ter informati eheb ik de email toegevoegd die ik gister naar de trendhopper heb gestuurd, hieruit kunt u opmaken hoe e.e.a. is gelopen.
mijn vraag is, hebben wij enigzins rechten in deze situatie?
graag uw reacties. b.v.d.
Aan: [email protected]
Geachte meneer,
Ik heb vanmorgen telefonish contact met u gehad m.b.t. de problemen die wij met onze tafel hebben gehad die wij 30 aug. j.l. bij uw zaak hebben aangeschaft.
( aankoopsbevestiging nr. 41516 )
De eerste tafel die we meekregen bleek zonder poten te zijn geleverd en er zaten scheuren in het tafelblad, wij zijn hiermee terug naar uw zaak gegaan en daar zouden we een nieuwe tafel meekrijgen, terplaatse bleek ook die tafel zonder poten.
Er is ons toen gezegt dat wij ons geld terug zouden krijgen. echter, in leeuwarden bleek nog een tafel te staan en deze zou in goede staat zijn en MET poten.
Deze zou bij wijze van service gratis geleverd worden.
Toen een week later op vrijdagmorgen deze tafel afgeleverd werd bij ons thuis, bleken er grote scheuren in de poten te zitten zowel als wederom in het tafelblad.
hier heb ik maandag over gebeld en de klacht zou in behandeling worden genomen en doorgestuurd naar de fabrikant, de tafel mochten we zolnag houden en er zou nog contact met ons worden opgenomen.
3 weken later had er nog steeds niemand gebeld en dus heb ik zelf maar weer contact gezocht en hierbij gemeld dat wij afzien van de tafel omdat deze van slechte kwaliteit blijkt en wij met een 1 jarig dochtertje geen heil zien in een tafel die al bij de levering keer op keer gebreken vertoond!
Daarnaast hebben wij van achterburen die deze tafel ook hebben , vernomen dat deze OOK dezelfde gebreken vertoond ( met name de scheuren in het tafelblad )
In eerste instantie kreeg ik hierop het volgende antwoord " ja , maar er is al een nieuwe tafel besteld en dus moet je daar maar op wachten en als die ook weer gebreken vertoond dan moet je maar weer bellen".
Ik vond dit geenszins een gepaste reactie dus heb ik gevraagd naar het hoofd van de afdeling klantenservice en vervolgens ben ik doorverbonden.
Zodoende heb ik met u een gesprek gehad over wat nu en u bood ons de mogelijkheid een andere tafel uit te zoeken middels een tegoedbon.
Wij zijn vanavond de hele avond door de woonboulevard geweest en wij kunnen geen tafel vinden die ons aanspreekt en de tafels die ons wel enigszins aanspreken zijn ver boven ons budget.
Ik heb bij een baliemedewerker van de trendhopper de situatie uitgelegd en zijn antwoord was vreemdgenoeg " ja dan moet u maar wachten tot er iets in de collectie's zit dat u wel mooi vind ".
Ik ben hierover ontzettend ontevreden. Toen wij de tweede tafel terug brachten konden wij ons geld wel terug krijgen en nu opeens niet meer???
Bij gewoonlijke ruilingen kan ik me dit voorstellen maar wij hebben in geen geval gekozen voor deze situatie en het feit dat deze tafel gewoon van slechte kwaliteit blijkt is niet onze fout.
Wij worden nu dus verplicht! meer geld uit te geven dan dat ons budget toelaat en ook nog eens voor iets dat we eigelijk helemaal niet willen.
Ik kan u zeggen dat wij uiterst ontevreden zijn over de manier van handelen van uw medewerkers alswel de zogenaamde kwaliteit en service garantie waar trendhopper voor moet staan.
Wij hadden een tafel gekocht en als dat dan niet goed blijkt te zijn dan moet je gewoon je geld terug kunnen krijgen.
Graag ontvangen wij op zeer korte termijn een passende oplossing,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] trendhopper in gebreken, geld terug?
-
Re: trendhopper in gebreken, geld terug?
Dat is wel slim gedaan van de klantenservice maar je hoeft geen tegoedbon te accepteren.Zodoende heb ik met u een gesprek gehad over wat nu en u bood ons de mogelijkheid een andere tafel uit te zoeken middels een tegoedbon
Als ze geen tafel kunnen leveren die aan de eisen voldoet moeten ze gewoon het aankoopbedrag terug betalen
Je kunt via deze link het een en ander nalezen over je rechten en plichten Koop en Garanties
groeten,
peter
-
Re: trendhopper in gebreken, geld terug?
wij hebben inmiddels reactie gehad van de " grote baas " binnen de klantenservice, met excuus voor het handelen van de medewerkers en de tafel word deze week opgehaald en het geld krijgen we terug gestort via de bank.
dus dat is netjes
dus dat is netjes