defecte scartkabel bij KPN Digitenne
Geplaatst: 05 okt 2007 15:13
Onlnags voor mijn dochter Digitenne aangeschaft. Na aansluiting werkte het niet. Helpdesk gebeld (0900-nummer) waar men voorstelde de scartkabel te vervangen omdat die vaak defect zijn. Dat heb ik gedaan door een kabel van mijn dvd recorder even te gebruiken. Digitenne werkte prima. Vervolgens KPN om een nieuwe kabel gevraagd. Geen probleem zou binnen 5 dagen komen.
Dus niet.
Na 18 dagen wachten nog eens gebeld. Toen wist men niks van mijn klacht/bestelling. Toen ik ze het door hun zelf aan mij gegeven retournummer gaf moest de telefonist overleggen. Even later wist hij te melden dat KPN nooit scartkabels verving ook al waren die kapot na ontvangst van het pakket. Ik had toch nu beeld met een andere kabel. Whats the problem????
Toen ik duidelijk maakte dat ik daar niet mee accoord ging moest de man wederom overleggen (makkelijk want de meter loopt door met zo'n 0900 nummer)
Daarna stelde de man voor mij 7,50 uit coulance te geven. Meer kon hij niet doen. Ik heb een goedkope kabel bij Expert gekocht a 9 euro 50.
Vervolgens klacht ingediend bij KPN. Ik wacht af. Zou binnen 2 dagen bericht krijgen. Ik hoop niet dat 2+2 bij KPN 15 is........
Dus niet.
Na 18 dagen wachten nog eens gebeld. Toen wist men niks van mijn klacht/bestelling. Toen ik ze het door hun zelf aan mij gegeven retournummer gaf moest de telefonist overleggen. Even later wist hij te melden dat KPN nooit scartkabels verving ook al waren die kapot na ontvangst van het pakket. Ik had toch nu beeld met een andere kabel. Whats the problem????
Toen ik duidelijk maakte dat ik daar niet mee accoord ging moest de man wederom overleggen (makkelijk want de meter loopt door met zo'n 0900 nummer)
Daarna stelde de man voor mij 7,50 uit coulance te geven. Meer kon hij niet doen. Ik heb een goedkope kabel bij Expert gekocht a 9 euro 50.
Vervolgens klacht ingediend bij KPN. Ik wacht af. Zou binnen 2 dagen bericht krijgen. Ik hoop niet dat 2+2 bij KPN 15 is........