LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nextline versus eggersman

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
jema
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jul 2007 00:25

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door jema »

Zeg Kosherman verkoop jij Eggersmann? ik kreeg bij onze nederlandse keukenverkoper ook alleen maar een totaalprijs. Wil best in NL kopen maar vind er maar eens een die een scherpe prijs geeft dat is best moeilijk.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door maxx »

80 kg ? De betere merken hebben dat.
30 tot 50 kg ( gemiddeld 40 dus ) is achterhaald en goedkoop.


Wist je dat bij onderzoek (van Blum) is gebleken dat maar 1% van de laden van 80kg werkelijk nodig is? Er werd overwogen om standaard naar 80kg te gaan maar men heeft daar vanaf gezien omdat 50kg in de andere 99% meer dan genoeg was.

Achterhaald en goedkoop......mmmm ik neem aan dat je ook hebt gehoord dat Siematic met Blum ladesystemen in verband wordt gebracht??

Merken met verstand gebruiken 80kg alleen waar het nodig is. Het is net als dagelijks filerijden met een Ferrari. Klinkt leuk maar je hebt er geen reet aan. :shock:

Pfffff

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door maxx »

Dus toch die Ferrari in de file? Ach wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Jij in kuitspieren en je klanten in hun knip.

Die reden van S. zie ik wel.....als ik zo langs mijn monitor kijk......ja ja, hij ligt nog steeds op je te wachten, die mooie plastic binnenlade met dat glorieuze logo :lol:

MVG

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door scheuj »

Het staat iedereen toch vrij om zijn keuken te kopen waar hij /zij wil.
Zeg ben je nu helemaal gek geworden??? Zomaar een keuken gaan kopen in Duitsland!! Een Eggersman nog wel. Dat kan door GWTE, Pffff, KeukenKn, Kosherman en meer van dit soort spaanplaanvreters niet getolereerd worden. En het dan nog even op dit forum durven plaatsen ook. Doen we niet meer he. Pas op hoor

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door GWTE »

spaanplaanvreters
Plaan?.......Klikspaan zul je bedoelen............sukkel.

Pfffff

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door scheuj »

Ik heb de vorige Topic (Keuken ellende! Waar ligt de fout?) gestart om consumenten als Scheuj uit hun tent te lokken. En…?....gelukt! Zie hun reacties.
Ik heb het woord spaanplaanvreters verkeerd gespeld om een paar simpele keukenverkopertjes als GWTE en Pffff uit hun tent te lokken. En....?....gelukt!! Zie hun reacties.

Pfffff

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Beste GWTE,

Heb al eens in een eerder topic werkwijze en filisofie van eggersmann uitgelegd.

Grootste verschil hier is:

Nextline wordt op voorraad geproduceerd en in standaard fronten

Een eggersmann keuken wordt per kommissie gemaakt; derhalve is maatwerk eenvoudiger.

Je kan echt wijzer worden door een keer Eggersmann te bezoeken; dan begrijp je de term "niet standaard" wat meer; dit valt in woorden niet uit te leggen (en de opmerking is in het geheel is ook niet sarcastisch bedoeld)

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door GWTE »

Even los van het maatwerk dan.....maatwerk zegt niets over de kwaliteit...wat is het kwaliteitsverschil zelfstandigste?

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Een vergelijkbare vraag: "Wat is het kwaliteitsverschil tussen een fiat multipla en een Alfa Romeo Spider, want het zijn beide auto's en komen uit italië?"

Hier is geen zinnig antwoord op te geven omdat een ieder een eigen belevingswereld aan het product verbind.

Kwaliteit kan zich ook uitten in vindingrijkheid en innovatie en daar in heeft eggersmann een streepje voor.

www.eggersmann.com

Gesloten