Wij hebben een verhuizing doorgegeven eind mei.
We gingen in het nieuwe huis op 01-06-2007 en daar lag het kaartje dat we televisiesignaal hadden in de brievenbus, goed geregeld dus zou je denken. Helaas voor ons komt er weer een slechte ervaring @home aanzetten. Op een gegeven moment kwamen wij er zelf achter dat wij geen post ontvingen en dat er ook nog niets was afgeschreven van onze betaalrekening.
Zel zijn we maar gaan bellen met de vraag of alles wel in orde was,dit was nu 2 weken geleden.
Wij kregen te horen dat de verhuizing niet goed stond en dat we nog steeds op het oude adres stonden wat de facturatie betreft. Wij alles netjes weer alles doorgegeven en gevraagd staat er nu dan een bedrag open? dat klopte inderdaad 26.94 euro. daar gingen we dan een nieuwe factuur voor krijgen op het nieuwe adres. Gelijk nog even dtv besteld en klaar is kees dachten we.
4 dagen later pakketje gekregen boel aangesloten werkt prima, maar nog geen factuur , maandag 01-10-2007 tot onze verbazing afgesloten. Uiteraard bellen en wij werden aangesproken met de titel wanbetaler. Weer het hele verhaal uitgelegd,@HOME "HEEFT BEVESTIGD DAT DIT NIET ONZE SCHULD IS"dus duidelijk het verzoek op heraansluiting en dan begint het probleem niemand kan vertellen hoe lang dat kan gaan duren. Iedere gesproken callcenter agent heeft andere procedures, de een heeft wel wat opgestoken van de verkregen communicatietraining en de andere is niet staat een normaal gesprek te voeren.
Nu zitten we al de gehele week zonder televisie en het gekke is dat dit op zich geen ramp is maar dat we niet correct geholpen worden door agents die geen flauw benul hebben wat klantenservice nu werkelijk is. Natuurlijk zijn er agents die wel vriendelijk zijn en begripvol maar daar staat dan weer tegenover dat zij niets mogen doen al zouden zij dat willen.Nu ben ik bekend in het callcenter wereldje dus kan wel beoordelen waar het probleem ligt.
Klacht>agent> klacht>agent>escalatie>verzoek om supervisor aan de lijn te krijgen> nee(is onwil van supervisor)>gefrustreerde klant.
Al met al klanttevredenheid zal ver te zoeken zijn bij het @home.
Heel jammer dat we helaas alleen televisie kunnen kijken als we @home hebben iets anders is er in de regio niet, dan heb je toch als groot bedrijf zijnde wel alle touwtjes in handen en sta je met je gelijk mooi in de kou als particulier zijnde.
Dit wilde ik maar even gezegd hebben.
Peter
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klantenservice onwil @home
Re: Klantenservice onwil @home
typisch @Home, bewaar wel alle correspondentie en schrijf de namen van de medewerkens op kan helpen in de toekomst.
Succes er mee.
Succes er mee.