Service BCC na kapotte TV
Geplaatst: 14 okt 2007 11:02
Medio half juni heb ik bij BCC een platte tv van het merk LG aangeschaft. al na vijf weken (inclusief 3 weken op vakantie) was hij reeds kapot. De TV had mischien 10 keer aangestaan. BCC zag geen aanleiding om een nieuwe te geven en heeft een reparateur de TV laten ophalen. Toen ik na 4 weken nog niets had vernomen heb ik contact met de reparateur opgenomen. Deze wist nog niets en zou mij terugbellen. Omdat hij zich niet aan de afspraak hield heb ik de week erna contact met de winkel gehad. Een vriendelijke dame kon vertellen dat de TV een week later terug zou komen. Omdat ik weer niets hoorde heb ik nogmaals naar BCCgebeld. Ik heb de duidelijke afspraak gemaakt dat ik enkele dagen later gebeld zou worden met een oplossing. BCC meldde later dat de TV vandaag of morgen terug zou komen. Het wordt ééntonig, maar de TV kwam weer niet. Uiteraard weer opnieuw contact gehad met BCC en hun voorgesteld om een nieuwe TV aan te bieden. De vestiging krijgt van het hoofdkantoor geen toestemming om hier aan mee te werken. Het enige wat een megazaak als BBC mij kan bieden is de afspraak dat ik komende woensdag opnieuw door hen gebeld wordt. Een afspraak maken over een nieuwe TV is nog steeds niet aan de orde. Ondertussen sta ik gewoon met mijn rug tegen de muur. Als ik langs de BBC rij en het bord 'beter en goedkoper'zie staan dat weet ik intussen wel beter. EEn lage prijs zegt mijn niets meer. De service van BCC is gewoon flut.