Laptop kopen bij Dixons? Nou nee dank je niet nog eens,
Geplaatst: 10 okt 2007 12:53
Nou lang leve Dixons hoor,
Het begon eind 2005, toen ik een laptop kocht,
Aangezien er bij ons in Hengelo maar 1 pc winkel was die mij bekent wat ging ik vol frisse moet naar de Dixons,
Daar aangekomen naar enig overwegen een Laptop uitgekozen, een Packert Bell.
Een kameraad van mij had de dag er voor er een gekocht, en wist mij te vertellen dat je er een gratis tas bij kreeg,
Maar toen ik dat na vroeg werd mij verteld dat dit dus niet zo was, en ik hem er bij kon kopen,
na 3 seconden denken heb ik de meneer vriendelijk bedankt en heb gezegd dan maar bij een andere winkel te kijken, gelijk werd mij verteld dat hij plots een aanbieding uit zen mouw toverde waar bij het mogelijk was een tas gratis te krijgen, nogmaals bedankte ik de man, en ging verder,
Maar ja, toch later terug gegaan, en de laptop gekocht, samen met tas, router en een extra verzekering voor een jaar langer,
na dat ik mijn pas er door had gehaald en op ja gedrukt had voor betaling werd mij de bon in handen gedrukt en de verkoper draait zich om naar iemand anders, een tot ziens of iets kon er blijkbaar niet meer van af,
Enigszins geërgerd loop ik de winkel uit, maar tja het was nu maar zo,
Nu Begin zomer 2007 begeeft mijn Laptop het plots, waarop ik terugkeer naar het filiaal om mijn laptop op te sturen, er was een nieuw iemand in dienst daar getreden, en werd zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen, mij werd nog verteld dat het door de vakantie wat drukker was, en dus de reparatie wel eens 8 weken kon duren,
Aangezien het vakantie was vond ik dit niet erg, en ging weer,
Maar naar 10 weken was er nog steeds taal nog teken te horen van mijn laptop,
daarop maar naar de winkel gegaan, en mij werd verteld dat hij er was,
Ik blij, want tja school was al weer een week bezig, en daar heb ik toch echt een nodig,
Thuis gekomen start ik hem op, alles verloopt prima tot dat ik op internet wil,
Niks, totaal niks, helle Laptop opnieuw geïnstalleerd, geen effect,
De cd’s die ik aangemaakt had bij het kopen van de laptop er in, en alles weer terug zetten naar het begin, geen succes,
daar bij kwam ook nog eens dat na de reparatie is een schroefje miste aan de onderkan van mij laptop
en toen moest ik weer terug naar de winkel,
Daar aangekomen werd mij verteld dat ik zelf contact op moest nemen met het hoofdfiliaal via de mail, [email protected] erg geïrriteerd verlaat ik weer de winkel,
1 omdat ik zelf achter hun fouten aan moet
En 2 omdat zij mij alleen een e-mail adres kunnen geven, en dat duurt meestal langer,
Maar gelukkig naar ongeveer 5 tot 8 dagen een reactie terug, ik kon hem terug brengen naar het filiaal, daar laten opsturen, reparatie nummer opsturen, en hun zouden hem versneld maken, (Ja ja)
(ook naar 8 dagen kreeg ik een kennisgeving dat mijn laptop er was, en ik had hem al 9 dagen thuis liggen)
Dit heb ik dus gedaan, maar naar een paar weken geen reactie,
daarop gebeld naar het hoofdkantoor van Dixons, daar werd mij verteld dat er een aanvraag was gedaan bij de verzekering en dat daar op gewacht moest worden,
Daarop heb ik aangegeven dat mij laptop al eens gemaakt was, en dus garantie had op de reparatie,
ze zouden het door geven, en ik was weer even blij,
naar een paar dagen dacht ik er nog eens achter aan te bellen, en weer het zelfde verhaal er werd gewacht op de verzekering, daarop weer het helle verhaal verteld, en ze zouden het door geven,
nog een paar dagen later weer gebeld, en je raad het al, weer het zelfde verhaal, er werd gewacht op de verzekering, na dit nogmaals door gegeven te hebben, en duidelijk eindelijk iemand aan de telefoon had die wist wat de bedoeling was, werd het door gegeven,
Nu maandag en vandaag weer gebeld, ze waren er nog mee bezig, 1 oktober waren de onderdelen besteld en daar werd op gewacht,
Ik ben nu inmiddels mijn laptop al kwijt vanaf 05-07-2007 en inmiddels is het 10-10-2007 nou reken zelf maar uit hoelang ik al zonder laptop zit,
Daarbij komt nog eens dat de reparatie kosten, overigens niet door mij te hoeven voldaan per keer rond de 600 euro liggen, aangezien ze telkens een nieuw moederbord er inzetten, nou 2x600 euro is al 1200, daarbij komt nog de verzendingskosten, en personeelkosten.
