LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advies Victorians keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Robbie12

Advies Victorians keuken

Ongelezen bericht door Robbie12 »

Wij zijn op zoek naar betrouwbare keukenzaak die ons kan helpen
aan een landelijke keuken van met merk Victorian ( de Harry Mensch keuken). Bij Keukenmax in Rotterdam hadden we direkt al te maken met een opdringerige verkoper die er zeker voor gezorgd heeft dat we daar geen euro uitgeven. Bij Tweede kamer hadden we een beter gevoel er aan overgehouden.
Heeft iemand een goede tip?
Of zijn we echt aangewezen op een "Mandemakers" filiaal

http://www.victorians.nl/victorians.html
Alvast bedankt
Robbie :!:

Eek

Re: Advies Victorians keuken

Ongelezen bericht door Eek »

Laat ik je uit de droom helpen de 2de kamer is net zo Mandemakers als Keukenmaxx....is gewoon een van zijn zovele formules. :idea:

hark

Ongelezen bericht door hark »

En dus.........hard doorlopen naar een niet DMG zaak ( tenzij je graag alles vooruit betaald natuurlijk ) :wink:

Lexus

Ongelezen bericht door Lexus »

tenzij je graag alles vooruit betaald natuurlijk
En Hark, zal ik jou dan eens uit de droom helpen... Ook bij de DMG ketens kan je de betalingen anders regelen. Alleen doen ze dit liever niet, omdat de meeste mensen hier toch mee akkoord gaan.
En ook het aansluiten van de apparaten etc. kan ook gewoon via hen geregeld worden....

Ik weet het, het komt waarschijnlijk als een schok :shock: , maar volgens mij is dit al meerdere malen op het forum aangegeven, vanuit diverse kanten.....

Pfffff

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 07 nov 2007 00:44, 1 keer totaal gewijzigd.

GWTE

Ongelezen bericht door GWTE »

Hark blijft een Hark natuurlijk!

Rema

Ongelezen bericht door Rema »

Ga eens op zoek naar adressen waar je een nostalgische keuken kunt laten maken, gewoon kleinere meubelmakerijen die prima keukens afleveren in de stijl van Victorians maar die veel betrouwbaarder werken.

hark

wie kan mij een offerte leveren van oom Ben waarop staat vermeld : betaling 100% binnen 14 dagen na oplevering keuken.

Ik daag jullie uit.
Pas nadat ik dit heb gezien zal ik mijn strijdt staken !
Kom maar op GWTE en pfffff !!

Eek

Hark, 100% 14 dagen na plaatsing....er zijn volgens mij bijna tot geen zaken die dit doen en waarom zou je ook ?

Als ondernemer leg je al je eieren in misschien wel het verkeerde mandje en kan je fluiten naar je centen.

Een paar procentjes achterhouden o.k. maar 100% no way !

hark

Beste Eek,

Ik heb zelf een keuken gekocht een half jaar geleden bij Middelkoop in Culemborg onder deze conditie.
En zij zijn echt niet de enige.

Vooruitbetalen mag gewoon niet van onze CBW vrinden !

En wat dat " misschien fluiten naar je geld " betreft :
Als zij mij niet vertrouwen dat ik normaal vertrouw; waarom moet ik die rijke keukenjongens wel vertrouwen of ze de spullen leveren.....
Je moet net als mijn zwager begin dit jaar maar een keuken hebben gekocht bij Henri's Kitchen....Alles betaalt voor levering; 3 dagen later zaak pleite(op z'n Duits ) Wat een toestanden met Bruijnzeel daarna.......

Voor mij de reden om dit nooit maar dan ook nooit te accepteren

Dus, kom maar op met die DMG offerte !

Eek

Daar heb je helemaal gelijk in Hark,heb de Bruynzeel perikelen van dichtbij meegemaakt !

Volgens het CBW mag,moet er zelfs 15% tot 25% aanbetaald worden nogmaals 45% tot 55% bij levering,20% bij oplevering (na plaatsing) en 14 dagen na oplevering de rest, dat zijn de CBW voorwaarden Hark, niet 100% na 2 weken.

