert Etten-Leur

Ongelezen bericht door GWTE »

Ben daar zelf ook geweest en was heel tevreden totdat ik exact dezelfde keuken ( 15.000 euro ex apparatuur )van dezelfde fabrikant, nog geen 10 km verder voor 5000 euro zag staan. Tja, die prachtige showroom moet ook terugverdiend worden.
Maak dat de kat maar wijs....... :roll: dat is nu echt onzin.....onmogelijk!

LVO
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2007 22:36

Re: Van Sundert Etten-Leur

Ongelezen bericht door LVO »

Even een non-consumer vraagje tussendoor..(moet kunnen)
-Werkt die opgevoerde bandenverkoper nog bij jullie?
Tot op heden heb ik de beste en de juiste keus gemaakt ..... if you can't beat them join them

Gesloten