raad gevraagd
Geplaatst: 29 sep 2007 15:48
Dag allemaal,
Wie weet wat ik het beste nu kan doen?
Half juli heb ik 4 eetstoelen besteld, de levertijd zou zo'n 6 weken duren.
Na 8 weken kreeg ik een brief van advocatenburo (curator) dat het bedrijf waar ik mijn bestelling had gedaan failliet was gegaan.
Gelukkig had ik geen aanbetaling gedaan, dankzij programma's als Radar wist ik dat dit niet hoefde.
In de week erop kreeg ik weer een brief van de curator met de mededeling dat mijn stoelen toch geleverd zouden worden maar via een andere vestiging. Ik zou in de week erop weer bericht krijgen van deze zaak.
Inmiddels is dat bijna 3 weken geleden...... ik heb nog steeds niets gehoord..... en vooral... nog steeds geen stoelen.
Kan ik de bestelling nu ook annuleren? of is het gewoon verder afwachten?
Wie weet wat ik nu het beste kan doen
Wie weet wat ik het beste nu kan doen?
Half juli heb ik 4 eetstoelen besteld, de levertijd zou zo'n 6 weken duren.
Na 8 weken kreeg ik een brief van advocatenburo (curator) dat het bedrijf waar ik mijn bestelling had gedaan failliet was gegaan.
Gelukkig had ik geen aanbetaling gedaan, dankzij programma's als Radar wist ik dat dit niet hoefde.
In de week erop kreeg ik weer een brief van de curator met de mededeling dat mijn stoelen toch geleverd zouden worden maar via een andere vestiging. Ik zou in de week erop weer bericht krijgen van deze zaak.
Inmiddels is dat bijna 3 weken geleden...... ik heb nog steeds niets gehoord..... en vooral... nog steeds geen stoelen.
Kan ik de bestelling nu ook annuleren? of is het gewoon verder afwachten?
Wie weet wat ik nu het beste kan doen