Afhandeling RMA Acer X222w
Geplaatst: 29 sep 2007 21:26
Begin augustus bestelde ik bij een webwinkel een beeldscherm, de Acer X222w. Na een dag kwam ik er achter dat de dvi ingang niet werkte. Dit was blijkbaar een probleem dat meer schermen van dit type hadden.
Ik vroeg rma aan bij de webshop, zij verwezen me door naar Acer. Daar werd de aanvraag meteen geaccepteerd en de volgende dag nog opgehaald. En ik ontving een mailtje dat de reparatie 10 tot 15 werkdagen zou duren voordat ik mijn scherm terug zou ontvangen. Het scherm bleek bij aankomst op het reparatiecentrum niet meer te herstellen en ik zou een nieuwe geleverd krijgen. Tot zover ging alles goed.
Nu is het al 28 september en ik heb nog steeds geen ander scherm. Ik heb al herhaalde malen gebeld met Acer en ze kennen daar maar een standaardzin. Ik moet maar "betrachten wat meer geduld te bewaren". Ze kunnen me geen termijn geven wanneer het scherm geleverd gaat worden en ik kan geen leidinggevende aan de lijn krijgen. Ook heb ik brieven toegestuurd, maar daar krijg ik geen reactie op.
In die tussentijd heb ik een laptop gehuurd om de tussenliggende termijn te overbruggen. De kosten daarvan bedragen € 36,90 per week. Deze kosten wil ik verhalen op Acer. Dit heb ik in een brief vermeld, die ik aan de balie bij Acer heb afgegeven aan mevrouw Kivits, aangezien je op brieven die je toestuurt geen reactie krijgt.
Mijn vraag is: wie heeft ervaring met rma afhandelingen en weet een manier hoe ik ze kan dwingen op korte termijn dat scherm te leveren en de kosten van de huur van de laptop op ze kan verhalen.
Ik vroeg rma aan bij de webshop, zij verwezen me door naar Acer. Daar werd de aanvraag meteen geaccepteerd en de volgende dag nog opgehaald. En ik ontving een mailtje dat de reparatie 10 tot 15 werkdagen zou duren voordat ik mijn scherm terug zou ontvangen. Het scherm bleek bij aankomst op het reparatiecentrum niet meer te herstellen en ik zou een nieuwe geleverd krijgen. Tot zover ging alles goed.
Nu is het al 28 september en ik heb nog steeds geen ander scherm. Ik heb al herhaalde malen gebeld met Acer en ze kennen daar maar een standaardzin. Ik moet maar "betrachten wat meer geduld te bewaren". Ze kunnen me geen termijn geven wanneer het scherm geleverd gaat worden en ik kan geen leidinggevende aan de lijn krijgen. Ook heb ik brieven toegestuurd, maar daar krijg ik geen reactie op.
In die tussentijd heb ik een laptop gehuurd om de tussenliggende termijn te overbruggen. De kosten daarvan bedragen € 36,90 per week. Deze kosten wil ik verhalen op Acer. Dit heb ik in een brief vermeld, die ik aan de balie bij Acer heb afgegeven aan mevrouw Kivits, aangezien je op brieven die je toestuurt geen reactie krijgt.
Mijn vraag is: wie heeft ervaring met rma afhandelingen en weet een manier hoe ik ze kan dwingen op korte termijn dat scherm te leveren en de kosten van de huur van de laptop op ze kan verhalen.