LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Peter Langhout
Peter Langhout
Op 25 mei j.l naar Italie geweest met Peter Langhout reizen.
Op de heenweg 8 uur langs de weg gestaan omdat de bus de brui eraan gaf.
Er kwamen verscheidene hulptroepen maar geen een die de bus aan de praat kreeg.
Uiteindelijk mocht er dan toch een andere bus komen.
Om twee uur stond de bus stil en rond tien uur s,avonds vertrokken we uit Luik om tegen de morgen aan te komen op ons overnachtings adres in Frankrijk.
Er was nog meer mis maar het gaat me uiteindelijk over de afhandeling van de klacht die ingediend is na thuis komst.
Op 5 juni kregen we een bevestings mail dat de klacht ontvangen was en dat het maximaal 8 weken zou duren voor dat de afhandeling rond zou zijn.
Dus dat was netjes.
Helaas te vroeg hoera geroepen want het is nu September en nog steeds is er niks afgehandeld.
Op mails word niet gereageerd en telefonisch contact zet ook geen zode aan de dijk.
Bij het laatste telefonische contact werd er gezegd dat er geld was overgemaakt op 28 augustus.
Helaas bleek dat niet het geval te zijn.
Enkele dagen geleden weer een mail verstuurd maar weer geen antwoord.
De mails gaan naar Benga B.V.
Dit zou een afd. kwaliteitsbeheer moeten zijn!!
Van kwaliteit is tot op hede geen sprake.
Wat ik me afvroeg of dit een normale gang van zaken is?
Vriendelijke groeten Micu
Op de heenweg 8 uur langs de weg gestaan omdat de bus de brui eraan gaf.
Er kwamen verscheidene hulptroepen maar geen een die de bus aan de praat kreeg.
Uiteindelijk mocht er dan toch een andere bus komen.
Om twee uur stond de bus stil en rond tien uur s,avonds vertrokken we uit Luik om tegen de morgen aan te komen op ons overnachtings adres in Frankrijk.
Er was nog meer mis maar het gaat me uiteindelijk over de afhandeling van de klacht die ingediend is na thuis komst.
Op 5 juni kregen we een bevestings mail dat de klacht ontvangen was en dat het maximaal 8 weken zou duren voor dat de afhandeling rond zou zijn.
Dus dat was netjes.
Helaas te vroeg hoera geroepen want het is nu September en nog steeds is er niks afgehandeld.
Op mails word niet gereageerd en telefonisch contact zet ook geen zode aan de dijk.
Bij het laatste telefonische contact werd er gezegd dat er geld was overgemaakt op 28 augustus.
Helaas bleek dat niet het geval te zijn.
Enkele dagen geleden weer een mail verstuurd maar weer geen antwoord.
De mails gaan naar Benga B.V.
Dit zou een afd. kwaliteitsbeheer moeten zijn!!
Van kwaliteit is tot op hede geen sprake.
Wat ik me afvroeg of dit een normale gang van zaken is?
Vriendelijke groeten Micu
Re: Peter Langhout
Peter langhout zei u?
Wilt u echt beweren dat u met deze uh reisorganisatie heeft gereisd?
Wilt u dat nooit meer doen!!!!!!!
Peter Langhout heeft nog nooit 1 hotel,bus noem maar op betaald, daarom is het goedkoop en bagger.
iedereen die met meneer Langhout reist kan dit beamen.
Wilt u echt beweren dat u met deze uh reisorganisatie heeft gereisd?
Wilt u dat nooit meer doen!!!!!!!
Peter Langhout heeft nog nooit 1 hotel,bus noem maar op betaald, daarom is het goedkoop en bagger.
mijnheer of mevrouw mlf effe dimmen. reis al jaren met langhout en altijd met volle tevredenheid. als u problemen met langhout heeft wil dat niet zeggen dat iedereen maar ontevreden moet zijn. dit noem ik oproer kraaien.
ik heb geen probleem met langhout
het is alleen al erg bekend dat langhout de boel besodemietert
het is alleen al erg bekend dat langhout de boel besodemietert
Snap deze zin niet goed? Peter Langhout betaald geen hotels, bussen etc? En iemand die bij deze maatschappij boekt weet dit? Bedoel je dat je bij het busbedrijf en hotels checked of hun rekeningen wel betaald worden als je met Langhout reist MLF?Peter Langhout heeft nog nooit 1 hotel,bus noem maar op betaald, daarom is het goedkoop en bagger.
Als ik met een touroperator reis weet ik echt niet welke rekeningen ze betalen en wanneer.
Dus het feit dat als je met Langhout reist dat je dat moet weten is onzin.
Verder is het zo dat peter langhout inderdaad jaren geleden (praten we over een jaar of 10 geleden) een mindere periode heeft gehad, maar de laatste jaren gewoon een hele goede reputatie heeft. Denk je dat de ANVR anders langhout nog als lid had?
