UPC klantenservice
Geplaatst: 07 okt 2007 23:36
Paranoide?
Na recentelijk mijn UPC internet, telefonie en digitale televisie pakket te hebben aangepast krijg ik toch werderom het idee een beetje genept te worden.
Tot voor kort werd je, na het bellen van de klantenservice vriendelijk te woord gestaan door ene "Marco van Vianen", die nadat er is aangegeven dat dit gesprek 0,10 E per minuut kost, vraagt medewerking te verlenen aan een klanttevredenheids onderzoek....nee dus! Ondertussen wel weer een tientallen seconden kwijt...
De afgelopen dagen ben ik druk in de weer geweest eerst mijn digitale TV te installeren en daarna een extra PC op mijn router aan te sluiten. In beide gevallen blijkt er na contact met de klantenservice een " instellingsfoutje" bij UPC te zijn ontstaan.
Het is mij hierbij op gaan vallen dat je, ongeacht het tijdstip waarop je belt, steeds in de wachtrij terechtkomt. Waarbij er wordt meegedeeld dat "we op dit moment erg veel gebeld worden...", hetgeen gezien bovenstaande niet erg vreemd is ).
Ook nu weer wordt er gevraagd deel te nemen aan klantteverdenheidsonderzoek, nadat je in het keuzemenu hebt aangegeven dat niet te willen, krijg je onmiddelijk een over het algemeen erg vriendelijke en behulpzame medewerker aan de telefoon.
Ik ben benieuwd naar mijn eerst volgende UPC factuur, ik kan mij voorstellen dat de enige belkosten die er gemaakt zijn (ik bel nu immers 24/7 voor een vast bedrag) te maken hebben met de klantenservice van UPC..
Ik krijg het gevoel dat UPC haar klanten forceert mee te werken aan een onderzoek en ze daar ook nog eens de rekening voor presenteert..
Na recentelijk mijn UPC internet, telefonie en digitale televisie pakket te hebben aangepast krijg ik toch werderom het idee een beetje genept te worden.
Tot voor kort werd je, na het bellen van de klantenservice vriendelijk te woord gestaan door ene "Marco van Vianen", die nadat er is aangegeven dat dit gesprek 0,10 E per minuut kost, vraagt medewerking te verlenen aan een klanttevredenheids onderzoek....nee dus! Ondertussen wel weer een tientallen seconden kwijt...
De afgelopen dagen ben ik druk in de weer geweest eerst mijn digitale TV te installeren en daarna een extra PC op mijn router aan te sluiten. In beide gevallen blijkt er na contact met de klantenservice een " instellingsfoutje" bij UPC te zijn ontstaan.
Het is mij hierbij op gaan vallen dat je, ongeacht het tijdstip waarop je belt, steeds in de wachtrij terechtkomt. Waarbij er wordt meegedeeld dat "we op dit moment erg veel gebeld worden...", hetgeen gezien bovenstaande niet erg vreemd is ).
Ook nu weer wordt er gevraagd deel te nemen aan klantteverdenheidsonderzoek, nadat je in het keuzemenu hebt aangegeven dat niet te willen, krijg je onmiddelijk een over het algemeen erg vriendelijke en behulpzame medewerker aan de telefoon.
Ik ben benieuwd naar mijn eerst volgende UPC factuur, ik kan mij voorstellen dat de enige belkosten die er gemaakt zijn (ik bel nu immers 24/7 voor een vast bedrag) te maken hebben met de klantenservice van UPC..
Ik krijg het gevoel dat UPC haar klanten forceert mee te werken aan een onderzoek en ze daar ook nog eens de rekening voor presenteert..