LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internet plus bellen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
FoxNl
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2007 17:28

Internet plus bellen

Ongelezen bericht door FoxNl »

Zit er iets achter?
Upc biedt en pakket aan voor 29,95 euro p/m:
6 Mbps Download
1,5 Mbps Upload

Planet een pakket voor 42,95 euro p/m:
3 Mbps Download
512 kb/s Upload

Hoe kan er zo veel verschil in de prijs zitten?
In dit geval zou je voor minder geld een betere (sneller) internet
verbinding krijgen.
Zit er een addertje onder het gras?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door agro »

Zit er iets achter?
Als je gen**id wil worden neem dan vooral upc.

ikbenik

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door ikbenik »

Hoe kan er zo veel verschil in de prijs zitten?
In dit geval zou je voor minder geld een betere (sneller) internet
verbinding krijgen.
Zit er een addertje onder het gras?
Betrouwbaarheid.

Zelf heb ik ook Planet en altijd verbinding.

UPC ligt er geregeld uit.

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door skippy »

de laatste tijd heb ik weer een behoorlijk aantal internetplus bellen
paketten geinstalleerd,ik moet zeggen het werkt perfect,integenstelling tot internet en telefoon via de kabel dat blijft door de techniek veel storingsgevoeliger.ander voordeel van adsl is dat er keuze uit meerdere
providers is bij kabel heeft de kabelexploitant die in de regio zit het monopolie. volgens geruchten gaan de snelheden van kpn adsl binnenkort omhoog

Thea ten Thije
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2007 12:26

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door Thea ten Thije »

Ik wil aangeven mensen ga niet in op telefonische aanbiedingen van @ Home voor Digitale tv. Er wordt je vertelt dat er geen verplichtingen zijn en achteraf blijkt dat je bedrogen uitkomt, Hoe kom ik ervan af? Ben het zo zat dat wij gewone mensen zo van alle kanten bedrogen worden en geen recht hebben. Kunnen we ons niet samen bundelen en een advocaat in dehand nemen?

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door Big-V »

Ik wil aangeven mensen ga niet in op telefonische aanbiedingen van @ Home voor Digitale tv. Er wordt je vertelt dat er geen verplichtingen zijn en achteraf blijkt dat je bedrogen uitkomt, Hoe kom ik ervan af? Ben het zo zat dat wij gewone mensen zo van alle kanten bedrogen worden en geen recht hebben. Kunnen we ons niet samen bundelen en een advocaat in dehand nemen?
Ik zou allereerst even je probleem uitleggen. Dan weten mensen of ze zich in de zelfde situatie bevinden.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door Ulbe »

De "goedkope" providers hebben meestal snellere en betere pakketten in de aanbieding dan de gevestigde providers zoals KPN, @Home. ed.

De kwaliteit van de goedkope providers kan zelfs veel beter zijn dan de gevestigde providers, en de maximale up- en downloadsnelheid is meestal altijd hoger dan de gevestigde providers!,

Prachtig zou je zeggen, maar... geen voor- zonder nadelen!,

De goedkope provider bezuinigt op nazorg, helpdesk bellen met een 0900 nummer die € 0,70,- per minuut kost, en dan wil het nog wel eens lukken dat ze je een half uur(!) in de wacht zetten!, reken maar uit aan telefoonkosten!, en dan maar hopen dat je een bevredigend antwoord krijgt op je vragen en/of problemen!,

De KPN provider waar mijn internet mee draait, is een dure, maar prima provider, geen klachten, alleen de up- en downloadsnelheid moet nodig aangepast worden, die is hopeloos gedateerd!, foto's uploaden met 256 KB per sec. is geen pretje wanneer je veel foto's naar een fotocentrale zendt!, bij een goedkope provider gaat dit 4x(!) zo snel!,

Met support bij de helpdesk ben ik altijd keurig op weg geholpen, en dit kan via een gratis 0800 nummer!, deze is wel te vinden op internet,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

kate778
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 sep 2010 09:50

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door kate778 »

Zijn er toevallig ook mensen die internet en bellen van kpn hebben? lees nu alleen maar dingen over upc e.d. Wilde namelijk een pakket bestellen (http://www.kpn.com/prive/pakketten/inte ... bellen.htm), maar weet niet bij welke provider ik eigenlijk het beste terecht kan... staan op die site wel allemaal reden waarom wel, maar wil ook wel s waarom niet verhalen horen...

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door tiptoo »

jawel hoor ik heb internet en bellen van kpn ben er zo te vreden over dat ik over nog maar een paar maanden definitief weg ben, beloven van alles maar komen hun afspraken niet na, ik zou je advies geven van probeer online of een andere maar niet kpn, is ene zooi.

kate778
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 sep 2010 09:50

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door kate778 »

Haha oke, bedankt! Dan ga ik maar eens verder zoeken...!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door tiptoo »

kate778 schreef:Haha oke, bedankt! Dan ga ik maar eens verder zoeken...!
:mrgreen: succes!

frenkievee
Berichten: 284
Lid geworden op: 20 jun 2007 16:19

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door frenkievee »

kate778 schreef:Haha oke, bedankt! Dan ga ik maar eens verder zoeken...!
Hoi Kate,
Da's natuurlijk gemakkelijk. Op basis van een negatieve ervaring meteen verder zoeken.
Ook wij hebben hier al een aantal jaren internetplusbellen van KPN, maar dat is (behoudens wat aanloopproblemen door overstap van ISDN naar ADSL) tot op heden zonder problemen geweest. Hiervoor is een monteur in huis geweest, wel enorm geluk gehad, want 's-morgens gebeld en 's-middags de man in huis, want "hij was toch in de buurt".
Op dit moment hebben we de basis variant, die tot 8mb verbinding geeft. Nooit problemen met de verbinding gehad.

