Pagina 1 van 1

Verkeerde en misleidende informatie HETNET op eigen website

Geplaatst: 14 okt 2007 20:15
door berg030
In dit stukje neem ik het op voor mijn schoonouders.
Zij hebben al jaren een abonnement van Hetnet en zijn vorig jaar overgestapt naar instapsurfen en bellen van Hetnet. Nu wordt dit automatisch verlengt maar als je bij gegevens en instellingen kijk staat er dat het huidig paket "instapsurfen en bellen" 19,95 euro kost en einddatum contract is volgend jaar. Op hun rekening wordt 29,95 euro afgeschreven en heb hierover gereclameerd. Het eerste storende feit is als je om 20:30 uur belt naar het nummer op de website krijg je er iemand aan die vertelt dat ze alleen KPN klanten om die tijd nog helpen en dat ik een dag later maar opnieuw moet bellen. Op de website staat dat ze je moeten helpen tot 22:00 uur. dit grapje kost je al 1,55 euro en ben niet eens geholpen. De 2e keer melden ze dat ze het gaan onderzoeken en snappen ook niet hoe dit kan. ( deze keer kost het gesprek 13,53 euro) Een week later wordt teruggebeld met de mededeling dat zij gewoon 29,95 euro moeten betalen. Hebben jullie dit ook en wat kan men door aan deze misleiding? Gewild of ongewild, als je dit ziet in jou gegevens ga je bellen en hebt buiten (valse) informatie ook kosten gemaakt om te proberen dit recht te zetten.

Bedankt voor alle reakties.

Groetjes,
Michel

Re: Verkeerde en misleidende informatie HETNET op eigen website

Geplaatst: 15 okt 2007 17:06
door hansworst
je kunt hetnet ook zo bereiken.


020 4846716 of
040 2999458


vgr

hansworst