planet opzeggen wat een ramp
Geplaatst: 13 okt 2007 17:19
Als ik zie wat hier allemaal voorbij komt, had ik dat eerder moeten weten.
Tot voor een week of 7 geleden was ik een tevreden planet gebruiker, ja die bestaan wel.
Jaren lang nooit problemen, nooit gezocht en ook nooit gekregen.
Totdat, ja je raad het vast wel, ik wilde opzeggen.
Alle regels in acht genomen dus ruim een maand van tevoren telefonisch 22/8 opgezegd.
Achteraf niet zo’n slimme zet om dat telefonisch te doen . Maar ja, je bent ter goeder trouw.
Geduldig wachtend op een schriftelijke bevestiging die binnen 10 dagen zou komen ...die dus niet kwam.
Dan maar mailen dacht ik. “waar blijft mijn bevestiging”...een week stilte. En de laatste maand was al ingegaan.
Nog wat meer heen en weer gemaild.
Inmiddels 2x mails, 2x brieven en 3x servicenummer bellen en heel veel wachten later.
Het antwoord: u moet nog een jaar bij ons blijven.
Ondanks bewijs dat ik hen op de bewuste dag gebeld heb, toch volhouden dat het abonnement nog een jaar doorloopt. En geen enkel inhoudelijk verweer.
Ik constateer dat planet geen betrouwbare partij is die voor het eigen falen de klant laat opdraaien.
Ik denk dat dan alleen de botte bijl methode werkt: gewoon de automatische incasso stopzetten.
Ik ga ze nog één brief sturen en dan heb ik alles wat menselijk is gedaan.
Wat een b..... tent.
Val niet in de zelfde valkuil.
Henk.
Tot voor een week of 7 geleden was ik een tevreden planet gebruiker, ja die bestaan wel.
Jaren lang nooit problemen, nooit gezocht en ook nooit gekregen.
Totdat, ja je raad het vast wel, ik wilde opzeggen.
Alle regels in acht genomen dus ruim een maand van tevoren telefonisch 22/8 opgezegd.
Achteraf niet zo’n slimme zet om dat telefonisch te doen . Maar ja, je bent ter goeder trouw.
Geduldig wachtend op een schriftelijke bevestiging die binnen 10 dagen zou komen ...die dus niet kwam.
Dan maar mailen dacht ik. “waar blijft mijn bevestiging”...een week stilte. En de laatste maand was al ingegaan.
Nog wat meer heen en weer gemaild.
Inmiddels 2x mails, 2x brieven en 3x servicenummer bellen en heel veel wachten later.
Het antwoord: u moet nog een jaar bij ons blijven.
Ondanks bewijs dat ik hen op de bewuste dag gebeld heb, toch volhouden dat het abonnement nog een jaar doorloopt. En geen enkel inhoudelijk verweer.
Ik constateer dat planet geen betrouwbare partij is die voor het eigen falen de klant laat opdraaien.
Ik denk dat dan alleen de botte bijl methode werkt: gewoon de automatische incasso stopzetten.
Ik ga ze nog één brief sturen en dan heb ik alles wat menselijk is gedaan.
Wat een b..... tent.
Val niet in de zelfde valkuil.
Henk.