Tele2 Vision
Geplaatst: 04 okt 2007 14:16
Ik heb sinds begin september 2007 Tele2 Vision. Dit is, internet, telefonie en televisie. Alles ging goed. Op de afgesproken datum werd alles aangesloten en werkte meteen perfect. Alleen had ik het idee dat de monteur, die voor het bedrag van € 49,95 verplicht moest komen, niet zoveel kaas had gegeten van draadloosinternet. Het lukte hem niet om mij draadloos op het modem aan te sluiten. Maar dat lukt mij wel uiteindelijk. Dus ik heel blij. Heb tot dinsdag 25 september altijd storingsvrij beeld gehad bij tele2. Die dinsdag hebben zij de kwaliteit van het beeld verbetert (?!) Vanaf die dinsdag heb ik dus steeds stilstaand beeld, haperingen enzo. Het is echt niet om aan te zien. Juist als je iets aan het luisteren bent, bijvoorbeeld het journaal, dan vallen er woorden weg en heb je geen idee meer waar het over gaat. Het gekke is wel, dat het altijd overdag is, of in iedergeval op tijden dat de meeste mensen aan het internetten zijn of tv kijken. 'sNachts kun je ongestoord tv kijken. Het lijkt dus op een capaciteitsprobleem bij Tele2.
Nu heb ik gebeld met ze, omdat ik nu natuurlijk niet meer tevreden ben over de kwaliteit. Ik kreeg een hele vriendelijke jonge man aan de telefoon. Die heeft mijn internetverbinding doorgemeten en, hoe raad je het, het lag niet aan de internetverbinding. Die was goed. Ik word nu gebeld door de technische dienst van Tele2. Schrik niet, ik word binnen 15 werkdagen (!!!) gebeld! Dan pas kan men kijken wat ze er aan kunnen doen. Nou, eigenlijk heb ik daar totaal geen zin in. Want tv kijken op deze manier is gewoon niet te doen. Wel kon ik eventueel aanspraak maken op een korting of kon ik waarschijnlijk wel wat abonnementsgeld terug krijgen nadat het probleem is verholpen. Das wel leuk natuurlijk, maar wat heb ik daaraan? Ik wil tv kijken, daar heb ik het voor genomen.
Wie heeft hier nog meer problemen mee?
Wat zou ik eraan kunnen doen?
Nu heb ik gebeld met ze, omdat ik nu natuurlijk niet meer tevreden ben over de kwaliteit. Ik kreeg een hele vriendelijke jonge man aan de telefoon. Die heeft mijn internetverbinding doorgemeten en, hoe raad je het, het lag niet aan de internetverbinding. Die was goed. Ik word nu gebeld door de technische dienst van Tele2. Schrik niet, ik word binnen 15 werkdagen (!!!) gebeld! Dan pas kan men kijken wat ze er aan kunnen doen. Nou, eigenlijk heb ik daar totaal geen zin in. Want tv kijken op deze manier is gewoon niet te doen. Wel kon ik eventueel aanspraak maken op een korting of kon ik waarschijnlijk wel wat abonnementsgeld terug krijgen nadat het probleem is verholpen. Das wel leuk natuurlijk, maar wat heb ik daaraan? Ik wil tv kijken, daar heb ik het voor genomen.
Wie heeft hier nog meer problemen mee?
Wat zou ik eraan kunnen doen?