Pagina 1 van 1

Bart Smit

Geplaatst: 02 okt 2007 09:21
door patricia1973
Mijn man heeft op een rekening van Bart Smit.com een bedrag van 0.95 cent over het hoofd gezien. Twee weken later ligt er een aanmaning in de bus van € 8.50 omdat er nog een rekening open zou staan.
Ik wist niet beter dan dat er betaald was, dus bellen. Wordt ik heel onvriendelijk te woord gestaan door een muts, die vond dat het hele bedrag maar heel snel betaald moest gaan worden. Praten we dus over die € 0.95 cent he, plus die € 8,50 inmiddels. Mijn man helemaal pist off, omdat hij dacht het bedrag betaald te hebben en dit dus niet goed gezien heeft. Nu sturen ze binnen drie dagen na ontvangst van de rekening een mail thuis dat ze over zeven dagen een incasso bureau inschakelen omdat er betaald moet worden, hadden ze voor die 0.95 cent ook even kunnen doen, hadden ze het binnen twee dagen op hun rekening gehad en waren wij nog gewoon klant gebleven. Ook in de winkel bij ons zijn ze erg onvriendelijk en wij hebben keus uit meerdere winkels die niet tot dit concern behoren, dus voor mij geen Bart Smit en vrienden meer! :twisted:

Re: Bart Smit

Geplaatst: 02 okt 2007 19:06
door Snowman
Kan aan mij liggen natuurlijk, maar je hebt waarschijnlijk eerder al een herinnering gehad (per post of per mail) voordat je een aanmaning krijgt. Dat betekend dus dat je die Euro 0,95 dus twee keer over het hoofd hebt gezien. :shock:

Dan heb je het over zo'n "muts" die je te woord heeft gestaan. Laat me raden, jij was de beleefdheid zelve en zij begon out of the blue lullig tegen je te doen? Het feit dat jij iemand aanspreekt met "muts geeft mij al een beetje een beeld van hoe zo'n gesprek is gegaan. Maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben ...

Tot slot beproef ik een ondertoon van "ze zijn daar allemaal tegen mij", maar als je zowel in de winkel als door de klantenservice onvriendelijk (wat uiteraard een zeer rekbaar begrip is) wordt behandeld, vraag jezelf dan eens af: Ligt het nou echt allemaal aan hen of zou er iets anders aan de hand zijn ....?

Re: Bart Smit

Geplaatst: 02 okt 2007 19:17
door MAXIEM
@snowman,

Je moet eens wat minder assumptief denken en beter lezen wat er staat. :idea:

Maxiem.

Re: Bart Smit

Geplaatst: 04 okt 2007 19:54
door Snowman
@Maxiem: Assumptief?? Toe maar hoor!! Zomaar een nieuw woord bedacht of een heeeel erg oude uit de sloot getrokken!! Uitermate knap van je!!

Oh ja, geloof je me niet?? Dit is wat vandale.nl er van zegt: U hebt gezocht op assumptief:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Dus niet meer interessant proberen te doen en gewoon zaken bij hun Nederlandse naam noemen.

Ik heb gelezen wat er staat en ik blijf dezelfde mening toegedaan. Zij (Bart Smit) doen gemeen en de topic-starter is slachtoffer. NOT!! Je moet gewoon opletten als je een rekening moet betalen. Check, dubbel check en maak dan over, dan gaat het nooit mis. Maar niet aankomen met dat het allemaal de schuld is van Bart Smit. Had je zelf opgelet had je de boete erover nooit gekregen.

En Maxiem: Dit bericht is volledig Van Dale-proof!! :wink:

Re: Bart Smit

Geplaatst: 04 okt 2007 20:02
door MAXIEM
@snowman,

Gelukkig staat niet alles in de van dale. :D

Maxiem.

Re: Bart Smit

Geplaatst: 04 okt 2007 20:52
door magel725
Ook in de winkel bij ons zijn ze erg onvriendelijk en wij hebben keus uit meerdere winkels die niet tot dit concern behoren, dus voor mij geen Bart Smit en vrienden meer
Ik denk dat Bart Smit en Intertoys zelf ook niet zitten te wachten op wanbetalers.

Re: Bart Smit

Geplaatst: 06 okt 2007 02:57
door alfatrion
Mensen die bij de betaling een foutje maken zijn geen wanbetalers.

Re: Bart Smit

Geplaatst: 06 okt 2007 17:44
door magel725
Mensen die niet betalen zijn wanbetalers.

Mensen die alles beter weten zijn betweters.