ZONPLAN en Hotel AUNURA in Kusadasi Turkije
Geplaatst: 09 okt 2007 17:02
Mensen ik heb er weer een. Je zou ze niet een koude douche geven, maar gewoon verzuipen in de Maas.
Even een paar dagen lekker naar Turkije dacht mijn vrouw. Via internet bij Zonplan geboekt voor 5 personen. De bestemming zou het 5 sterren hotel ONURA worden. Het hele jaar ons eigen de ........... gewerkt, dus even uitblazen. Geen slechte vermelding op internet gevonden 3 weken voor onze reis, dus onderweg gegaan.
Ter plaatse blijkt dat het hotel kort geleden van eigenaar gewisseld is. Men zou in de toekomst het e.e.a. gaan verbouwen. Nou dat moest ook wel gezien de smerige staat van de slaapkamers om nog maar te zwijgen over de schimmel in de badkamers. Bedden zo slecht dat we deze na een klacht aan het personeel zelf maar vanuit andere kamers gewisseld hebben. Het personeel was uiterst onvriendelijk en onbekwaam. Het eten vaak sterk afgekoeld of zelfs koud geserveerd werd. Fruit verrot uitgeserveerd lag, het zwembad(water) sterk vervuild was (een persoon heeft er vermoedelijk nog oor ontstekking opgelopen enz. enz.
Oké, voor het betaalde geld konden we niet het Hilton verwachten, maar dit was zo'n zooitje. Sorry maar kan er geen ander naam voor verzinnen.
Omdat er ter plaatse geen reisleiding van Zonplan was, hebben wij conform de instructie's van Zonplan, onze klachten schriftelijk verwoord en naar hun adres gezonden met het verzoek om binnen 10 dagen te reageren. In de brief hebben wij duidelijk gemaakt dat als zij niet zouden reageren ik mijn bevindingen van onze reis op deze en andere sites zou zetten. U begrijpt zij reageren niet.
Gaat U naar Turkije Perfect, maar ga dan vooral niet met Zonplan of naar het hotel ONURA, U krijgt er spijt van.
Even een paar dagen lekker naar Turkije dacht mijn vrouw. Via internet bij Zonplan geboekt voor 5 personen. De bestemming zou het 5 sterren hotel ONURA worden. Het hele jaar ons eigen de ........... gewerkt, dus even uitblazen. Geen slechte vermelding op internet gevonden 3 weken voor onze reis, dus onderweg gegaan.
Ter plaatse blijkt dat het hotel kort geleden van eigenaar gewisseld is. Men zou in de toekomst het e.e.a. gaan verbouwen. Nou dat moest ook wel gezien de smerige staat van de slaapkamers om nog maar te zwijgen over de schimmel in de badkamers. Bedden zo slecht dat we deze na een klacht aan het personeel zelf maar vanuit andere kamers gewisseld hebben. Het personeel was uiterst onvriendelijk en onbekwaam. Het eten vaak sterk afgekoeld of zelfs koud geserveerd werd. Fruit verrot uitgeserveerd lag, het zwembad(water) sterk vervuild was (een persoon heeft er vermoedelijk nog oor ontstekking opgelopen enz. enz.
Oké, voor het betaalde geld konden we niet het Hilton verwachten, maar dit was zo'n zooitje. Sorry maar kan er geen ander naam voor verzinnen.
Omdat er ter plaatse geen reisleiding van Zonplan was, hebben wij conform de instructie's van Zonplan, onze klachten schriftelijk verwoord en naar hun adres gezonden met het verzoek om binnen 10 dagen te reageren. In de brief hebben wij duidelijk gemaakt dat als zij niet zouden reageren ik mijn bevindingen van onze reis op deze en andere sites zou zetten. U begrijpt zij reageren niet.
Gaat U naar Turkije Perfect, maar ga dan vooral niet met Zonplan of naar het hotel ONURA, U krijgt er spijt van.