rente over vergeten rekening
Geplaatst: 01 okt 2007 10:30
Zomaar een vraag aan een ieder die dit eventueel weet.
Vandaag kreeg ik een rekening van onze administrateur die de belastingaangiftes verzorgd met de mededeling dat hij in 2005 en 2006 bij de aangifte een bedrag niet in rekening had gebracht.
Op zich ben ik het hier niet mee oneens, alleen rekent de goede man een x-bedrag aan rente op achterstallige betaling en kosten om deze te verhalen.
Lijkt mij toch dat ik niet moet betalen voor een fout van deze man.
Ik heb hem gebeld en hij vertelde dat hij dat mag doen en dat ik geen kans maak om dit kwijtgescholden te krijgen.
Het gaat niet om een gigantisch bedrag, maar toch vind ik nog steeds dat ik niet hoeft te betalen. De kosten die hij toentertjd niet heeft doorberekend daargelaten. Ook dat vind ik slordig voor een accountantskantoor.
Wie heeft voor mij tips of ideeen om dit aan te pakken?
Vandaag kreeg ik een rekening van onze administrateur die de belastingaangiftes verzorgd met de mededeling dat hij in 2005 en 2006 bij de aangifte een bedrag niet in rekening had gebracht.
Op zich ben ik het hier niet mee oneens, alleen rekent de goede man een x-bedrag aan rente op achterstallige betaling en kosten om deze te verhalen.
Lijkt mij toch dat ik niet moet betalen voor een fout van deze man.
Ik heb hem gebeld en hij vertelde dat hij dat mag doen en dat ik geen kans maak om dit kwijtgescholden te krijgen.
Het gaat niet om een gigantisch bedrag, maar toch vind ik nog steeds dat ik niet hoeft te betalen. De kosten die hij toentertjd niet heeft doorberekend daargelaten. Ook dat vind ik slordig voor een accountantskantoor.
Wie heeft voor mij tips of ideeen om dit aan te pakken?