Tele 2, wat moet je er mee?!!!
Geplaatst: 18 sep 2007 18:40
*zucht*
Ik ben echt vanaf begin augustus al aan het rommelen met Tele2. Mijn netwerk werkt niet in het buitenland. Ja, de 1 voor de pincode heb ik al geprobeerd, kruiswisseling heb ik al geprobeerd. Alles al. Al meerdere malen de klantenservice en de technische dienst aan de telefoon gehad, niets hielp. Ze zeiden mij dat als ik de volgende keer in het buitenland ben, weer contact met hun moet opnemen. Nou zo gezegd, zo gedaan. Afgelopen weekend was ik in Oostenrijk. Bel ik Tele2 op, is de technische dienst niet aanwezig. Dus met andere woorden: ze kunnen mij wéér niet helpen!!
Vanochtend een ingesproken voicemail. Tele2 weer. Weer hetzelfde verhaal dat ze mij alleen kunnen helpen als ik ook daadwerkelijk in het buitenland ben. Belachelijk voor woorden! Wie betaald mij dat reisje naar het buitenland? Wie betaald mij die onkosten?
Mijn mobiel moet het gewoon doen, ook op het moment dat ik in het buitenland zit. Op mijn vraag van: hoe moet ik dat nou doen als ik alleen in het buitenland, alleen met de mobiel van tele2? Is het antwoord: "ja dan moet u toch een andere mobiel proberen te vinden waarmee u dan kunt bellen."
Een nieuwe simkaart sturen ze niet op, en ze raden mij ook aan om wel de factuur te betalen, anders krijg het natuurlijk gevolgen. Maarja, ze sluiten mij wel zomaar af als hun gewoon te traag zijn met het verwerken van mijn betaalde factuur, wat bij hun dus overkomt als niet betaald.
Ik weet echt geen raad meer!
Ik ben echt vanaf begin augustus al aan het rommelen met Tele2. Mijn netwerk werkt niet in het buitenland. Ja, de 1 voor de pincode heb ik al geprobeerd, kruiswisseling heb ik al geprobeerd. Alles al. Al meerdere malen de klantenservice en de technische dienst aan de telefoon gehad, niets hielp. Ze zeiden mij dat als ik de volgende keer in het buitenland ben, weer contact met hun moet opnemen. Nou zo gezegd, zo gedaan. Afgelopen weekend was ik in Oostenrijk. Bel ik Tele2 op, is de technische dienst niet aanwezig. Dus met andere woorden: ze kunnen mij wéér niet helpen!!
Vanochtend een ingesproken voicemail. Tele2 weer. Weer hetzelfde verhaal dat ze mij alleen kunnen helpen als ik ook daadwerkelijk in het buitenland ben. Belachelijk voor woorden! Wie betaald mij dat reisje naar het buitenland? Wie betaald mij die onkosten?
Mijn mobiel moet het gewoon doen, ook op het moment dat ik in het buitenland zit. Op mijn vraag van: hoe moet ik dat nou doen als ik alleen in het buitenland, alleen met de mobiel van tele2? Is het antwoord: "ja dan moet u toch een andere mobiel proberen te vinden waarmee u dan kunt bellen."
Een nieuwe simkaart sturen ze niet op, en ze raden mij ook aan om wel de factuur te betalen, anders krijg het natuurlijk gevolgen. Maarja, ze sluiten mij wel zomaar af als hun gewoon te traag zijn met het verwerken van mijn betaalde factuur, wat bij hun dus overkomt als niet betaald.
Ik weet echt geen raad meer!