levertijd @ home
Geplaatst: 25 sep 2007 12:12
hallo,
ik heb een probleem, waarvan ik hoop dat iemand hier advies heeft,
in juni werden wij gebeld door @home. wij waren een goede klant ( reeds gebruikmakend van internet en telefonie) dus mochten wij een decoder met proefabonnement voor slechts 39 euro aanschaffen, omdat wij toch al van plan waren om digitale televisie te nemen, hebben we hier mee ingestemt,
na ongeveer twee weken ontvingen we het instalatiepakket, s middags hebben we de decoder geinstaleerd, maar er waren een heleboel zenders die het niet deden, dus gebeld met de klantenservice, die mevrouw zie dat het aan de kabels lag, ik zei dat dat net nieuw was en dus niet kon, het moest wel, want iets anders kon het niet zijn volgens haar, dus de stad in, nieuwe kabels gehaald,
nog steeds het zelfde probleem, weer gebeld, en vervolgens kreeg ik te horen dat mijn versterker niet goed was, dus nieuwe versterker gehaald, en weer hetzelfde probleem, weer gebeld, en toen was het de splitter, dus nieuwe splitter gehaald, @home medewerker nummer 4 kwam op het snuggere idee dat de decoder mischien wel stuk was, en dat we hem op mochten sturen, en dan zouden we een nieuwe krijgen,
op 2 juli is de decoder op de post gegaan,
inmiddels heb ik vele keren gebeld, en volgens @home duurt het tot maximaal 6 weken voordat de nieuwe decoder er is, ik wacht nou inmiddels 12 weken!!!!, ook heb ik intussen wel 20 keer gebeld, en iedere keer wordt beloofd dat er aan gewerkt wordt, dat ik op een spoed lijst sta, en dat ik terug gebeld wordt met antwoord op mijn vraag,
ik ben dus nooit terug gebeld!!!
op klachten van de email reageren ze helemaal niet,
Als ik vraag of ik een manager mag spreken wordt ook niet gereageerd, het geld terug storten kan ook niet,
met andere woorden er kan helemaal niks,
heeft iemand van jullie dit ook al eens meegemaakt, of tips wat ik hier nog aan kan doen,
ik hoef toch zeker niet op mijn knieen te smeken om iets wat ik allang betaald heb en dus van mij is!!!
alvast bedankt,
ik heb een probleem, waarvan ik hoop dat iemand hier advies heeft,
in juni werden wij gebeld door @home. wij waren een goede klant ( reeds gebruikmakend van internet en telefonie) dus mochten wij een decoder met proefabonnement voor slechts 39 euro aanschaffen, omdat wij toch al van plan waren om digitale televisie te nemen, hebben we hier mee ingestemt,
na ongeveer twee weken ontvingen we het instalatiepakket, s middags hebben we de decoder geinstaleerd, maar er waren een heleboel zenders die het niet deden, dus gebeld met de klantenservice, die mevrouw zie dat het aan de kabels lag, ik zei dat dat net nieuw was en dus niet kon, het moest wel, want iets anders kon het niet zijn volgens haar, dus de stad in, nieuwe kabels gehaald,
nog steeds het zelfde probleem, weer gebeld, en vervolgens kreeg ik te horen dat mijn versterker niet goed was, dus nieuwe versterker gehaald, en weer hetzelfde probleem, weer gebeld, en toen was het de splitter, dus nieuwe splitter gehaald, @home medewerker nummer 4 kwam op het snuggere idee dat de decoder mischien wel stuk was, en dat we hem op mochten sturen, en dan zouden we een nieuwe krijgen,
op 2 juli is de decoder op de post gegaan,
inmiddels heb ik vele keren gebeld, en volgens @home duurt het tot maximaal 6 weken voordat de nieuwe decoder er is, ik wacht nou inmiddels 12 weken!!!!, ook heb ik intussen wel 20 keer gebeld, en iedere keer wordt beloofd dat er aan gewerkt wordt, dat ik op een spoed lijst sta, en dat ik terug gebeld wordt met antwoord op mijn vraag,
ik ben dus nooit terug gebeld!!!
op klachten van de email reageren ze helemaal niet,
Als ik vraag of ik een manager mag spreken wordt ook niet gereageerd, het geld terug storten kan ook niet,
met andere woorden er kan helemaal niks,
heeft iemand van jullie dit ook al eens meegemaakt, of tips wat ik hier nog aan kan doen,
ik hoef toch zeker niet op mijn knieen te smeken om iets wat ik allang betaald heb en dus van mij is!!!
alvast bedankt,