Op 1 oktober 2007 is er een onderwerp omtrent hypotheekvergelijkingen.
Het is weer jammer dat de vergelijking verwijst in eerste instantie naar alweer INDEPENDER!!!!!!!!. Daarnaast wordt er verder verwezen naar de NVA en NVBA adviseur.
Zijn de hypotheekketens, de adviseurs die echt verstand van hebben nu opeens niet meer interessant???
Hoezo is de Tros een onafhankelijke medium.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tros Radar 01-10-2007 / Hypotheekvergelijker
-
Re: Tros Radar 01-10-2007 / Hypotheekvergelijker
Vanzelfsprekend verwijst Radar niet naar de hypotheekketens, daar deze afhankelijk zijn van provisie, dus niet objectief al profileren zij zich daar wel mee.
-
Is Independer dan wel onafhankelijk?????
Independer is gewoon een tussenpersoon die ook leeft van provisie-inkomsten.
Dus waarom wordt weer alleen Independer naar voren geschoven en niet de Hypothekers, de Hypotheek Visies , de Huis en Hypotheken, de Hypotheekshop, de GeldXperts, de Optima's, de FDC's .........en zo ik kan nog wel een tijdje doorgaan.
En ook de NVA en de Nbva's zijn gewoon tussenpersonenn die provisie ontvangen over de afgesloten hypotheken en verzekeringen.
Independer is gewoon een tussenpersoon die ook leeft van provisie-inkomsten.
Dus waarom wordt weer alleen Independer naar voren geschoven en niet de Hypothekers, de Hypotheek Visies , de Huis en Hypotheken, de Hypotheekshop, de GeldXperts, de Optima's, de FDC's .........en zo ik kan nog wel een tijdje doorgaan.
En ook de NVA en de Nbva's zijn gewoon tussenpersonenn die provisie ontvangen over de afgesloten hypotheken en verzekeringen.
Ja daar ben ik het wel mee eens. Doordat Tros Radar Independer gebruikt als voorbeeld van een onafhankelijke vergelijker denk je al snel dat je daar het voordeligst bent. Maar dat is dus niet zo, het is gewoon een tussenpersoon net als al die anderen. En het is zeker niet de voordeligste heb ik helaas ondervonden
En Frank 4422, een NVA of nvba adviseur is niet afhankelijk van provisie?