Al met al anderhalf keer de waarde van de laptop (898,-)
Dus mensen als je een laptop koopt, ga niet naar de Dixons, want zo snel je betaald hebt krijg je de deur tegen je gat of neus
Het begon eind 2005, toen ik een laptop kocht,
Aangezien er bij ons in Hengelo maar 1 pc winkel was die mij bekent wat ging ik vol frisse moet naar de Dixons,
Daar aangekomen naar enig overwegen een Laptop uitgekozen, een Packert Bell.
Een kameraad van mij had de dag er voor er een gekocht, en wist mij te vertellen dat je er een gratis tas bij kreeg,
Maar toen ik dat na vroeg werd mij verteld dat dit dus niet zo was, en ik hem er bij kon kopen,
na 3 seconden denken heb ik de meneer vriendelijk bedankt en heb gezegd dan maar bij een andere winkel te kijken, gelijk werd mij verteld dat hij plots een aanbieding uit zen mouw toverde waar bij het mogelijk was een tas gratis te krijgen, nogmaals bedankte ik de man, en ging verder,
Maar ja, toch later terug gegaan, en de laptop gekocht, samen met tas, router en een extra verzekering voor een jaar langer,
na dat ik mijn pas er door had gehaald en op ja gedrukt had voor betaling werd mij de bon in handen gedrukt en de verkoper draait zich om naar iemand anders, een tot ziens of iets kon er blijkbaar niet meer van af,
Enigszins geërgerd loop ik de winkel uit, maar tja het was nu maar zo,
Nu Begin zomer 2007 begeeft mijn Laptop het plots, waarop ik terugkeer naar het filiaal om mijn laptop op te sturen, er was een nieuw iemand in dienst daar getreden, en werd zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen, mij werd nog verteld dat het door de vakantie wat drukker was, en dus de reparatie wel eens 8 weken kon duren,
Aangezien het vakantie was vond ik dit niet erg, en ging weer,
Maar naar 10 weken was er nog steeds taal nog teken te horen van mijn laptop,
daarop maar naar de winkel gegaan, en mij werd verteld dat hij er was,
Ik blij, want tja school was al weer een week bezig, en daar heb ik toch echt een nodig,
Thuis gekomen start ik hem op, alles verloopt prima tot dat ik op internet wil,
Niks, totaal niks, helle Laptop opnieuw geïnstalleerd, geen effect,
De cd’s die ik aangemaakt had bij het kopen van de laptop er in, en alles weer terug zetten naar het begin, geen succes,
daar bij kwam ook nog eens dat na de reparatie is een schroefje miste aan de onderkan van mij laptop
en toen moest ik weer terug naar de winkel,
Daar aangekomen werd mij verteld dat ik zelf contact op moest nemen met het hoofdfiliaal via de mail, [email protected] erg geïrriteerd verlaat ik weer de winkel,
1 omdat ik zelf achter hun fouten aan moet
En 2 omdat zij mij alleen een e-mail adres kunnen geven, en dat duurt meestal langer,
Maar gelukkig naar ongeveer 5 tot 8 dagen een reactie terug, ik kon hem terug brengen naar het filiaal, daar laten opsturen, reparatie nummer opsturen, en hun zouden hem versneld maken, (Ja ja)
(ook naar 8 dagen kreeg ik een kennisgeving dat mijn laptop er was, en ik had hem al 9 dagen thuis liggen)
Dit heb ik dus gedaan, maar naar een paar weken geen reactie,
daarop gebeld naar het hoofdkantoor van Dixons, daar werd mij verteld dat er een aanvraag was gedaan bij de verzekering en dat daar op gewacht moest worden,
Daarop heb ik aangegeven dat mij laptop al eens gemaakt was, en dus garantie had op de reparatie,
ze zouden het door geven, en ik was weer even blij,
naar een paar dagen dacht ik er nog eens achter aan te bellen, en weer het zelfde verhaal er werd gewacht op de verzekering, daarop weer het helle verhaal verteld, en ze zouden het door geven,
nog een paar dagen later weer gebeld, en je raad het al, weer het zelfde verhaal, er werd gewacht op de verzekering, na dit nogmaals door gegeven te hebben, en duidelijk eindelijk iemand aan de telefoon had die wist wat de bedoeling was, werd het door gegeven,
Nu maandag en vandaag weer gebeld, ze waren er nog mee bezig, 1 oktober waren de onderdelen besteld en daar werd op gewacht,
Ik ben nu inmiddels mijn laptop al kwijt vanaf 05-07-2007 en inmiddels is het 10-10-2007 nou reken zelf maar uit hoelang ik al zonder laptop zit,
Daarbij komt nog eens dat de reparatie kosten, overigens niet door mij te hoeven voldaan per keer rond de 600 euro liggen, aangezien ze telkens een nieuw moederbord er inzetten, nou 2x600 euro is al 1200, daarbij komt nog de verzendingskosten, en personeelkosten.
Al met al anderhalf keer de waarde van de laptop (898,-)
Dus mensen als je een laptop koopt, ga niet naar de Dixons, want zo snel je betaald hebt krijg je de deur tegen je gat of neus