LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TICKETSERVICE verkeerde bestelling kan niet aangepast worden

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
bozeman

TICKETSERVICE verkeerde bestelling kan niet aangepast worden

Ongelezen bericht door bozeman »

Ik heb net, bij de opening van de markt, tickets besteld voor Tennis in Ahoy. Wat er fout gegaan is weet ik niet maar ik heb kaarten besteld voor de ochtendsessie kwartfinale, en ik wilde ze voor de avondsessie. Ik heb ze GELIJK gebeld maar kunnen ze niet aanpassen, ik moet ze zelf maar zien te verkopen werd me meedegedeeld.

Kan dit zomaar?
En dan te bedenken dat ik al zo'n 25 jaar naar dat evenement ga.

Ik heb ze nu ook (direct na dat telefoontje) een mail gestuurd (via hun site) kijken wat daar de reactie is.

Ik heb wel even de voorwaarden gelezen (achteraf). Nou daar zakt je broek van af. Zij hebben ALLE rechten en jij GEEN ÉÉN. Kan dat juridisch wel. Kan ik er niet binnen 7 dagen vanaf ofzo. HELP HELP.

Ik ben zeer teleurgesteld dat in de moderne tijd je op deze manier wordt genaaid. Of zij of ik nu de fout hebben gemaakt, als je iets koopt online kan je dat toch 2 minuten later via de telefoon nog wel ff aanpassen.

bozeman

Re: TICKETSERVICE verkeerde bestelling kan niet aangepast worden

Ongelezen bericht door bozeman »

Na lang touwtrekken [zie ook dit draadje] is dit de uitkomst:

Mail d.d. 23/10

Geachte Bozeman,
Wij hebben vandaag uw tickets geannuleerd de terug betaling zal binnen 3 weken plaats vinden.
Met vriendelijke groet,

TSN

:D

Gesloten