Dus geen bedrijven veroordelen over zaken die ooit in het verleden gebeurd zijn MLF Eerst de feiten controleren en dan posten.
Verder is het zo dat peter langhout inderdaad jaren geleden (praten we over een jaar of 10 geleden) een mindere periode heeft gehad, maar de laatste jaren gewoon een hele goede reputatie heeft. Denk je dat de ANVR anders langhout nog als lid had?
Dus geen bedrijven veroordelen over zaken die ooit in het verleden gebeurd zijn MLF Eerst de feiten controleren en dan posten.
meneer, dit zijn feiten van 2005 en 2006
u kunt ook even lezen
nog meer oud nieuws hier
erg duidelijk:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/b ... blemen.xml
ik kan u zo nog 100 pagina's geven
google maar eens
u kunt ook even lezen
nog meer oud nieuws hier
erg duidelijk:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/b ... blemen.xml
ik kan u zo nog 100 pagina's geven
google maar eens
mlf je moet niet zeuren dit zijn interne problemen van peter met benga. dit doet niks af aan de sercvice voor de klanten. deze krijgen waar ze voor betaald hebben. je bent gewoon een oproerkraaier.
Ik boek altijd via een reisbureau en doe dit al een een tijdje,daar hebben ze mij aangeraden als je ooit via internet boekt boek dan nooit via peter langhout.Als klant mag je daar alleen je centjes afgeven en verder je mond houden en als je ons niet gelooft janxx zoek je maar eens op 't internet.En waarom zou iemand ter jouwe ere moeten dimmen
janxx
u moet eens de linkjes lezen die ik heb gepost
dat heeft u duidelijk nog niet gedaan, dan had u anders gereageerd
dit is geen oproerkraaier, dit zijn feitjes op een rijtje
maar u mag van mij met PL reizen, moet u niet klagen op het radar forum als het mis loopt
u moet eens de linkjes lezen die ik heb gepost
dat heeft u duidelijk nog niet gedaan, dan had u anders gereageerd
dit is geen oproerkraaier, dit zijn feitjes op een rijtje
maar u mag van mij met PL reizen, moet u niet klagen op het radar forum als het mis loopt
al deze linkjes mlf verwijzen naar krantenberichten. dit zijn interne problemen die niks vandoen hebben met de klanten zelf. er vertrekken iedere week duizenden tevreden langhout klanten. en natuurlijk heb je op dit aantal altijd wat ontevreden klanten erbij. maar langhout afkraken op grond van krantenknipsels noem ik oproer kraaien.
-
Service bij deze *kuch* touroperator??....dit doet niks af aan de sercvice voor de klanten...
Heb zelf - op z'n zachtst gezegd - geheel andere ervaring!
janxx
ik denk dat behalve u niet kunt lezen ook niet eens de Nederlandse taal kent
oproerkraaien is niet wat u hier vertelt
ik denk dat behalve u niet kunt lezen ook niet eens de Nederlandse taal kent
oproerkraaien is niet wat u hier vertelt
mlf jij bent een van die gasten die alleen maar zeuren. en deze kunnen gemist worden bij elk reisbureau. jiij verpest vakanties voor andere mensen.
-
Nee, dít is een geweldig goede Nederlandse zinik denk dat behalve u niet kunt lezen ook niet eens de Nederlandse taal kent
Ooit wel eens gehoord van potten en ketels?
en u van kunnen, kennen en kannen?
Mijn nederlands is goed, u moet niet zeuren.
Gaat u maar met PL op reis, veel plezier en niet zeuren achteraf.
Mijn nederlands is goed, u moet niet zeuren.
Gaat u maar met PL op reis, veel plezier en niet zeuren achteraf.
Geplaatst op 01 Okt 2007 07:36 door MLF
je bent al vroeg aan het zeuren mlf het is pas maandagmorgen.
je bent al vroeg aan het zeuren mlf het is pas maandagmorgen.
-
Ach, een liter azijn heb je niet zo snel op janxx
Jammer dat mensen na alle ellende die al in de wereld bestaat, zo verschrikkelijk kinderachtig zijn op dit forum.
Laat mesen toch in hun waarden. Je mag namelijk positief danwel negatief reageren op dit forum.
Er staat overigens niets vermeld over persoonlijke aanval....
Hou daar toch is mee op, jullie vervuilen dit hele forum met jullie baby-achtige gespui.
Bah
Laat mesen toch in hun waarden. Je mag namelijk positief danwel negatief reageren op dit forum.
Er staat overigens niets vermeld over persoonlijke aanval....
Hou daar toch is mee op, jullie vervuilen dit hele forum met jullie baby-achtige gespui.
Bah