LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rechtbank-beslag legging

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.

bij welke maatschappij zou u uw geld willen onderbrengen?

Goldun Sun Resort 12,8 %
1
50%
Royal dubai 12,5%
0
Geen stemmen
TRE Investments 9,6%
0
Geen stemmen
Palm invest 9 %
1
50%
Puravida investments 8,9- 11,2%
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 2

serge2007

Rechtbank-beslag legging

Ongelezen bericht door serge2007 »

Ook ik ben een van de gedupeerde van het GSR schandaal, ik ben erin getuimd voor € 70.000,- Nadat ik nu al ruim 4 jaar klant ben bij TRE INVESTEMENTS. Ik ben zelfs naar turkije geweest opgelegenhied om te kijken naar de woningen van TRE. Bij GSR werd overigens vreemd gedaan toen ik vroeg of ik naar turkije kon gaan.Nadat ik al 3 jaar netjes mijn rente 9,6 % precies op tijd kreeg en ook mijn inleg retour had gekregen. Besloot ik mijn € 100.000 weer te herinvesteren tevens dacht ik laat ik ook € 70.000,- onderbrengen bij GSR vanwege de hogere rente. Diverse medewerkers van TRE hadden mij gewaarschuw dit niet te doen omdat zij zieden dat er niks van GSR klopte. Nu ik onderzoek heb gedaan ben ik erachter gekomen dat TRE GSR voor de rechter gedaagd heeft omdat GSR de Prospectus van TRE volledig heeft gekopieerd. TRE heeft de rechtzaak gewonnen en heeft ook aangifte gedaan en beslag laten leggen op de rekening van GSR helaas was toen al het geld verdwenen. Een hele hoop mensen praten nu dat ze wisten dat GSR niet helemaal pluis was, maar niemand heeft daar iets aan gedaan. TRE heeft dat als een van de weinige wel gedaan. Ik kan nu wel al mijn haren van me kop aftrekken dat ik eigenwijs was en niet gewoon geluisterd naar de mensen van TRE en naar mijn vrouw. Het grote verschil is dat TRE netjes de rente betaald, je geld terug geeft en ook projecten heeft die waar zijn. Nou zie ik weer een maatschappij uit Dubai die bijna hetzelfde geeft als GSR de website lijkt wel op GSR. Ik wil iedereen die eventueel daar wil investren doe hetzelfde als wat ik bij TRE heb gedaan ga desnoods kijken of het klopt wat Royal dubai zegt.

Lagom

Re: Rechtbank-beslag legging

Ongelezen bericht door Lagom »

Tre Invest blijkt het helaas ook niet goed te doen.

sjoegel

Re: Rechtbank-beslag legging

Ongelezen bericht door sjoegel »

eigen schuld dikke bult :D Hoog rendement = hoog risico. Les 1 economie VMBO. Niet gaan mauwen als het misgaat bij dit soort schimmige bedrijven.

Gesloten