Na even wat rondgekeken te hebben op dit forum mag ik helaas ook mijn aanrijding eraan toevoegen.
Afgelopen maandag 1 oktober stond ik met mijn gloednieuwe auto (van de zaak) te wachten voor een stoplicht. Toen plotseling een mevrouw met 2 kinderen los op de achterbank, waarmee zij aan het stoeien was, achterop mij reed.
Direct schoot het me in de nek en rug. Ik weet niet waarom maar toch stapte ik uit, keek naar mijn auto. Vervolgens met de tegenpartij een schadeformulier ingevult waarop zij schuld bekent en ik erop schreef dat ik nek- rugklachten misselijk ben, en hoofpijn heb.
Nu meteen naar de huisarts gereden die mij vroeg het even af te wachten en paracetamol te slikken tegen de pijn.
Dinsag 2 oktober gewoon gewerkt maar de klachten werden steeds erger. 's Avonds naar de huisartsenpost gebracht door een vriend van me. Deze arts zei direct dat ik vanaf dit moment geen auto meer mocht rijden totdat alle klachten weg zijn.
Vanaf woensdag 3 oktober zit ik dus thuis. Zoals het er nu naar uitziet wordt het alleen maar erger. Aanstaande maandag moet ik terugkomen bij de huisarts. En ik ben nu dus ernstig belemmerd in mijn doen en laten. Ik ben iemand altijd positief is ingesteld, die nooit ziek is en altijd veel bezig hobby's en dergelijke. De situatie wordt alleen maar meer vervelend als ik vertel dat mijn vrouw over 4 weken moet bevallen van ons eerste kindje en zij mij nu erg hard nodig heeft, en ik gewoon niks kan.
Volgende week word er verder gekeken hoe nu verder. Mijn auto is inmiddels al gerepareerd (was weinig aan toe zien).
Vanaf dinsdag 2 oktober heb ik dit meteen gemeld bij mijn rechtsbijstandsverzekering. Niet alleen voor de klachten die ik nu heb, maar ook omdat de arts, en ik niet weten wat de klachten in de toekomst gaan doen.
Mijn vraag is nu of er iemand is die soortgelijke situatie mee heeft gemaakt? Hoelang herstel kan duren?
Ook ga ik letselschade verhalen op de tegenpartij. Ik heb hier immers niet om gevraagd. Weet iemand wat ik allemaal kan gaan verwachten?
Groeten Peter (25 jaar jong)