Wel moet je goed opletten dat KPN administratief de boel goed in orde heeft, want voor de zomervakantie kregen wij een brief in de bus dat voor de extra telefoonnummers die wij nog hadden van het ISDN betaald moest gaan worden. De code in de brief werkte echter niet, dus de antwoordkaart ingevuld en opgestuurd. Die is dus nooit verwerkt. Wel via mijnKPN nu deze nummers opgezegd. Dat ging dan weer zonder problemen.

Maar het is uiteraard niet zaligmakend, net zomin als de negatieve ervaringen van Tiptoo.
Succes met de zoektocht en de keuze die je gaat maken!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: @frenkievee

klopt niks is zaligmakend bij providers maar eh....kijk effe naar de vele topics bij kpn , niet normaal meer , maar alsnog moet de persoon in kwestie zelf beslissen , :mrgreen:

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door queenfan »

Bij iedere provider verschillende problemen maar luister niet naar tiptoo die alleen maar negatief.

Zelf jarenlang bij Ziggo (en de voorganger @Home) gezeten altijd problemen gehad, maar er zijn mensen die nooit problemen gehad hebben. Moet je aangaande van een persoonlijke mening het niet nemen???? nee dus.

Mijn broertje had Online hij doet het nooit weer maar zijn ook weer mensen die het nog steeds gebruiken zonder problemen.

Ik heb eerst 2 jaar XS4All gehad nooit problemen maar omdat er geen tv bij zat overgestapt naar KPN en ook hier nooit problemen.

Je kan het treffen maar ook geluk hebben ga kijken naar hoeveel je wilt uitgeven per maand en staar je niet blind op het aantal Mb's.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door tiptoo »

queenfan schreef:Bij iedere provider verschillende problemen maar luister niet naar tiptoo die alleen maar negatief.
:mrgreen: nou nee hoor lees effe bij digitenne daar ben ik te vreden over en een zinnetje daarboven zeg ik toch duidelijk ieder heeft zijn/haar ervaring ik heb slechte ervaringen met kpn en dat zal ik dan ook venitleren maar een ander heeft dat zoals jou met ziggo terwijl mijn vriend dik te vreden met ziggo is dus wat zeur je nou :mrgreen:

JohnVoorts
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 dec 2010 21:58

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door JohnVoorts »

Bij elke provider zijn er genoeg klachten en dus ook genoeg forum topics op verschillende forums. Als je echt voordelig uit wilt zijn kies je internet & bellen van online of Tele2, daar de aanbiedingen die ze hebben betaal je voor Tele2 het eerste jaar slechts 22.45 gemiddeld per maand en bij Online 23.75 gemiddeld per maand. Ook KPN komt in die top 3 voor, maar is iets duurder. Meer over de prijzen en aanbiedingen voor internet & bellen vind je hier. Misschien maakt dat het kiezen iets eenvoudiger.

Frank445
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 jan 2011 17:00

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door Frank445 »

Ik heb InternetPlusBellen. Werkt vrijwel altijd en nooit problemen.

Maar ga niet muteren, wimpel alles af, want zodra een KPN-er dienstverlenend voor je gaat zijn, stort de bende in elkaar. Daarnaast zijn er verschillende verhalen dat ze soms een verbinding slopen en dat het dan 6 weken duurt voordat het terug is.

Het is een prachtig stabiel product, werkt altijd zolang KPN er vanaf blijft en het is traag in vergelijking met de kabel. Maar wat moet je met snelheid? Is alleen van belang als je tv kijkt via internet. De kabel zie ik niet als alternatief. Zelf stap ik wel over naar glasvezel, maar die keuze heeft niet iedereen.

jackvdW
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 nov 2010 17:15

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door jackvdW »

He hallo, vraagje omtrent IPB: Ik heb nu dit internet plus bellen abonnement, maar ik wil eigenlijk overstappen, want het i-net is me traag... de tv wil ik wel van kpn, want das wel handig omdat ik geen kabelaansluitingen heb... maar is zo'n combi duurder? en is upc een goede vervanger? of xs4all ofzo...? graag wat meningen. Gegroet

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door kweenie »

UPC lijkt mij geen optie als je geen kabelaansluiting hebt...

edwinknight

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door edwinknight »

jackvdW schreef:He hallo, vraagje omtrent IPB: Ik heb nu dit internet plus bellen abonnement, maar ik wil eigenlijk overstappen, want het i-net is me traag... de tv wil ik wel van kpn, want das wel handig omdat ik geen kabelaansluitingen heb... maar is zo'n combi duurder? en is upc een goede vervanger? of xs4all ofzo...? graag wat meningen. Gegroet

Kijk eerst eens wie je kabelaar is in jouw regio. UPC en Ziggo hebben de meesye klachten maar onderhand ook de meeste leden.
Ben zelf vorig jaar overgestapt van ADSL naar kabel en moet zeggen, goedkoper en sneller. Nog geen noemenswaardige problemen ondervonden, maar genoeg mensen die je het tegendeel zullen vertellen.

s6

Gesloten