Er zijn slechte keukenboeren, maar ook slechte klanten die bereidt zullen zijn de openstaande 100% achter te houden met een wazig argument of wat dan ook.

Jouw tekst over die "rijke" keukenboeren klopt ook niet helemaal,tuurlijk zijn er een paar die een hele dikke boterham verdienen. (Ome Ben voorop) Maar als je wel eens de veilingen(Troostwijk) en faillisementen(KvK) bijhoudt (je refereert zelf aan HK) zie je dat er veel,heel veel keukenjongens omvallen......

Niet iedereen over 1 kam scheren hark !

hark

dan scheer ik bij deze alleen de ome Ben's over 1 kam......

Kijk als Oom Ben zich aan de CBW voorwaarden houd, ben ik dik tevreden. Had Ben M. ook geen aandeeltjes HK toevallig .........?

Vandaar als iedereen zich aan die CBW voorwaarden houd, loopt de consument geen gevaar, maar zoals het nu gaat ....nooit naar oom Ben en alle andere 100%-vooruit-betaal-winkels.
Mij te riskant.
Vandaar 100% binnen 14 dagen na oplevering.
Even zoeken.....maar er zijn er echt wel die dit doen.
Deze mensen vertrouw ik omdat zij mij ook vertrouwen.

Eek

Nee Ome Ben had echt geen aandeeltjes HK.

HK was eigenlijk opgezet door de heer Brugman,ook bekend van jawel Brugman en keukenmax (nu beide van ome Ben), deze wou het trucje nogmaals doen.
Keten uit de grond stampen en met veel winst verkopen en ome Ben wat dwarszitten. (zijn niet de beste vrienden :roll: )

Wat jammerlijk faalde...waarom ? Zelfde trucs als ome Ben gebruikt en niets onderscheidends (op de giga showrooms na),verkocht dezelfde merken als bij Ome Ben(Siematic etc) en onze Bruynzeel vrienden (Next 125,Schuller) en dezelfde trucs.
Personeel werd slecht betaald en moest met de provisie de centjes verdienen...tsja...dan doen ze dan ook met alle gevolgen van dien. Giga personeelsverloop en BAM hk viel om.

hark

R.I.P.

IntegerEnEerlijk

Ongelezen bericht door IntegerEnEerlijk »

Max. aanbetaling 50% !
Tweede Kamer is een prima zaak!! Is onderdeel van DMG....ja.....maar is het dan automatisch slecht??!!

rayke

Ongelezen bericht door rayke »

bij ons betaal je niks aan, gewoon binnen 30 dagen na OPlevering

Keuken-man

Ongelezen bericht door Keuken-man »

Rayke

ja, maar wat versta je daar onder dan? als jij bijvoorbeeld iets hebt verkocht wat in de praktijk niet kan, en de klant accepteert dat niet. dan kun jij naar je geld fluiten!!!

als de klant niet betaald kun je de keuken er ook niet uit laten halen, want de klant is rechtmatig eigenaar. dus wat krijg je, veel gezeur want om het minst of geringst betalen ze niet.

GWTE

Ongelezen bericht door GWTE »

Vooruitbetalen mag gewoon niet van onze CBW vrinden !
Wat dacht je van betalen bij aflevering van de keuken......Pfffff. Ze worden met de dag dommer...........

Pfffff

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 07 nov 2007 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.

hark

Beste GWTE en Pfffff,

Jullie zouden nog vrienden worden.......
er is geen keukenleverancier die jou keuken een maand wil voor financieren met het risico dat er niet betaald wordt.
Doe toch niet zo naief....Ga toch naar mijn leverancier of naar Rayke
bij ons betaal je niks aan, gewoon binnen 30 dagen na OPlevering

Waarom denken jullie dat dit niet kan......?

en jij ....InTegerEnEerlijk :
Max. aanbetaling 50% !
Een grote boef ben je met deze woekeraanbetaling. Mensen : hard verder weglopen bij deze Mandemakers verkoper. !!!!!

Gesloten