LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Go Energy - geen handtekening wel een contract...

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
McLaren1977

Go Energy - geen handtekening wel een contract...

Ongelezen bericht door McLaren1977 »

Het begon als volg;
Vrijdag 7 sep. rond het etenstijd stond er een mon voor de deur van Go Energy, doe netjes de deur open en vraag heb wat er is.

Volgens een heel verhaal wat er niet opleek dat ik over ging naar een andere energy exploitant, ik vroeg heb als het over een andere stroom exploitant heb ik geen intresse. Waarop deze manner zij nee dit is alleen informatie over groene energy en u blijft gewoon bij NUON.

Ik dacht van "ach een beetje informatie over groene stroom kan geen kwaad" Verder afgehandelt zou ik een telefoon krijgen van een medewerker om te controleren of alle gegeven kloppen en deze telefoon was op maandag 10 sept. en uit de eerste zin bleek dat dit een energy exploitant en zei gelijk van dat ik geen intresse had.
Waarop de medewerke zei dat ik nu een contract heb en dat ik het per brief maar moet opzetten, waarop ik zei dat ik nergens voor getekend had en dat IK het niet op hoef te zeggen maar toch de zelfde dag voor de zekeheid maar een klachte brief geschreven met daar in dat ik noooit er voor getekend heb en dat jullie mij terug moeten zetten bij NUON waar ik van daan kwam. Niks ervan werd er vertel u bent te laat geweest met opzeggen want binnen 30 dagen opzeggen bij het aamelden.

Verhaal maar kort te houden.

VERTROUW DE KL.TE verkoper niet aan de deur, zeg geen naam, rekening, hantekening of dergelijk want je zit er aan vast. De overheid doet hier niets aan en zijn geen regels voor gedupeerde menden zo als ik.

Go ENERGY mag van mij op duken en zeg tegen iedereen dat GO ENERGY NIET TE VERTROUWEN ZIJN.

PAS OP VOOR DE VERKOOP PRAAT VAN DEZE CRIMINELE!!!!!

deventer-moppie

Re: Go Energy - geen handtekening wel een contract...

Ongelezen bericht door deventer-moppie »

wel zeggen dat je gewoon bij je huidige leverancier blijft en dan vervolgens een heel contract thuiskrijgen waar je dan zogenaamd nog onderuit kan....

Ik had de brief voor annulering gestuurd, twee dagen nadat die jongens bij me aan de deur waren geweest, krijg ik een brief terug, NB ook nog binnen de opzegtermijn, dat mijn brief te laat is aangekomen en dat ik nogmaals schriftelijk kan opzeggen. Inmiddels had ik al wel twee maandfacturen voor 210 (!!!!!!! ik woon alleen!!!!) binnengekregen die ik niet meer kan terugdraaien. Betaalde altijd 100euro bij mijn leverancier en daar kreeg ik zelfs nog geld van terug, en zij schatten mijn maandbedrag og 210euro. Onbeschoft zoals ze te werk gaan!

Ik raad iedereen af om met Go-Energy in zee te gaan, ik ben nog steeds bezig met betalen en opzeggen, brief die ze zogenaamd nooit hebben ontvangen!

Dus ook al zeggen ze dat ze onderdeel zijn van je huidige leverancier NIET GELOVEN of anders eerst contact opnemen met degene waar je nu bij zit.

KNIENTJE

Ongelezen bericht door KNIENTJE »

Nou, wat ik nu mee maak zeg! Go Energy stuurde naar mijn adres met een tenaamstelling van buren verder op (ik woon op 6 en hun op 16) een welkomstbrief!! Ik heb het toch voorzichtig opengemaakt en de brief gekopieerd. Daarna retour afzender gedaan met de melding dat het adres niet klopt met de naam en dat de bewoners van nummer 6 beslist geen belangstelling heben en dus retour afzender.
Kreeg ik gisteren maar zo een brief van Essent dat ze het jammer vinden dat ik naar een andere leverancier ga!!! Nou ja zeg!! Waar halen ze de brutaliteit vandaan??? Zomaar mijn adres afmelden bij Essent??? Dat kan toch niet zomaar?? IK weet nergens wat van.
Gelijk Essent gebeld, zij gaan onderzoeken of het onterecht is geweest.
Ja natuurlijk!!! Bel ik Go Energy boos op om te zeggen dat ze een administratieve fout hebben gemaakt en ze dat moeten oplossen, zegt ze dood leuk dat IK moet bewijzen dat ik daar woon!! Nou ja zeg!!!! Ik heb de Ombudsman gebeld, en er is inmiddels een boze (consuwijzer.nl) brief onderweg dat ze de switch onmiddelijk ongedaan moeten maken. Ik wordt hier toch echt gestoord van! Inmiddels bij de mensen op nr. 16 geweest. Zij hadden alleen maar informatie gevraagd!!! En niet om klant te worden...
Dit zou toch verboden moeten worden!! Weg met die vrije energiemarkt!! IK BEN AL JAREN KLANT BIJ ESSENT, EN GEEN HAAR OP MIJN HOOFD DIE ER AAN DENKT OM BIJ HUN WEG TE GAAN, EN IS ER ZO'N oopsBEDRIJF DIE OP ZO'N CRIMINELE MANIER AAN KLANTEN KOMT ALS GO ENERGY EN DIE JE ZOMAAR AFMELD, TERWIJL NAAM MET ADRES TOTAAL NIET KLOPT.!!!!!! DIT KRIJGT NOG EEN STAARTJE EN ZE KRIJGEN NOG FLINK OP HUN FLIKKER VAN MIJ!!!!! IK BEN ECHT KWAAD DAT JE OP ZO'N MANIER DUPE WORDT VAN IETS WAAR JE TOTAAL NIET AAN HEBT MEEGEWERKT!!! IK WOU DAT DE REGERING HIER IETS AAN KON DOEN!!!! :evil:

roerganger

Ongelezen bericht door roerganger »

IK WOU DAT DE REGERING HIER IETS AAN KON DOEN!!!!

Beste Knientje, de regering KAN er wel iets aan doen, maar WIL er niks aan doen. Vroeger was het simpel: je kreeg gewoon een nota met je verbruik en wat het kostte. Administratie, meteropnemer, opzichter enzovoorts enzovoorts zal allemaal bij de prijs in. Iedereen was (in mijn tijd) gewoon bij de gemeente in dienst.

Maar ja, nu moet van de EU geconcurreerd worden he. En alles moet transparant. De klant moet kunnen zien waar zijn geld heen gaat.

Dus je krijgt aparte bedrijfjes om de meters op te nemen, met ieder een directie, secretaresses, inkoopafdeling, serviceafdeling, administratie, debiteurenafdeling en wat nog meer...

Je krijgt een netwerkbeheerder met een directie, secretaresses, inkoopafdeling, serviceafdeling, administratie, debiteurenafdeling en wat nog meer...

Je krijgt een hele hoop energieleveranciers met ieder een directie, secretaresses, inkoopafdeling, serviceafdeling, administratie, debiteurenafdeling, en wat nog meer....

Dat is allemaal om te kunnen kiezen bij wie je de nota betaald van het gas en de elektra die ofwel gewoon uit Slochteren, ofwel gewoon van elders komt, net als voorheen.

En je krijgt, doordat alles zo ingewikkeld en zo ondoorzichtig is als wat idd te maken met oplichters die de argeloze klant geld uit de zak willen kloppen.

Geef mij maar gewoon de situatie van vroeger, en dat geldt niet alleen voor gas en licht... :cry:

Gesloten