LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 123
Re: 123
Mustapha?who have their place of business in the U.A.E. (United Arabic Emirates)
The board of management is leaded by an Arabic sheik.
In de Sahara... tussen de kaméhélen..... zat Mustapha met zijn pietertje te spelen.....
(refrein) Hij is van origin een Arabier...., dat bier is bést..., maar ik blijf toch liever hier..... titátátitátitátátitá......
Hele kisten vijgen heeft hij in boot.... alles kun je krijgen.... alles geeft hij je cadeau....
ALSjemaarvanhemwilthouden...entezijnertijdwiltrouwen....gaanjullieeenoasebouwen... éneenarabiertjebrouwen.........
DÁT zegt mijn vriendje Mustahápha......, hij meent het goed de snoes..., maháar ja.....
(refrein) Hij is van origin een........ ..titátátitátitátátitá......
SBI
(en nu ff serieus......)
Re: 123
Ik kan de trosmoderators echt niet meer volgen! Ik denk dat ze het forum alleen bezoeken bij klachten en verder de boel de boel laten. Toen ik een poosje geleden )via email' opmerkte dat het forum geen IP-beveilinging heeft werd ik bedankt voor het meedenken maar gebruikersvriendelijkheid vond men belangrijker. Op die manier kunnen dus meerdere gebruikers in 1 gezin hun mening geven, Dat dit fraude en dubbel/triple posten ten gevolg had nam men op de koop toe. In het begin van het forum ( een paar jaartjes terug ) werd het forum redelijk strak gemodereerd en werden wekelijks flink wat topic's gesloten wegens chatgedrag, En kijk nu eens, Ray is een stukje terug trots op het grote aantal reactie's en anderen openen topic na topic over hetzelfde onderwerp. Bij een Normaal gemodeerd forum was het nog niet tot 200 gekomen , de rest is chatten ( maak ik me schuldig aan ).Op een ander forum reageerde ik 1 maal een beetje te fel en dezelfde dag had ik een mail van de moderator om een beetje te dimmen.Hier kan iedereen de ander rustig grof afze"ken zonder welk gevolg dan ook. Bij de tros gaat hier kwantiteit kennelijk boven kwaliteit.
Jor
Jor