| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoe goed is M-Tech apparatuur?
hoe goed is M-Tech apparatuur?
Kan iemand me vertellen hoe goed M-Tech apparatuur is? Het is zo te zien een submerk van Boretti, of ze hebben dezelfde Nederlandse importeur. Het gaat me met name om hun electrische ovens, zoals de MEOS-60.
Als ik dit forum mag geloven zijn Miele en Gaggenau top, Siemens en Bosch goed en kun je SMEG beter laten staan. Hoe past M-Tech in dit rijtje?
Als ik dit forum mag geloven zijn Miele en Gaggenau top, Siemens en Bosch goed en kun je SMEG beter laten staan. Hoe past M-Tech in dit rijtje?
-
Pfffff
Re: hoe goed is M-Tech apparatuur?
Laatst gewijzigd door Pfffff op 13 nov 2007 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Marktkenner
Klopt! dikke bras. ik zet Candy en Indes(h)it in het zelfde rijtje...
Klopt, M-System
Bedankt voor de info!
Het is maar welke eisen je stelt aan apparatuur lijkt mij.
Ik zou zeggen; als je twijfelt tussen de low cost merken als Indesit, Candy, Pelgrim zou ik toch voor M-system gaan.
Een alternatief voor Bosch/ Siemens /AEG en hoger is het natuurlijk niet.
En, je kunt in zijn algemeenheid niet altijd zeggen dat iets slecht is.
Bijvoorbeeld Smeg; ik zou zeggen niet doen bij koelen en spoelen maar koken ( ovens, bakplaten, afzuigkappen ) best in orde.
Ik zou zeggen; als je twijfelt tussen de low cost merken als Indesit, Candy, Pelgrim zou ik toch voor M-system gaan.
Een alternatief voor Bosch/ Siemens /AEG en hoger is het natuurlijk niet.
En, je kunt in zijn algemeenheid niet altijd zeggen dat iets slecht is.
Bijvoorbeeld Smeg; ik zou zeggen niet doen bij koelen en spoelen maar koken ( ovens, bakplaten, afzuigkappen ) best in orde.
-
keukenklepper
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 16 feb 2010 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
M-Systeem! Ik zou zeggen hou het maar bij de tuin en zo.... want verstand van keukens heb je zekker niet.....Hark.Ik zou zeggen; als je twijfelt tussen de low cost merken als Indesit, Candy, Pelgrim zou ik toch voor M-system gaan.
@GWTE :

Klopt van keukens niet maar van apparatuur...... Wellicht toch iets meer als jij denkt......verstand van keukens heb je zekker niet.....Hark
Daar laat je dan bitter weinig van merken.....Hark.maar van apparatuur...... Wellicht toch iets meer als jij denkt......
Jij wel dan GWTE ??
Volgens mij laat jij je misschien iets teveel door commissie leiden......
Indesit en candy beter als M-system.
Tis allemaal niet best maar als je dan toch moet kiezen......
Volgens mij laat jij je misschien iets teveel door commissie leiden......
Indesit en candy beter als M-system.
Tis allemaal niet best maar als je dan toch moet kiezen......
Boretti is al niet best.......dus M-systeem Pfffff.......kunnen beter lekker gaan fietsen in Frankrijk die gasten.
Nog even wat specs van Candy naast M-system gelegd.
Koken : M-System toch duidelijk betere papieren op gebied van performance en prijs.
Vaatwasser: Dat M-sytem ding is toch echt beter.
Koelen : Gelijkspel
Koken : M-System toch duidelijk betere papieren op gebied van performance en prijs.
Vaatwasser: Dat M-sytem ding is toch echt beter.
Koelen : Gelijkspel
-
keukenklepper
Zeg hoor eens... Hark, meestal laat ik je met rust.. Ook al vind ik jouw geschreeuw niet vaak kloppen..
(bijv..3-4 keukenoffertes met Gaggenau apparatuur aanvragen en dan uiteindelijk een Rothpunktje nemen...en dan nog gek vinden dat verkopers geen tijd meer aan je willen besteden..)
Maar nu draaf je door, of heb je wederom niet goed gelezen.
In m'n post op 20-9-'07 bij deze topic heb ik duidelijk gezegd dat de specificaties in de folder van M-system niet met de praktijk overeen komen..
En als je al zo heilig in folder specificaties geloofd, what the F..k doe je dan hier op dit forum, vragend naar praktijk ervaringen van mensen...
(en: Nee,... m'n weekend was gewoon top..)
Klepper..
(bijv..3-4 keukenoffertes met Gaggenau apparatuur aanvragen en dan uiteindelijk een Rothpunktje nemen...en dan nog gek vinden dat verkopers geen tijd meer aan je willen besteden..)
Maar nu draaf je door, of heb je wederom niet goed gelezen.
In m'n post op 20-9-'07 bij deze topic heb ik duidelijk gezegd dat de specificaties in de folder van M-system niet met de praktijk overeen komen..
En als je al zo heilig in folder specificaties geloofd, what the F..k doe je dan hier op dit forum, vragend naar praktijk ervaringen van mensen...
(en: Nee,... m'n weekend was gewoon top..)
Klepper..
Hallo Keukenklepper,
Wat ben je boos !
Je refereert naar je bijdrage van 20 september...kijk nu eens wat erboven staat van mij......
Ik schrijf alleen dat m.i.Candy en Indesit niet beter zijn als M-sytem.That's all.
De ene vind een Kia nu ook eenmaal beter als een Daewoo.
Wat ben je boos !
Je refereert naar je bijdrage van 20 september...kijk nu eens wat erboven staat van mij......
Ik schrijf alleen dat m.i.Candy en Indesit niet beter zijn als M-sytem.That's all.
De ene vind een Kia nu ook eenmaal beter als een Daewoo.
-
keukenklepper
Niet echt m'n bedoeling Hark.. Ben niet boos, beetje gezonde spanning voor de beurs..
Ik vind alleen dat schoenmakers zich wel bij hun leest moeten houden.. En zeker niet gaan doen alsof ze ergens wat van snappen terwijl ze alleen refereren naar algemeen bekende specificaties.. Die echt overal te verkrijgen zijn.. Daar hoef je echt geen forum voor te bezoeken.
Ik vind alleen dat schoenmakers zich wel bij hun leest moeten houden.. En zeker niet gaan doen alsof ze ergens wat van snappen terwijl ze alleen refereren naar algemeen bekende specificaties.. Die echt overal te verkrijgen zijn.. Daar hoef je echt geen forum voor te bezoeken.