WORD GEEN LID VAN PLANET INTERNET!
Geplaatst: 18 sep 2007 14:52
Sinds vorig jaar hebben wij InternetPlusBellen (IPB), na vele problemen met het aanvragen (verkeerde telefoonnummer gebruikt bij opgave, mobiel ipv vastnummer), verkeerde rekeningen en veel technische problemen, hoge rekening door niet meer naar een analoge lijn(06760nr.) te kunnen inbellen met werklaptop, klachten die niet behandeld worden, 2x afgesloten door PI omdat we niet betaald zouden hebben, hebben we nu het hoogtepunt van de ellende bereikt. Nadat ik vorige week 27-07-07 heb opgezegd per 13-10-2007 (eindecontract datum), werkte afgelopen zaterdag 04-08-07 in ene keer mijn mail niet meer, ik denk ik ga via de site van PI kijken via de webmail, daar krijg ik de melding dat mijn account is geblokkeerd en dat ik contact op moet nemen met de klantenservice. zo gezegd zo gedaan. Ik bel de klantenservice, tot mijn verbazing krijg ik te horen dat mijn mail is afgesloten maar dat ze niet weten hoe het komt, vreemd genoeg kan ik nog wel bellen en internetten. Ik word doorverbonden met een 2e lijnshulpdienst die mijn email account weer activeerd, binnen 48 uur doet hij het weer. Op mijn vraag hoe het kan dat mijn account is verdwenen kan hij mij geen antwoord geven, volgens hem komt het omdat ik heb opgezegd maar dat weet hij niet zeker. Ik vraag of hij mij kan doorverbinden met iemand die dit wel zeker weet. Ik word doorverbonden maar hang lang aan de lijn dus probeer het zelf nog maar een keer. Ik ben ondertussen goed pissig. Van de meneer die ik dan weer aan de telefoon krijg, krijg ik te horen dat het waarschijnlijk een technische fout is die wel vaker gebeurd is omdat men bezig is met een nieuw systeem. Na een beetje boos te zijn geworden vertelt hij mij dat PI dit echt niet express doet en dat ik maar gewoon 48 uur moet wachten terwijl ik toch echt belangrijke mail verwacht. Nou 48 uur gewacht en u begrijpt het al geen email kunnen ophalen. Ik dus maandag 06-08-07 weer bellen, en vraag goh het is 48 uur geleden waarom doet hij het nog niet. Van het antwoord werd ik wederom weer pissig; ja, mevrouw dat is pas 48 uur vanaf maandag, en we weten nog niet zeker of dit hersteld kan worden. Omdat op internet ook het e.e.a. las over problemen met het opzeggen van je contract bij PI heb ik vandaag nog maar even gebeld over waar mijn bevestiging van mijn opzegging blijft. Daar kreeg ik te horen dat mijn account al was geblokkeerd, ik zeg hoe kan dat nou weer, ik heb pas per 13-10-2007 opgezegd, ja mevrouw dat kan onze afdeling u niet vertellen, of ik maar opnieuw wilde bellen en dan andere toetskeuzes wilde maken. Na uiteindelijk bij de KPN terecht te zijn gekomen waar ik geweldig geholpen werd eindelijk iemand die luisterde en wilde helpen, helaas kon zij geen contact met planet krijgen want die mogelijkheid was bij hun op het toetsenbord uitgezet, nadat ze haar spijt had betuigd dat ze mij niet verder kon helpen heeft ze mij weer naar een andere afdeling verwezen. Weer PI, en daar zat weer en of andere bijdehand aan de telefoon die mij vertelde dat ze me niet konden helpen en hij wist ook niet te vertellen wie mij wel kon helpen. Ik word er helemaal gek van en ben blij dat ik opgezegd heb maar ik vind dat ieder consument moet weten dat ze absoluut niet met deze provider in zee moeten gaan. Ik ben al vanaf 1995 lid van Planet Internet, van analoog naar isdn, naar ADSL en ik heb nooit klachte gehad. Maar wat er nu gebeurd kan gewoon niet.