Chocomel mokken actie
Geplaatst: 08 okt 2007 16:30
Wie heeft of kent iemand die net als ons problemen ondervond met het volgende:
INLEIDING
Naar aanleiding van het 75jarig bestaan van Chocomel heeft men een actie gestart om 4 soorten mokken te kunnen sparen. Tezamen met 3 spaarcodes en 2,99 Euro konden deze besteld worden.
De actie liep van 1 april 2007 t/m 30 september 2007.
Voor details, zie www.chocomel.nl
AANLEIDING
Via internet een profiel aangemaakt met huisadres en postcode. Een van ons gezinsleden had het profiel aangemaakt met het adres van de ouderlijke woning met per ongeluk de postcode van zijn/haar eigen woonadres, in dezelfde woonplaats. Vervolgens 2 mokken besteld en deze werden zelfs gewoon afgeleverd op het ouderlijk adres.
DUS NIETS AAN DE HAND!
Toen wij ontdekte dat de postcode in het profiel niet klopte, dit via internet aangepast. Hierover zelfs nog voor de zekerheid een bevestigingsmail verzonden naar Chocomel.
Vervolgens nog 5 mokken besteld, nog vóór eind vd actie, geld van de rekening afgeschreven, maar tot op heden nog steeds geen mokken!!!
Op 11, 17 en 24 sep en 8 okt tel contact gehad met Helpdesk.
Diverse keren aangegeven dat de postcode .... .. moest zijn.
Iedere keer zouden zij het aanpassen, dit bleek constant niet gebeurd.
Een veel gehoord excuus/smoes was dat het pakket ri vervoerder was gestuurd, vervoerder bleek het niet uitgeleverd te hebben op woonadres, en het pakket werd zonder pardon iedere keer teruggestuurd naar Chocomel! Als laatste excuus deelde de helpdesk mede dat "u toch niet gaat beweren dat wij met 3 collega's het verkeerd genoteerd hebben??", want ze konden het pakket zgn. nergens afleveren!!!!!!
Kort samengevat:
mokken besteld, geld afgeschreven vd rekening, niks afgeleverd gekregen.. terwijl er nog mokken genoeg waren..
Zowel de medewerkers van Chocomel als de vervoerder blijken niet verantwoordelijkheid, klantvriendelijkheid, servicegericht en probleemoplossend te willen werken!
Wat ons betreft kan Chocomel beter de slogan voeren:
"CHOCOMEL, DE ENIGE SLECHTE!!!
INLEIDING
Naar aanleiding van het 75jarig bestaan van Chocomel heeft men een actie gestart om 4 soorten mokken te kunnen sparen. Tezamen met 3 spaarcodes en 2,99 Euro konden deze besteld worden.
De actie liep van 1 april 2007 t/m 30 september 2007.
Voor details, zie www.chocomel.nl
AANLEIDING
Via internet een profiel aangemaakt met huisadres en postcode. Een van ons gezinsleden had het profiel aangemaakt met het adres van de ouderlijke woning met per ongeluk de postcode van zijn/haar eigen woonadres, in dezelfde woonplaats. Vervolgens 2 mokken besteld en deze werden zelfs gewoon afgeleverd op het ouderlijk adres.
DUS NIETS AAN DE HAND!
Toen wij ontdekte dat de postcode in het profiel niet klopte, dit via internet aangepast. Hierover zelfs nog voor de zekerheid een bevestigingsmail verzonden naar Chocomel.
Vervolgens nog 5 mokken besteld, nog vóór eind vd actie, geld van de rekening afgeschreven, maar tot op heden nog steeds geen mokken!!!
Op 11, 17 en 24 sep en 8 okt tel contact gehad met Helpdesk.
Diverse keren aangegeven dat de postcode .... .. moest zijn.
Iedere keer zouden zij het aanpassen, dit bleek constant niet gebeurd.
Een veel gehoord excuus/smoes was dat het pakket ri vervoerder was gestuurd, vervoerder bleek het niet uitgeleverd te hebben op woonadres, en het pakket werd zonder pardon iedere keer teruggestuurd naar Chocomel! Als laatste excuus deelde de helpdesk mede dat "u toch niet gaat beweren dat wij met 3 collega's het verkeerd genoteerd hebben??", want ze konden het pakket zgn. nergens afleveren!!!!!!
Kort samengevat:
mokken besteld, geld afgeschreven vd rekening, niks afgeleverd gekregen.. terwijl er nog mokken genoeg waren..
Zowel de medewerkers van Chocomel als de vervoerder blijken niet verantwoordelijkheid, klantvriendelijkheid, servicegericht en probleemoplossend te willen werken!
Wat ons betreft kan Chocomel beter de slogan voeren:
"CHOCOMEL, DE ENIGE SLECHTE!!!