| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN abonnement: 1 jaar gevraagd, krijg 2 jaar...
KPN abonnement: 1 jaar gevraagd, krijg 2 jaar...
Ben nu ook al klant van KPN, maar mijn abonnement verloopt 15 november. Dus op zoek naar een ander abonnement...
2 weken geleden had ik dus een (goedkoop) abonnement incl. toestel gevonden voor 1 jaar. Ik heb daar ook een bevestiging per mail van ontvangen.
Krijg ik vandaag een mailtje dat de order is verwerkt: verlenging van 2 jaar!!
Dus ik meteen de KPN gebeld, kunnen ze niets doen. Ik moet wachten totdat mijn nieuwe telefoon afgeleverd is, dan moet ik mijn telefoon terugsturen (oh nee, eerst bellen voor een retournummer ofzoiets) en dan kunnen ze MISSCHIEN mijn abonnement veranderen of annuleren.
Zijn er mensen die dit al eerder hebben meegemaakt? Ik heb namelijk zo'n voorgevoel dat dit misschien wel lang kan gaan duren...
En wat zijn mijn rechten hierin? Ik heb immers een bewijs dat ik een 1 jaar abonnement heb afgesloten....
2 weken geleden had ik dus een (goedkoop) abonnement incl. toestel gevonden voor 1 jaar. Ik heb daar ook een bevestiging per mail van ontvangen.
Krijg ik vandaag een mailtje dat de order is verwerkt: verlenging van 2 jaar!!
Dus ik meteen de KPN gebeld, kunnen ze niets doen. Ik moet wachten totdat mijn nieuwe telefoon afgeleverd is, dan moet ik mijn telefoon terugsturen (oh nee, eerst bellen voor een retournummer ofzoiets) en dan kunnen ze MISSCHIEN mijn abonnement veranderen of annuleren.
Zijn er mensen die dit al eerder hebben meegemaakt? Ik heb namelijk zo'n voorgevoel dat dit misschien wel lang kan gaan duren...
En wat zijn mijn rechten hierin? Ik heb immers een bewijs dat ik een 1 jaar abonnement heb afgesloten....
Re: KPN abonnement: 1 jaar gevraagd, krijg 2 jaar...
Deze fout kan en moet sowieso worden hersteld. Ik zou je daar maar niet al te druk om maken. Wel vervelend dat je verlenging zo veel problemen heeft.
-
ST
Volgens mij is dat bij veel providers, dat je abonnement stilzwijgend doorloopt.
Het abonnement is niet stilzwijgend verlengd, heb het in augustus al opgezegd. Dus daar kan het niet aan liggen....
zeker weten, kleine lettertjes?
En heb je aangetekend opgezegd anders ben jij het bokje.
En heb je aangetekend opgezegd anders ben jij het bokje.
jaja, dat weet ik zeker. Ik heb zelfs een brief gekregen als bewijs voor het opzeggen.